Nogle fra Aalborg eller der omkring ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

Patrick07

saxi skriver:

Ja det tænkte jeg også..

Jamen hvad med evt. en dag i zoo hvor vi tager madpakker m.m. med  Jeg vil da gerne bage en kage til hvis det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

saxa

Patrick07 skriver:

Jamen hvad med evt. en dag i zoo hvor vi tager madpakker m.m. med  Jeg vil da gerne bage en kage til hvis det er

Ihhh hvor hyggeligt.. Kan ikke få nok af Zoo.. Og Yasmin er helt vild med at være derude.. Snakker vi hverdag eller weekend?? Den er jeg ihvertfald med på (Og kage lyder slet ikke så ringe)

Anmeld

1. juni 2010

Patrick07

saxi skriver:

Ihhh hvor hyggeligt.. Kan ikke få nok af Zoo.. Og Yasmin er helt vild med at være derude.. Snakker vi hverdag eller weekend?? Den er jeg ihvertfald med på (Og kage lyder slet ikke så ringe)

Ja Patrick er også helt skør med det hehe  jamen jeg tænker måske en lørdag/søndag... ellers får jeg lidt svært, ved at komme med medmindre jeg tager en fridag.. Men det kommer helt an på hvordan det passer jer andre  (godt det ikke kun er mig der er kage glad )

Anmeld

1. juni 2010

saxa

Patrick07 skriver:

Ja Patrick er også helt skør med det hehe  jamen jeg tænker måske en lørdag/søndag... ellers får jeg lidt svært, ved at komme med medmindre jeg tager en fridag.. Men det kommer helt an på hvordan det passer jer andre  (godt det ikke kun er mig der er kage glad )

Jamen jeg kan både weekender og hverdage.. Så det er op til hvad der er stemning for..  Ihh.. Jeg glæder mig allerede.. Hehe..

Anmeld

1. juni 2010

Patrick07

Ja det bliver hyggeligt  Men nu må vi se hvor mange der vil med. For ved ikke om dem der venter deres første barn har lyst til at komme med  Men uhh det håber jeg da

Tror du vi skal oprette en ny tråd om det.. også kalde den tur til Aalborg zoo.. kom frisk

Anmeld

1. juni 2010

saxa

Patrick07 skriver:

Ja det bliver hyggeligt  Men nu må vi se hvor mange der vil med. For ved ikke om dem der venter deres første barn har lyst til at komme med  Men uhh det håber jeg da

Tror du vi skal oprette en ny tråd om det.. også kalde den tur til Aalborg zoo.. kom frisk

Ja det tror jeg - og så lave en liste over hvem der vil med.. Det her indlæg er jo ved at være lidt langt og uoverskueligt.. Opretter du, eller skal jeg.. (Bare så vi ikke opretter to) 

Anmeld

1. juni 2010

Patrick07

saxi skriver:

Ja det tror jeg - og så lave en liste over hvem der vil med.. Det her indlæg er jo ved at være lidt langt og uoverskueligt.. Opretter du, eller skal jeg.. (Bare så vi ikke opretter to) 

Den fikser du bare.. også skriver jeg mig på som den første

Anmeld

1. juni 2010

saxa

Patrick07 skriver:

Den fikser du bare.. også skriver jeg mig på som den første

Done.. Er det oki det jeg har skrevet.. Eller er der glemt noget??Hehe.. Er ikke så god til det der..

Anmeld

1. juni 2010

Patrick07

saxi skriver:

Done.. Er det oki det jeg har skrevet.. Eller er der glemt noget??Hehe.. Er ikke så god til det der..

Det super fint  nu skal folk så bare komme på banen

Anmeld

1. juni 2010

saxa

Patrick07 skriver:

Det super fint  nu skal folk så bare komme på banen

Nemlig ja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.