Hvad barber i jer med downthere :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2010

Anonym trådstarter

albertesmor skriver:

Kun over nettet, du bestiller en gratis prøvepakke, den betaler du omkring 40,00 for, så hver 4 måned modtager du en ny pakke med bladende hvis ikke du vælger at afmelde den, supernemt og billigt

Betaler man så kun 40 kr igen og igen hver 4.måned eller stiger beløbet?... jeg mener, betaler man KUN 40 kr hver 4.-måned

og barbere den helt glat eller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er sikkert fordi din hud trænger til en peeling. Man skal faktisk bruge en grov skrub - gerne øko eller hjemmelavet - en gang om ugen DOWNTHERE...

Jeg bruger en jeg har lavet af:

1/3 honning
1/3 olie
1/3 havregryn

derudover: Groft køkkensalt eller kaffegrums (ubrugt), æteriske olier efter behov, og citron

Go fornøjels.

Anmeld

16. april 2010

Margorie

Jeg gør det bare med min venus ladyshaver når jeg er i bad. Ca. hver tredje/fjerde dag, føler mig bedst tilpas når det er helt glat hihi.. Og så bruger jeg baby puder bagefter for at undgå knopper osv det virker for mig

Anmeld

16. april 2010

bette

er du sikker på det du kalder for bumser ikke er indgroet hår?

for hvis det er det.. skal du jo have dem lukket op og fjernet det hår der stidder derinde.. evt med en pincet..

bruger selv mac 3 altså den nye af mændenes.. synes den er bedre end dem til kvinderne.

og måske du skulle prøve at putte noget beroligende creme af en slags på bagefter. (uden parfume)

Anmeld

16. april 2010

LotteGabriella

Jeg bruger først en elektrisk intimshaver og derefter en god skraber med den der ferskenbarberskum til kvinder til det sidste...det er ikke lige så hårdt imod huden og husk at smøre med en go' fugtighedscreme bagefter

Anmeld

16. april 2010

Moderator

Zafir skriver:

Det er sikkert fordi din hud trænger til en peeling. Man skal faktisk bruge en grov skrub - gerne øko eller hjemmelavet - en gang om ugen DOWNTHERE...

Jeg bruger en jeg har lavet af:

1/3 honning
1/3 olie
1/3 havregryn

derudover: Groft køkkensalt eller kaffegrums (ubrugt), æteriske olier efter behov, og citron

Go fornøjels.

Det var måske det jeg skulle lave i dag

Anmeld

16. april 2010

Pia.

Jeg bruger en helt alm. skraber og så gør jeg det i badet under det varme vand med balsam - har aldrig knopper eller bumser - holder den konstant glat...

Så her er det skraber og Balsam der dur

Knus Pia.

Anmeld

16. april 2010

Moderator

Rosa skriver:

Det var måske det jeg skulle lave i dag

Det kan naturligvis også bruges på resten af kroppen

Anmeld

16. april 2010

L-Mortil3

Anonym skriver:

Ja overskriften siger sig selv, hvad barber i jer dernede. Synes jeg efterhånden har svært ved at finde noget der passer mig helt.. Jeg barbere mig meegeeet tit og har også fået bumser der ned, men hvis jeg ikke barber mig tit gror det megeeet hurtigt og det klør og klør indtil jeg få dem væk igen.....sååå kom med jeerees yngl. ting

synes det er pinligt at jeg har fået bumser derned ,derfor anonym, håber det er Ok med jer

Jeg bruger den skraber der hedder Intuition:

http://www.efi.dk/product.cfm?path=1,6,17

Er rigtig glad for den, og har aldrig fået knopper m.m.

Anmeld

16. april 2010

Soap

albertesmor skriver:

Jeg kan ikke anbefale denne tingest for tit, den er simpelthen genial http://www.efi.dk/product.cfm?id=9

Man kan ikke skære sig på den og den kan komme ind alle vegne

1 : Man kan skære sig på den 

2: Hvis man har sart hud eller er allergikker er det ikke en at anbefale 

Jeg har præsteret at skære mig med den og oven i det får jeg nærmest nældefeber i form af røde kløende pletter af den og min kusine oplever samme 

Så super vil jeg ikke just kalde den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.