Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JustAnotherName skriver: Det er kun mens de er små, at man bemærker det, hvis de er lidt bagud. Det udligner sig med tiden, og betyder jo ingenting ....det har jo sine årsager, og det vigtigste er, at hun ER her og at hun klarede kampen i starten af sit liv .....så må hun indhente resten hen ad vejen
Det er kun mens de er små, at man bemærker det, hvis de er lidt bagud. Det udligner sig med tiden, og betyder jo ingenting ....det har jo sine årsager, og det vigtigste er, at hun ER her og at hun klarede kampen i starten af sit liv .....så må hun indhente resten hen ad vejen
jeg kan ikke være mere end enig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vil da også lige byde dig velkommen til.
Håber du bliver glad for at være her. ´
Vh Marlene (som idag er 16+1)
Velkommen til
Jeg har Luka på 2 1/2 år og Lina på 1 år og 1 mdr.
Jeg kan ikke se De Unge Mødre, så du ville "bare" have været en af de andre på baby.dk
Kh.
Katja
Hej June
Velkommen til, håber du bliver glad for siden, det er jeg i hvert falde jeg elsker og se unge mødre, sp jeg har set dig hehe, tror faktis også jeg har gået på gym. med din lille bror
louise
tak for velkommesten alle sammen
Volkommen til siden... Håber du bliver glad for den!
Marikka 36+4
Velkommen til Er sikker på at du nok skal blive glad for at bruge siden her.
Mvh
Rosa / moderator på baby.dk
Velkommen til.
Her er plads til alle vil du finde ud af.
unge mødre, os der ikke er mødre endnu, "alm" mødre og alt det der falder ind imellem og udenfor.
Jeg er selv super glad for siden og det er jeg sikker på at du også bliver.
june1987 skriver: hejsa til jer alle sammen på denne dejlig sommer agtig dag.. jeg er en frisk pige på 22 somre, jeg har 2 piger, Jessica på 2 år og Cecilia på 3 år, dagligt er jeg sygemeldt på ubestemt tid. jeg bor sammen med min kæreste Jan jeg går sindsygt meget op i min dansk varmblod Ritmond, jeg bruger meget tid ved ham dagligt. Jeg håber at der er plads til endnu en.. og forresten fed hjemme side og ja jeg har været med i de unge mødre så er det på sin plads knus June andersen
hejsa til jer alle sammen på denne dejlig sommer agtig dag..
jeg er en frisk pige på 22 somre, jeg har 2 piger, Jessica på 2 år og Cecilia på 3 år, dagligt er jeg sygemeldt på ubestemt tid. jeg bor sammen med min kæreste Jan
jeg går sindsygt meget op i min dansk varmblod Ritmond, jeg bruger meget tid ved ham dagligt.
Jeg håber at der er plads til endnu en..
og forresten fed hjemme side
og ja jeg har været med i de unge mødre så er det på sin plads
knus June andersen
Velkommen til... Håber du bliver glad for siden...
har troligt fuldt med i alle afsnit du med i...
Velkommen til... Håber du bliver glad for at være her.
Jeg hedder Rikke, og er mor til Viktor på næsten 14 mdr. Bor i bredsten med min Mand Anders.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128