Nogle fra Aalborg eller der omkring ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

MTS

Jeg er fra Aalborg syd og venter mit første barn. Jeg er også klar på at mødes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Sommerfuglelarven

Patrick07 skriver:

Hehe det gør jeg ja

Arh lige lidt før.... Det bliver et lille Oktober barn

Hihi, det jeg mente var at den lille er lavet nytårsaften  Men det skulle være med termin omkring 1. september så, så det er det ikke.

Anmeld

22. april 2010

Sommerfuglelarven

Sikke mange Aalborg- og omegnpiger vi er herinde - så må vi da klart finde ud af at mødes en dag - jeg ligger også gerne hus til, men så bliver det bare først i juni, da vi lige skal på plads (vi flytter 1. maj).

Og for at I andre også ved hvor jeg er fra, så bor vi i Gug, jeg er mor til K som bliver 4 år sidst i maj

Anmeld

22. april 2010

bagger26

Patrick07 skriver:

Tror faktisk vi var til fastelavnsfest sammen hjemme ved Kristina, Per og klaramilla.. Men er ikke helt 100% sikker hehe  Du havde dine to piger med... og din læreste/mand

Jeg var også med til deres fastelavnsfest..

Jeg er fra Aalborg, dvs Sønderholm mellem Frejlev og Nibe.. Har en dreng fra dec 2007 og en pige fra marts 2010..

Men jeg er også frisk på at mødes.. Jeg går jo hjemme på barsel indtil Feb 2011, så jeg har en masse fritid det næste år..

Anmeld

23. april 2010

Patrick07

Super lækkert med så mange fra Aalborg.. Syntes da helt klart vi skal se om vi ikke kan få lavet en dag hvor vi kan "slå" hovderne sammen

Anmeld

25. april 2010

Sakris

Jeg er også fra Aalborg. Hvis alt går som det skal, skal vi have en baby omkring nytårsaften. Så det er meget nyt! Kunne godt bruge nogle nye bekendtskaber til sommer, når jeg er færdig med mit studie.

Anmeld

12. maj 2010

silden85

jeg er fra brønderslev af det kunne være hyggeligt, hvis vi kunne finde ud af noget og jeg venter mit første barn til 30 november sammen med min kæreste og skal til NF på tirsdag, vi glæder os rigtigt meget

Anmeld

25. maj 2010

miniuldahl

hey. jeg er også frisk på og møde nye mennesker mistede næsten alle min venner da jeg blev gravid og ikke gad gå med i byen bor ca 20 min fra ålborg i bil

Anmeld

26. maj 2010

mettenoah

Kan jeg snige mig med her??

Jeg er født og opvokset i Brønderslev, men bor nu på Læsø...
Tæller det....

Anmeld

26. maj 2010

Patrick07

mettenoah skriver:

Kan jeg snige mig med her??

Jeg er født og opvokset i Brønderslev, men bor nu på Læsø...
Tæller det....

Self. kan du også tælle med her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.