Besøg hos min kirurg....og skræmmende billeder...:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

Honningblomst

louieibsen skriver:

det vil jeg da rigtig gerne se

Koden er: 123

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Honningblomst

nilletøz skriver:

Jeg vil da også gerne se.. tak

koden er:123

Anmeld

13. april 2010

Lou

Det er jo virkelig imponerende som du har forandret dig. Er næsten mundlam. Du har virkelig en smuk krop.

Det er så flot at gennemføre vægttab på den måde, og ende med at se så godt ud. Jeg synes slet ikke man kan se ar eller noget.

Det må være en virkelig dygtig kirug som har lavet det.!?

Mange kærlige hilsner Lou

Anmeld

13. april 2010

Chalala85

Eva skriver:

Hej piger...jer som gider høre og se mere...

Jeg har været til kontrol hos min kirurg for at hun skulle se min mave nu der er gået 6 mdr. + og hun var meget begejstret og spurgte om hun måtte lægge billeder ind af mig på hendes hjemmeside...

Jeg er stadig meget glad for det, men der er lige lidt justeringer som jeg gerne ville have gjort og det skal så gøres og bliver det helt uden beregning. Lidt fedtsugning, skal fjernes noget mærkt hud fra mit ar på brystet og så lige lidt hud i hver side af mit ar på maven og så er det ellers slut...tror jeg..

Jeg fik også billeder med hjem af min før mave, hofter og lår og de er sgu noget skræmmende, havde altså glemt hvor slemt det var dengang.. men altså, så bliver resultatet nu jo bare så meget bedre.

Nå, men dem der vil se skræmme billeder og de sidste nye, er velkomne og alle andre...bare ignorer dette indlæg.

Knus Eva

Sikken en forandring. Kan også godt forstå du valgte det, vil jeg bestemt også hvis jeg får behov for det. Super flot resultat, du er jo en rigtig HOT AND SEXY MAMA!!

Og så er du tilmed en rigtig sød en

Anmeld

13. april 2010

Honningblomst

Lou skriver:

Det er jo virkelig imponerende som du har forandret dig. Er næsten mundlam. Du har virkelig en smuk krop.

Det er så flot at gennemføre vægttab på den måde, og ende med at se så godt ud. Jeg synes slet ikke man kan se ar eller noget.

Det må være en virkelig dygtig kirug som har lavet det.!?

Mange kærlige hilsner Lou

Tak.. Ja, det er sgu en forandring der vil noget...psyken skal lige med, det tager lidt længere tid.

Ja, hun er rigtig dygtig, hende Anna der har lavet det og mine ar er virkelig næsten ikke til at se...det er ret vildt, faktisk. Havde ikke turde drømme om et sådan resultat.

Knus..

Anmeld

13. april 2010

L-Mortil3

Ja tak

Anmeld

13. april 2010

Honningblomst

Chalala85 skriver:

Sikken en forandring. Kan også godt forstå du valgte det, vil jeg bestemt også hvis jeg får behov for det. Super flot resultat, du er jo en rigtig HOT AND SEXY MAMA!!

Og så er du tilmed en rigtig sød en

Åh, hvor er du bare sød.... og ja, det der med forståelse for andres valg og især omkring sådanne operationer, det hjælper tit hvis man lige ser hvor slemt det faktisk var...jeg havde aldrig troet at jeg skulle igennem sådan en omgang...faktisk mente jeg bare man måtte leve med sig som man nu var og det indre var det vigtigste...og ja, det indre er sørme det vigtigste, men det ydre er nu heller ikke helt uden værdi når man skal leve med sig selv...det hele skulle gerne passe sammen, ike..

Tak igen...det var sødt skrevet..

Knus..

Anmeld

13. april 2010

Honningblomst

Line&Liam skriver:

Ja tak

Koden er: 123

Knus..

Anmeld

13. april 2010

Amelia<3

må jeg også gerne se?

Anmeld

13. april 2010

Honningblomst

Amelisa <3 skriver:

må jeg også gerne se?

Jeps-....

koden: 123

knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.