hejsa med jer alle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

JustAnotherName

mariamiss6 skriver:

Men dog, dig også, så er baby.dk vel snart 'stedet for de kendte mødre'

Og du har fået nummer 2, det var da gået min næse forbi... du har vidst endda ellers snakket en del med min søster stina, i perioder, så jeg burde jo have hørt det

Nåh men velkommen til dig også da. Det ER en fed side, så håber du falder godt til her inde

Hvem mere er da herinde ?? ....jeg bliver jo nysgerrig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
june1987 skriver:

hejsa til jer alle sammen på denne dejlig sommer agtig dag..

jeg er en frisk pige på 22 somre, jeg har 2 piger, Jessica på 2 år og Cecilia på 3 år, dagligt er jeg sygemeldt på ubestemt tid. jeg bor sammen med min kæreste Jan

jeg går sindsygt meget op i min dansk varmblod Ritmond, jeg bruger meget tid ved ham dagligt.

Jeg håber at der er plads til endnu en..

og forresten fed hjemme side

og ja jeg har været med i de unge mødre så er det på sin plads

knus June andersen

Jamen,så vil jeg da også byde dig velkommen her

Håber du bliver glad for at være her,du har ret,det ER en fed side,men masser af søde og hjælpsomme mennesker.Det er så rart at hver gang man har et spørgsmål,går der ikke særlig lang tid,så er der svar fra folk.

Jeg er fra Aalborg,Dall Villaby,helt konkret,er hjemmegående og bor sammen med min mand og søn,Alexander,som fylder 1 år d. 30/4...uuuh,der er ikke længe til

Kan godt huske dig fra De unge mødre,og din dejlige pige.Super dejligt at høre at du har fået en mere.Ærgeligt vi ikke får hende at se,men måske du kommer med til et Aalborg træf engang med dine skønne tøser

Knus fra
Pernille.

Anmeld

19. april 2010

Mikkelmusen

Velkommen

Anmeld

20. april 2010

Lærke90

Velkommen til siden

Håber og tror at du nok skal blive rigtig glad for at være her. Lige som jeg er.

synes nok at jeg kunne genkende dig

knus Lærke og Freja på 4 mdr

Anmeld

20. april 2010

june1987

tusind tak alle sammen det er virkelig den varmeste velkommen i min historie- i lyder alle til at være super rare,og nogen man helt sikkert turde at stå ansigt til ansigt med

jeg vil med glæde med til jeres møder når der komme nogen

i lyder alle vildt intresante at følge

kram

Anmeld

20. april 2010

Shibby

JustAnotherName skriver:

Hvem mere er da herinde ?? ....jeg bliver jo nysgerrig 

Moi.. ^^

Anmeld

20. april 2010

Ni-ko-li-ne

june1987 skriver:

hejsa til jer alle sammen på denne dejlig sommer agtig dag..

jeg er en frisk pige på 22 somre, jeg har 2 piger, Jessica på 2 år og Cecilia på 3 år, dagligt er jeg sygemeldt på ubestemt tid. jeg bor sammen med min kæreste Jan

jeg går sindsygt meget op i min dansk varmblod Ritmond, jeg bruger meget tid ved ham dagligt.

Jeg håber at der er plads til endnu en..

og forresten fed hjemme side

og ja jeg har været med i de unge mødre så er det på sin plads

knus June andersen

hej June

hvor er det sjovt, jeg tænkte lige på dig forleden.... jeg følger ret meget med i De Unge Mødre.... og har gjort det siden afsnit 1 er vidst lidt afhængig....

Nå, men så var det jeg kom til at tænke på, hvordan i mon har det osv... jeg husker nemli af du fik en depression.... og når man følger med i serien kan man ikke lade være med at bekymre sig lidt jo:0)

jeg håber du har det godt og at du bliver glad for siden her! :0)

knus

Karina

Anmeld

20. april 2010

Ni-ko-li-ne

Shibby skriver:

Moi.. ^^

ej hvor sjovt..... jamen hej hej så;0)

Anmeld

20. april 2010

L-Mortil3

Shibby skriver:

Moi.. ^^

Og Hannah Melissa, er vist også

----------

Velkommen til June!

Knus Line, forlovet med Morten (begge 23 år) og med Liam på 5 mdr!

Anmeld

20. april 2010

june1987

ka-ri-na skriver:

hej June

hvor er det sjovt, jeg tænkte lige på dig forleden.... jeg følger ret meget med i De Unge Mødre.... og har gjort det siden afsnit 1 er vidst lidt afhængig....

Nå, men så var det jeg kom til at tænke på, hvordan i mon har det osv... jeg husker nemli af du fik en depression.... og når man følger med i serien kan man ikke lade være med at bekymre sig lidt jo:0)

jeg håber du har det godt og at du bliver glad for siden her! :0)

knus

Karina

hvor sødt og tankevækkene af dig..

jamen jeg har det ikke bedre end sidst, de fandt ud af jeg ikke havde en dep, jeg er pt på dagbehandlingscenter i hjørring da jeg har fået 2 svære diagnoser, manio depressiv (bipolar) samt borderline.

men efter omstændighederne har jeg det rigtigt godt. jeg bruger en masse tid på, børnene, venner, famiilien,hesten

men jeg er sygemeldt på ubestemt tid de mener ikke jeg kan håndtere et job og det kan jeg heller ikke. men jeg har det nu fint nok med det bare kedelig nogen gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.