Hvad barber i jer med downthere :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.180 visninger
51 svar
0 synes godt om
15. april 2010

Anonym trådstarter

Ja overskriften siger sig selv, hvad barber i jer dernede. Synes jeg efterhånden har svært ved at finde noget der passer mig helt.. Jeg barbere mig meegeeet tit og har også fået bumser der ned, men hvis jeg ikke barber mig tit gror det megeeet hurtigt og det klør og klør indtil jeg få dem væk igen.....sååå kom med jeerees yngl. ting

synes det er pinligt at jeg har fået bumser derned ,derfor anonym, håber det er Ok med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Gellan

Anonym skriver:

Ja overskriften siger sig selv, hvad barber i jer dernede. Synes jeg efterhånden har svært ved at finde noget der passer mig helt.. Jeg barbere mig meegeeet tit og har også fået bumser der ned, men hvis jeg ikke barber mig tit gror det megeeet hurtigt og det klør og klør indtil jeg få dem væk igen.....sååå kom med jeerees yngl. ting

synes det er pinligt at jeg har fået bumser derned ,derfor anonym, håber det er Ok med jer

Følger lige med her, da jeg har præcis samme problem (dog ikke helt så mange bumser, men mere røde prikker m.m.) Jeg har prøvet forskellige slags Venus, men altid med samme resultat - bortset fra, hvis bladene er helt nye, men det kan hurtigt blive meget dyrt

Anmeld

15. april 2010

mullesmith2

Jeg tror i får de der prikker fordi i barbere for tit... jeg får det hvis jeg barbere med et par dages mellemrum så bløder det og alt muligt så det gør jeg ikke. Jeg lader det vokse et stykke ud og så tager jeg det hele igen, man må leve med at det klør når det vokser ud. Jeg barbere sjællendt nettop fordi det klør når det vokser ud.

Anmeld

15. april 2010

Anonym trådstarter

Gellan skriver:

Følger lige med her, da jeg har præcis samme problem (dog ikke helt så mange bumser, men mere røde prikker m.m.) Jeg har prøvet forskellige slags Venus, men altid med samme resultat - bortset fra, hvis bladene er helt nye, men det kan hurtigt blive meget dyrt

JEG tror  at jeg får bumserne, fordi jeg barber mig alt alt for tit.. 1-2gange om ugen

Anmeld

15. april 2010

Gellan

mullesmith2 skriver:

Jeg tror i får de der prikker fordi i barbere for tit... jeg får det hvis jeg barbere med et par dages mellemrum så bløder det og alt muligt så det gør jeg ikke. Jeg lader det vokse et stykke ud og så tager jeg det hele igen, man må leve med at det klør når det vokser ud. Jeg barbere sjællendt nettop fordi det klør når det vokser ud.

For mit vedkommende kan det variere. Om sommeren barderer jeg mig lidt ofte - specielt hvis jeg er på ferie. Men om vinteren kan der godt gå en uge eller to imellem hver barbering (vinterdovenskab ). Har flere gange tænkt på at prøve de der LadyShavers der nipper hårene udm eller måske brazilian wax... Men jeg tør bare ik

Anmeld

15. april 2010

Sissel

Jeg får sukkervoks en gang om måneden, det er dyrt men det hele værd!! Det klør ikke når hårene vokser ud igen, og når man lige har fået det gjort er det bare det bedste i verden. Når jeg en sjælden gang i mellem barberer mig der nede er jeg simpelthen ved at DØ!

Anmeld

15. april 2010

Gellan

Anonym skriver:

JEG tror  at jeg får bumserne, fordi jeg barber mig alt alt for tit.. 1-2gange om ugen

Om sommeren barberer jeg mig også 1-2-3 gange om ugen... Har ikke helt tænkt over, om problemet måske er større om sommeren... det er muligt

Anmeld

15. april 2010

Gellan

Sissel skriver:

Jeg får sukkervoks en gang om måneden, det er dyrt men det hele værd!! Det klør ikke når hårene vokser ud igen, og når man lige har fået det gjort er det bare det bedste i verden. Når jeg en sjælden gang i mellem barberer mig der nede er jeg simpelthen ved at DØ!

Sukkervoks? Fungerer det på samme måde som brazilian wax?

Anmeld

15. april 2010

Milka

jeg bruger en skægtrimmer! fungerer perfekt

Anmeld

15. april 2010

Gellan

Milka skriver:

jeg bruger en skægtrimmer! fungerer perfekt

Dem de helt almindelige?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.