Besøg hos min kirurg....og skræmmende billeder...:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Guldet

Eva skriver:

Hej piger...jer som gider høre og se mere...

Jeg har været til kontrol hos min kirurg for at hun skulle se min mave nu der er gået 6 mdr. + og hun var meget begejstret og spurgte om hun måtte lægge billeder ind af mig på hendes hjemmeside...

Jeg er stadig meget glad for det, men der er lige lidt justeringer som jeg gerne ville have gjort og det skal så gøres og bliver det helt uden beregning. Lidt fedtsugning, skal fjernes noget mærkt hud fra mit ar på brystet og så lige lidt hud i hver side af mit ar på maven og så er det ellers slut...tror jeg..

Jeg fik også billeder med hjem af min før mave, hofter og lår og de er sgu noget skræmmende, havde altså glemt hvor slemt det var dengang.. men altså, så bliver resultatet nu jo bare så meget bedre.

Nå, men dem der vil se skræmme billeder og de sidste nye, er velkomne og alle andre...bare ignorer dette indlæg.

Knus Eva

Jeg vil også mægtig gerne se ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Honningblomst

CamiRon skriver:

Hej Eva. Jeg har ikke set dine billeder før, men vil rigtig gerne.

Camilla.

Koden er: 123

knus..

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

VIPpigen skriver:

Er da også lige nød til at smide en komentar... Hvor er det bare super flot, utrolig hvad der kan laves nu om dage. Min søster fik lavet en brystreduktion sidste år, også bare noget af det bedste hun har fået lavet. Og hold op hvor har du forandret dig fra "stor" til "lille"...

Tak.. ja, det gør altså en større forskel end man tror inden...og så længe det ikke er det ekstreme og det er med en fornuftig indgang så synes jeg plastikkirurgi er fantastisk..

Knus..

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

MariaJ skriver:

Nej, nu bliver jeg altså også nysgerrig. Jeg vil også gerne se billederne.

knus...

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

jannie skriver:

hej eva

hvis jeg må vil jeg meget gerne lure. jeg går og overvejer meget stærkt, men det ville være dejligt at se hvordan det er gået for andre.

jannie

koden er: 123

og du skal endelig gøre det, hvis det er det du føler for.. det gør en større forskel end man tror også indeni en..

Knus..

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

Mimbi skriver:

jeg vil også gerne se

knus..

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

Macaab skriver:

Ih jeg vil også ind og kigge...

Koden: 123

knus..

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

duddi. skriver:

Hold nu fast en forandring - skide flot Eva

Ret imponerende.... Når jeg ser det flotte resultat med brysterne overvejer jeg (igen igen) at få ordnet mine - som jo blev fejlopereret.

Tak.. og spring ud i det, endelig...få ringet til en forundersøgelse, så kan du da altid høre hvad de siger og kan gøre..

Knus..

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

nannanadja skriver:

fik lige set koden på siden før så kiggede lige med....Du er sku en smuk kvinde.

Tak, søde...

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

albertesmor skriver:

Du er simpelthen bare så fantastisk smuk.

Det var skæbnen der igår ville at jeg faldt over dit indlæg, tak for en god lang sludder over PM og tak for dit spark bagi.

Åh, hvor er du bare sød.. og ja, det var skæbnen, det er jeg sikker på....

Selvtak, det var super hyggeligt at skrive med dig..

STORT kram...til seje dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.