Hvad barber i jer med downthere :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2010

Milka

Gellan skriver:

Dem de helt almindelige?

ja – så er man jo ikke helt glatbarberet, men det synes jeg er ligemeget ... man slipper i hvert fald for kløe, bumser og andre gener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Sissel

ja altså det er en brasiliansk, det er bare i stedet for at bruge almindelig voks så bruger de sukkervoks, det er meget mere skånsomt med huden og hår reducerende i længden. En brasiliansk voks er egentlig bare den " frisure" man får der nede

Anmeld

15. april 2010

AnneBJ

Jeg plejer også at bruge en skægtrimmer... Skal det være helt glat bruger jeg engangsskrabere - venus engangs, de helt billige er FOR billige - og en ny en hver gang!

Anmeld

15. april 2010

Gellan

Sissel skriver:

ja altså det er en brasiliansk, det er bare i stedet for at bruge almindelig voks så bruger de sukkervoks, det er meget mere skånsomt med huden og hår reducerende i længden. En brasiliansk voks er egentlig bare den " frisure" man får der nede

Ja, hvis jeg har forsået det korrekt, så er en brazilian wax en total hårfjerning? Altså hvor al håret bliver vokset af?

jeg burde vist tjekke det der sukkervoks ud Men gør det ikke nas auv?

Anmeld

15. april 2010

Gellan

Milka skriver:

ja – så er man jo ikke helt glatbarberet, men det synes jeg er ligemeget ... man slipper i hvert fald for kløe, bumser og andre gener

sådan en burde jeg vist prøve at bruge om vinteren og andre "ikke -badesæsoner"

Anmeld

15. april 2010

slettet_7530

Jeg kan ikke anbefale denne tingest for tit, den er simpelthen genial http://www.efi.dk/product.cfm?id=9

Man kan ikke skære sig på den og den kan komme ind alle vegne

Anmeld

15. april 2010

K&S

Hej

Jeg bruger en ladyshaver fra Phillips, som kan bruges både inden i og udenfor badet - det gør også, at den er nem at rengøre, så der ikke er skidt fra gang til gang....

Jeg har altid haft mange knopper efter barbering, men efter jeg fik denne her i gave for flere år siden, har jeg ikke haft skyggen af knopper

Håber du finder en løsning, for det er så irriterende med knopper og kløe hele tiden...!

Katja

Anmeld

15. april 2010

Gellan

albertesmor skriver:

Jeg kan ikke anbefale denne tingest for tit, den er simpelthen genial http://www.efi.dk/product.cfm?id=9

Man kan ikke skære sig på den og den kan komme ind alle vegne

Skal man bestille den over nettet? Eller kan man også købe den i en eller anden butik?

Anmeld

15. april 2010

slettet_7530

Gellan skriver:

Skal man bestille den over nettet? Eller kan man også købe den i en eller anden butik?

Kun over nettet, du bestiller en gratis prøvepakke, den betaler du omkring 40,00 for, så hver 4 måned modtager du en ny pakke med bladende hvis ikke du vælger at afmelde den, supernemt og billigt

Anmeld

15. april 2010

Gellan

albertesmor skriver:

Kun over nettet, du bestiller en gratis prøvepakke, den betaler du omkring 40,00 for, så hver 4 måned modtager du en ny pakke med bladende hvis ikke du vælger at afmelde den, supernemt og billigt

Oki, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.