Hvad barber i jer med downthere :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2010

Gaya

Anonym skriver:

Ja overskriften siger sig selv, hvad barber i jer dernede. Synes jeg efterhånden har svært ved at finde noget der passer mig helt.. Jeg barbere mig meegeeet tit og har også fået bumser der ned, men hvis jeg ikke barber mig tit gror det megeeet hurtigt og det klør og klør indtil jeg få dem væk igen.....sååå kom med jeerees yngl. ting

synes det er pinligt at jeg har fået bumser derned ,derfor anonym, håber det er Ok med jer

Når jeg har barberet mig............skrubber jeg efter med noget skrubbe-creme......enten krops eller ansigts......det er lige meget, bare det er noget med småsten.......;o)

Det har virkelig hjulpet for mig........det klør stadig, men slipper for bumser og alt det andet.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

metted

albertesmor skriver:

Jeg kan ikke anbefale denne tingest for tit, den er simpelthen genial http://www.efi.dk/product.cfm?id=9

Man kan ikke skære sig på den og den kan komme ind alle vegne

OGså anbefaling fra mig.

Hvor meget barberer I væk?

Anmeld

16. april 2010

Lone Jakobsen

bruger bare alm. skraber og gør det så når jeg er i bad mangler dog gerne noget mod kløen

Anmeld

16. april 2010

metted

Hvad med jeres mænd?

Trimmer de også eller fjernes helt?

Anmeld

16. april 2010

Sofiedk

Jeg bruger også mac 3 til mænd. De er bygget til at blive brugt hver eneste dag mod men's skægvækst og holder altså bare væsentlig bedre end alle de der ladyshavers.

Udover det barberer jeg mig altid under vand og sørger for at smøre en ordenlig omgang fed creme på bagefter, det holder knopper og alting væk her

Anmeld

16. april 2010

Corn

Bruger en Mach 3.... Så kan manden købe nye blade til hans, og så nupper jeg lige til min, når jeg trænger til nye blade...

Anmeld

16. april 2010

ønskebørn74

LADYSHAVER.. DET ER SAGEN...

Anmeld

16. april 2010

Sabsy

Jeg kan næsten ikke nå derned mere.. :s

Glæder mig til jeg kan se hvad der sker under maven og om jeg stadigvæk har fødder og sådan

Sabrina 35+6

Anmeld

29. august 2010

camsko88

når i har barberet jer dernede så brug skintonic, dup med lidt vat, så skulle i gerne slippe for røde knupper/bumser

Anmeld

29. august 2010

BabyAnno2012

Må tilstå at jeg ikk fjerner hår down there

Men jeg trimmer engang imellem.

Jeg bruger til ben og under armene Efi shaver. den er jeg rigtig glad for. Men efter jeg er blevet gravid er min hud åbenbart mere følsom og jeg får nu en slags udslæt på mine ben når jeg barbarer mig  super træls eftersom de eneste bukser jeg kan føle mig tilpas i er Leggins  

Men ellers varme anbefalinger til Efi´s shaver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.