Hvad barber i jer med downthere :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2010

MoarViborg

Jeg har engang fået at vide at man kan bruge en antiperspirant deodorant (Roll on er at foretrække) efter intimbarbering, da det hæmmer bakterievæksten. Derudover bruger jeg altid balsam (og det er en af de helt billige til 15 kr) når jeg barberer mig, men det er der vist også en anden der har skrevet. De 2 ting virker for mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

Vidunderligeunger

barberer I jer "kun" foran, eller får den hele turen under, imellem og bagest??  - for det gør den her... 

jeg bruger venus og sanex zero når jeg barberer mig, og det sker hver 2.-3. dag MED hårene, og så på 4. dagen ca. får den MOD hårene så det også af og til er total glat, men det kan jeg ikke gøre hver gang, så begynder det at bløde.. 

Anmeld

16. april 2010

LISBETH:-)

Jeg bruger gillette mac 3 til mænd, og så gør jeg det mens jeg er i bad. Grunden til jeg har valgt nettop den model er at jeg for mange år siden læste en test af hvad der var bedst og bruge og der vandt den- Jeg bruger den også til under armene og benene.

Har aldrig haft problemer af nogen art.

Lisbeth

Anmeld

16. april 2010

slettet_7530

Anonym skriver:

Betaler man så kun 40 kr igen og igen hver 4.måned eller stiger beløbet?... jeg mener, betaler man KUN 40 kr hver 4.-måned

og barbere den helt glat eller

Ja som alle andre skrabere.

Nej man får hver 4 måned 4 pakker mener jeg det er med 3 blade i hver og det betaler man ca 250,00 for med forsendelse.

Jeg synes det er det værd fremfor at få en hel strimmel hud af med de almindelige skrabere og så tager det 7 lange og syv brede, her kører man den abre rundt både op og ned uden problemer

Anmeld

16. april 2010

Vidunderligeunger

albertesmor skriver:

Ja som alle andre skrabere.

Nej man får hver 4 måned 4 pakker mener jeg det er med 3 blade i hver og det betaler man ca 250,00 for med forsendelse.

Jeg synes det er det værd fremfor at få en hel strimmel hud af med de almindelige skrabere og så tager det 7 lange og syv brede, her kører man den abre rundt både op og ned uden problemer

det skal prøves.. er hermed bestilt

Anmeld

16. april 2010

slettet_7530

Soap skriver:

1 : Man kan skære sig på den 

2: Hvis man har sart hud eller er allergikker er det ikke en at anbefale 

Jeg har præsteret at skære mig med den og oven i det får jeg nærmest nældefeber i form af røde kløende pletter af den og min kusine oplever samme 

Så super vil jeg ikke just kalde den 

Alle mine veninder bruger den uden probs, og den er ikke så nem at skære sig på som på en almindelig billig skraber, alt er jo relativt, hvis man står og presser den ned hvilket ikke er meningen så kan man måske godt skære sig på den.

Men fint du har fundet et alternativ du kan bruge

Anmeld

16. april 2010

slettet_7530

BlyViol skriver:

barberer I jer "kun" foran, eller får den hele turen under, imellem og bagest??  - for det gør den her... 

jeg bruger venus og sanex zero når jeg barberer mig, og det sker hver 2.-3. dag MED hårene, og så på 4. dagen ca. får den MOD hårene så det også af og til er total glat, men det kan jeg ikke gøre hver gang, så begynder det at bløde.. 

Jeps kun foran her, der er alligevel ensrettet den anden vej så

Anmeld

16. april 2010

LilyMarleen

SOLARIE er mit svar mod irriteret hud efter barbering, der er simpelthen ikke noget bedre.. Alt blir simpelthen fint dernede af det..

Anmeld

16. april 2010

Soap

albertesmor skriver:

Alle mine veninder bruger den uden probs, og den er ikke så nem at skære sig på som på en almindelig billig skraber, alt er jo relativt, hvis man står og presser den ned hvilket ikke er meningen så kan man måske godt skære sig på den.

Men fint du har fundet et alternativ du kan bruge

Helt sikkert , det som fungere for den ene kan være rent ud sagt noget værre lort for den anden 

Men jeg syns når du anbefaler den at du nok skal påpege at hvis man har tendens til allergi olign skal man nok lige tjekke op på om man kan tåle de ting som er i sæben  så det ikke ender ud i noget værre noget og du blir hængt op på den 

Anmeld

16. april 2010

slettet_7530

Soap skriver:

Helt sikkert , det som fungere for den ene kan være rent ud sagt noget værre lort for den anden 

Men jeg syns når du anbefaler den at du nok skal påpege at hvis man har tendens til allergi olign skal man nok lige tjekke op på om man kan tåle de ting som er i sæben  så det ikke ender ud i noget værre noget og du blir hængt op på den 

Jeg går udfra at folk herinde er klar over de selv står inde for de ting de prøver, ligeså vel som hvis en anbefaler en bestemt  modermælkserstatning ,så regner jeg da også med at folk ved at det ikke er den der har anbefalet der kan drages til ansvar for noget som helst, men tak for din omsorg

Har iøvrigt selv både Høfeber, Psorasis og atopisk eksem, skraberen har hverken gjort det værre eller bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.