Patrick07 skriver:
Hehe ja det var lidt hårdt, men samme dag som jeg skulle have tid til at blive sat igang melder veerne sig.. og GUD hvor var jeg da lykkelig for det...
Hvordan kan det være du evt. skal have PKS hvis jeg må være så fræk og spørge? Uhh så går vi jo næsten på barsel på samme tid
Ja det må man sige var heldigt, sys jeg tit jeg har hørt det der.. veerne kommer altid dagen før eller på dagen for igangsætning.. Mystisk.. Men godt..
Spørg du bare..
Jeg fødte min datter ved AKS da hendes hoved sad fast i bækkenet. Da jeg så var til NF denne her gang, skulle jeg ind og snakke med en overlæge (Hvilket jeg ikke vidste
) Der fik jeg fortalt at de havde konkluderet ved min sidste fødsel, at mit bækken var for smalt/barnet var for stort (4020g 54cm) Det vidste jeg så heller ikke noget om før..!! Så jeg skal ind til undersøgelse hvor de tjekker barnets størrelse og om der er plads.. Hvis ikke skal det være PKS - men har givet udtryk, både til læge og jm at jeg vil føde vaginalt, men jeg vil self gøre hvad der er bedst for barnet.. Det er sq skod.. Men bare han kommer ud..
Ja du går vel på barsel omkring min termin så.. Kunne da være hygge at finde ud af noget med "Aalborg-pigerne"
Anmeld