Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Alle sammen.
Er ny bruger her inde. Og ville lige høre om der var nogle sjove og fantastike mennekser som bor i Aalborg eller deromkring så man evt. kunne mødes til noget hygge m.m.
Knus Kristina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej
Velkommende til siden ;D
Jeg er fra Brønderslev området ;D det er ikke så langt væk fra Aalborg ;D
Jeg går pt lige nu på barsel med min den mindste på 7 mdr. og er da altid klar på at møde andre mennesker ;D
Mange tak
ja Brønderslev er ikke så langt væk hvor lang tids barsel har du så tilbage Min begynder først i September hehe
- kristina
Du ved jo hvor vi er fra
Og spændende at I skal have en mere, en lille nytårsaftenbaby?
Hehe det gør jeg ja
Arh lige lidt før.... Det bliver et lille Oktober barn
Patrick07 skriver: Mange tak ja Brønderslev er ikke så langt væk hvor lang tids barsel har du så tilbage Min begynder først i September hehe - kristina
Jeg har barsel indtil august 2010 ;D
Jeg er fra Aalborg, men har dog ikke barsel - venter mig en lille nytårsbaby Har vist termin noget nær 28 december
Jeg er frisk på at mødes til lidt hygge og sådan, savner lidt flere veninder heroppe, da jeg er tilflytter fra Sjælland
Fantasibarn skriver: Jeg er fra Aalborg, men har dog ikke barsel - venter mig en lille nytårsbaby Har vist termin noget nær 28 december Jeg er frisk på at mødes til lidt hygge og sådan, savner lidt flere veninder heroppe, da jeg er tilflytter fra Sjælland
Tillykke med det da jeg går også først på barsel til September
Lyder godt med noget hygge hehe er det dit første barn?
jeg er her også jeg bor ved asaa men ikke langt til aalborg er altid frisk på nye ansigter
june1987 skriver: jeg er her også jeg bor ved asaa men ikke langt til aalborg er altid frisk på nye ansigter
Tror faktisk vi var til fastelavnsfest sammen hjemme ved Kristina, Per og klaramilla.. Men er ikke helt 100% sikker hehe Du havde dine to piger med... og din læreste/mand
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128