Besøg hos min kirurg....og skræmmende billeder...:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

betski

Vil da meget gerne se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

betski

Hold nu fast en forandring - skide flot Eva

Ret imponerende.... Når jeg ser det flotte resultat med brysterne overvejer jeg (igen igen) at få ordnet mine - som jo blev fejlopereret.

Anmeld

12. april 2010

nannanadja

hej

jeg vil også gerne se..

Anmeld

12. april 2010

nannanadja

fik lige set koden på siden før så kiggede lige med....Du er sku en smuk kvinde.

Anmeld

12. april 2010

slettet_7530

Du er simpelthen bare så fantastisk smuk.

Det var skæbnen der igår ville at jeg faldt over dit indlæg, tak for en god lang sludder over PM og tak for dit spark bagi.

Anmeld

12. april 2010

BinaMor

hvordan kunne du få tilskud til maven? det er noget alle kan søge om?

har du fyld i brysterne eller er de kun løftet?

Anmeld

12. april 2010

Halbschön

Eva skriver:

Hej piger...jer som gider høre og se mere...

Jeg har været til kontrol hos min kirurg for at hun skulle se min mave nu der er gået 6 mdr. + og hun var meget begejstret og spurgte om hun måtte lægge billeder ind af mig på hendes hjemmeside...

Jeg er stadig meget glad for det, men der er lige lidt justeringer som jeg gerne ville have gjort og det skal så gøres og bliver det helt uden beregning. Lidt fedtsugning, skal fjernes noget mærkt hud fra mit ar på brystet og så lige lidt hud i hver side af mit ar på maven og så er det ellers slut...tror jeg..

Jeg fik også billeder med hjem af min før mave, hofter og lår og de er sgu noget skræmmende, havde altså glemt hvor slemt det var dengang.. men altså, så bliver resultatet nu jo bare så meget bedre.

Nå, men dem der vil se skræmme billeder og de sidste nye, er velkomne og alle andre...bare ignorer dette indlæg.

Knus Eva

Jeg vil også mægtig gerne se..

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

Metchen skriver:

Hold da helt op hvor ser du bare godt ud Eva. Kunne slet ikke se at det var dig på det billede hvor du ikke havde tabt dig.

Super flot gået, tager hatten af for dig!

Kram Metha.

Hihi... ja, der er godt nok sket noget....tak for de pæne ord..

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

Tina2 skriver:

Ahhhmen det' jo fandme vildt! SÅ vildt!!!!! Hvis nogle er i tvivl om det er det rette at gøre, jamen så kig på Eva!!!!!

Hvor mange bukse str gik du egentlig ned, du havde da ret meget på yderlårene kan jeg se....

Tak smukke...du er sgu så sød..

Jamen, tror som bare jeg gik et nummer ned...lå og vippede ved en str og nu passer jeg den mindste af de str. og så det sidder pænt...havde helt glemt hvor slemt det var med mine lår dengang...men der var sgu en del på de yderlår..

Ja, håber da også jeg kan være til inspiration for andre..

Knus..

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

Alexis skriver:

Hvor er det bare et flot resultat. Kan rigtig godt lide, at det ser naturligt ud

Tak.. var også det vigtigste for mig...at man ikke ser mig og tænker at der vidst er rettet en masse...naturligt er vigtigt for mig..

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.