Besøg hos min kirurg....og skræmmende billeder...:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Honningblomst

Renée88 skriver:

Jeg vil også mægtig gerne se..

Koden er: 123

knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Honningblomst

gabriellasmor skriver:

hvordan kunne du få tilskud til maven? det er noget alle kan søge om?

har du fyld i brysterne eller er de kun løftet?

Hej...

Jamen, maven kan alle få lavet hvis de er medlem af danmark og tegner den udvidede operationsdækning. så betaler de op til 25000kr af operatione...brysterne og fedtsugning har jeg selv betalt og der er intet fyld i brysterne

Knus,..

Anmeld

12. april 2010

Halbschön

Eva skriver:

knus..

Eva.. du er FOR lækker! Hold da op... Men men.. bare vent.. til jul så er jeg også lækker

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

LAURAS MOR skriver:

Jeg vil også mægtig gerne se ..

knus..

Anmeld

12. april 2010

BinaMor

Eva skriver:

Hej...

Jamen, maven kan alle få lavet hvis de er medlem af danmark og tegner den udvidede operationsdækning. så betaler de op til 25000kr af operatione...brysterne og fedtsugning har jeg selv betalt og der er intet fyld i brysterne

Knus,..

pokkers. min mor ønsker sig sådan en pæn mave (er MEGET ødelagt efter 4 børn og 1 kejsersnit) men kan ikke blive medlem af sygesikring danmark så håbede liiige

Anmeld

12. april 2010

Louise mortil4

hva str gik du fra og til hvis man må spørge, sådan mere for at sammenligne med migselv og den vægt jeg gerne vil ned på.

Anmeld

12. april 2010

Guldet

Det er bare så flot EVA.. du for lækker

Anmeld

12. april 2010

MariaJ

Wow, hvor er de fantastiske. Det er jo en helt utrolig forandring. Tænk at det er muligt. Må jeg spørge hvor meget du havde tabt dig før operationen?

Maria

Anmeld

12. april 2010

Bayze

MariaJ skriver:

Wow, hvor er de fantastiske. Det er jo en helt utrolig forandring. Tænk at det er muligt. Må jeg spørge hvor meget du havde tabt dig før operationen?

Maria

Ha ha - du er også helt i chok over det muliges kunst! Jeg har allerede fået navnet på kirurgen af Eva - hvem ved om en gammel krage en dag ku få brug for en hjælpende hånd

Anmeld

12. april 2010

betski

Eva skriver:

Tak.. og spring ud i det, endelig...få ringet til en forundersøgelse, så kan du da altid høre hvad de siger og kan gøre..

Knus..

Jeg har været inde og snakke med dem. Det var i forbindelse med at jeg har søgt om at få det lavet på sygesikringen. Men da det er for længe siden jeg er blevet fejlopereret så vil sygesikringen ikke dække, og jeg skal dermed selv betale for at rette op på en fejl som et offentligt sygehus har begået. Jeg har langt fra råd til selv at betale mig fra det - desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.