hejsa med jer alle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

june1987

ka-ri-na skriver:

uh, det må fandme (undskyld sproget) have været hårdt at få at vide!  og alligevel også rart at få en forklaring når man går og har det skidt.... stort knus... og det er flot at du er åben omkring det!

det er godt at du accepterer at du ikke "bare lige" kan have et job... de år jeg selv var ramt af depression fandt jeg megen ro og trøst i hestene... lavede næsten ikke andet end at ride:0) man kan selvfølgelig ikke helt sammenligne en "almindelig" depression med de forklaringer du har fået, men det er lidt derhen af...

jeg er gald for at høre at du ser fremad og at du får hjælp osv!

hvad med din mindste datter, var der ikke noget med en masse eksem og astma? 

ja det er meget hårdt.. men jeg er jo andet end mine diagnoser jeg er så mange andre ting også heldigvis..

jamen vi render til tjek på marsielleborg i århus samt hjørring for hendes astma men hun har det meget meget bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

june1987

Pernilleh skriver:

Det er altså lidt sjovt,jeg har nemlig også tænkt på dig,June.Jeg har selv nogle problemer,pyskisk,og er i øjeblikket i behandling via. en slags "mødrehjem".Har tænkt meget på hvordan du har klaret det med dine børn,for det er i hvert fald en ting jeg har haft det meget svært med,da jeg blev mor.

jeg har jo jan som støtter mig utroligt meget, og have en dag med faste rammer det er hvad jeg vi gør for at lette hverdag.det er jo noget jeg skal leve med resten af mit liv og derfor skal mine børn ikke lide under det de skal have en mor der ihvertfald forsøgte at give dem så normal en tilværelse som muligt

men ja det er til tider hårdt det er jeg enig med dig i

Anmeld

21. april 2010

june1987

Loa skriver:

Hehe det var også mere med tanke på andre forums hvor der desværre gik en del bitch fight i den både mellem ukendte og DUM'erne og DUM'erne imellem... Ville være ærgeligt hvis det også skete her....

Men du/i er jo selvfølgelig velkommen som alle andre.....

jeg er her ikke for at bitche men for at være her og kigge hvad i andre gør når ens guldklumper gør noget eller søge gode råd.

jeg er her kun for hyggens skyld og self vil jeg da skrive min mening omkring d.u.m hvis jeg har en mening og den skal da der også være plads til. man skal bare gøre det i en sober tone og tror alle ville været gået amok som de er på en hvis anden debat som heldigvis er lukket ned nu, så kan man da få lidt ro.

men alle vil gerne forsvare sig selv og sin familie

Anmeld

21. april 2010

june1987

og tak tak for den søde velkomst af jer alle sammen

Anmeld

21. april 2010

Mira0911

june1987 skriver:

og tak tak for den søde velkomst af jer alle sammen

Tænkte på, Jan du er sammen med nu, er det stadig den samme fra da I var med i programmet?

Anmeld

21. april 2010

june1987

MoarJ skriver:

Tænkte på, Jan du er sammen med nu, er det stadig den samme fra da I var med i programmet?

hejsa. ja det er jeg da vi har lige rundet vores 3 års dag

Anmeld

21. april 2010

Mira0911

june1987 skriver:

hejsa. ja det er jeg da vi har lige rundet vores 3 års dag

Tillykke...

Kunne slet ikke kende ham...

Anmeld

21. april 2010

june1987

MoarJ skriver:

Tillykke...

Kunne slet ikke kende ham...

jo tak skal du have, altså det er ikke hc hvis det er ham du tænker på, han er far til cecilia. og vi gik fra hinanden da cecilia car 6 mrd og fandt så jan som jeg har jessica med og været sammen med i tre år

Anmeld

21. april 2010

Mira0911

june1987 skriver:

jo tak skal du have, altså det er ikke hc hvis det er ham du tænker på, han er far til cecilia. og vi gik fra hinanden da cecilia car 6 mrd og fandt så jan som jeg har jessica med og været sammen med i tre år

Jeg tænkte på ham, da I fik Cecilia...

Anmeld

21. april 2010

june1987

MoarJ skriver:

Jeg tænkte på ham, da I fik Cecilia...

nårh nej det er godt nok to forskellige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.