Nogle fra Aalborg eller der omkring ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

Liljesilas

Patrick07 skriver:

Ej hvor lækkert hehe en rigtig lille krudt mås  ja vi skal have taget fostervandsprøve imorgen.. Hvor vi har sagt JA TAK til at få barnets køn at vide...

Det er så spændende.. Ønsker i mest en dreng eller pige? Jeg troede det var en pige jeg fik, inden vi fik svar. Men er så glad for det er en dreng, og kan bare ikke vente mere nu, tiden går alt for langsom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Patrick07

mayapigen skriver:

Det er så spændende.. Ønsker i mest en dreng eller pige? Jeg troede det var en pige jeg fik, inden vi fik svar. Men er så glad for det er en dreng, og kan bare ikke vente mere nu, tiden går alt for langsom

Altså bare det er sundt og rask så er jeg egentlig ligeglad  Men må da indrømme jeg gerne vil have pige (det der med at have en af hver)  men hvis vi får en bette prins mere bliver jeg helt sikkert lige så glad hehe

Anmeld

21. april 2010

Liljesilas

Patrick07 skriver:

Altså bare det er sundt og rask så er jeg egentlig ligeglad  Men må da indrømme jeg gerne vil have pige (det der med at have en af hver)  men hvis vi får en bette prins mere bliver jeg helt sikkert lige så glad hehe

Ja begge dele har sin fordel, for hvis det bliver en dreng, så vil de nok leje mere sammen.. Men som du selv siger, er det vigtigste selvfølgelig, at de er sunde og raske..

Anmeld

21. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Muzs skriver:

Hej alle sammen

Jeg bor i Hasseris og jeg har termin den 12. nov. Så der er noget tid til.

Jeg er også helt frisk på at møde nogle nye spændende mennesker

-Karina

Iiih,det er min fødselsdag

Jeg er også fra Aalborg,Dall Villaby,lige ved siden af City Syd

Anmeld

21. april 2010

Liljesilas

Pernilleh skriver:

Iiih,det er min fødselsdag

Jeg er også fra Aalborg,Dall Villaby,lige ved siden af City Syd

Stort tillykke med din fødselsdag Troede slet ikke her var ret mange fra Aalborg

Anmeld

21. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
mayapigen skriver:

Stort tillykke med din fødselsdag Troede slet ikke her var ret mange fra Aalborg

Jo,der er faktisk mange.Har da en del "Navlestrengsvenner" fra Aalborg herinde

Anmeld

21. april 2010

Bavianis

Jeg er også (næsten) fra Aalborg, bor 30 km derfra:-) Jeg er hverken gravid eller har barn, men om et stykke tid går vi igang med at prøve. Vi mistede desværre i 5. md, så der skal lige gå nogle måneder.

Jeg er også klar på noget komsammen hvis I har lyst, og jeg kan også lægge hus til:-)

Anmeld

22. april 2010

tb

jeg er fra Hjallerup og venter en lille pige den 20 juni  jeg har en datter på snart 9 år os..

kh tina

Anmeld

22. april 2010

jlp90

HEJ.jeg er fra nørresundby og venter mit første barn den 31. maj. Det er en lille pige. knus julie

Anmeld

22. april 2010

Ann-

jeg er fra gudumholm, 16 km fra aalborg ca.

jeg har Emma på 15 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.