Besøg hos min kirurg....og skræmmende billeder...:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

MariaJ

Bayze skriver:

Ha ha - du er også helt i chok over det muliges kunst! Jeg har allerede fået navnet på kirurgen af Eva - hvem ved om en gammel krage en dag ku få brug for en hjælpende hånd

Ja, det kunne man godt forestille sig (altså ikke specielt for dig, her tænker jeg på mig selv). Vi forestiller os at vi lige skal nå at spytte en-to unger mere ud i løbet af de næste fire-fem år, nu da det har vist sig vi var så über-fertile, så jeg kan godt forestille mig der bliver brug for at få møbleret lidt om på skindet, når jeg er færdig med at få børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Mettemus

Eva skriver:

Hej piger...jer som gider høre og se mere...

Jeg har været til kontrol hos min kirurg for at hun skulle se min mave nu der er gået 6 mdr. + og hun var meget begejstret og spurgte om hun måtte lægge billeder ind af mig på hendes hjemmeside...

Jeg er stadig meget glad for det, men der er lige lidt justeringer som jeg gerne ville have gjort og det skal så gøres og bliver det helt uden beregning. Lidt fedtsugning, skal fjernes noget mærkt hud fra mit ar på brystet og så lige lidt hud i hver side af mit ar på maven og så er det ellers slut...tror jeg..

Jeg fik også billeder med hjem af min før mave, hofter og lår og de er sgu noget skræmmende, havde altså glemt hvor slemt det var dengang.. men altså, så bliver resultatet nu jo bare så meget bedre.

Nå, men dem der vil se skræmme billeder og de sidste nye, er velkomne og alle andre...bare ignorer dette indlæg.

Knus Eva

Altså jeg vil rigtig gerne se, men må indrømme at det er af ren nygerrighed, så derfor er det selvfølgelig helt ok hvis du siger nej

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

gabriellasmor skriver:

pokkers. min mor ønsker sig sådan en pæn mave (er MEGET ødelagt efter 4 børn og 1 kejsersnit) men kan ikke blive medlem af sygesikring danmark så håbede liiige

Åh, det var ærgeligt....mon ikke hun kan få det gennem det off?

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

Renée88 skriver:

Eva.. du er FOR lækker! Hold da op... Men men.. bare vent.. til jul så er jeg også lækker

Tak.... hvor er du sød...

Og ja, bare vent til jul...eller før..så er du lige som du ønsker at være..

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

mortil4 skriver:

hva str gik du fra og til hvis man må spørge, sådan mere for at sammenligne med migselv og den vægt jeg gerne vil ned på.

Jamen, da jeg begyndte at tabe mig vejede jeg omkring de 90 kg...kan ikke huske hvilken str. jeg brugte, men mon ikke det har været 46-48 eller sådan noget...lige nu bruger jeg str. 28 i bukser eller 36/38 alt efter mærke. Jeg er ikke så spinkel i det og tænker et par kilo eller fem godt kunne hjælpe, men synes ikke de gider af.. men altså, nok er måske nok, nu..

Knus..

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

LAURAS MOR skriver:

Det er bare så flot EVA.. du for lækker

Tak..hvor er du sød... det er heller ikke helt til at forstå når jeg ser på billederne..

Anmeld

12. april 2010

Halbschön

Eva skriver:

Tak.... hvor er du sød...

Og ja, bare vent til jul...eller før..så er du lige som du ønsker at være..

Jeg håber.. Jeg er i hvert fald fuld igang med den sunde kost, og føler mig så frisk allerede... Dog er der lige den forpulede sukkerafhængighed jeg skal ha helt bugt med.. men jeg er startet, så det går den rigtige vej

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

MariaJ skriver:

Wow, hvor er de fantastiske. Det er jo en helt utrolig forandring. Tænk at det er muligt. Må jeg spørge hvor meget du havde tabt dig før operationen?

Maria

Tak..

Jamen, jeg har tabt mig 30 kg for 6 år siden og så kunne jeg ikke holde ud at se på det mere...har jo så været gravid for 4 år siden og så skulle det altså være efter det..

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

Mettemus skriver:

Altså jeg vil rigtig gerne se, men må indrømme at det er af ren nygerrighed, så derfor er det selvfølgelig helt ok hvis du siger nej

Koden er: 123

helt ok du er nysgerrig..

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

Renée88 skriver:

Jeg håber.. Jeg er i hvert fald fuld igang med den sunde kost, og føler mig så frisk allerede... Dog er der lige den forpulede sukkerafhængighed jeg skal ha helt bugt med.. men jeg er startet, så det går den rigtige vej

Åh ja, den er hård..jeg er ved at afvænne mig fra pepsi...øv, hvor jeg savner det... men vi kan klare det, ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.