hej tøser specielle eller almindelige navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2010

E.T

JustAnotherName skriver:

Er der ikke mange folk, som ikke lige hører det ordentligt første gang, og opfatter det som, at der blev sagt METTE i stedet for Mitte ??

he he ja det gør folk altid og så spørger de bagefter "og hvad du så rigtigt" de tror altid det er et kældenavn, he he

Jeg nu stadig super glad for mit navn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

otlitrom

AstridM skriver:

Uanset hvad skal man huske der skal max være 32 karaktere inkl mellemrum i ethvert navn eller giver det problemer hvis i nogensinde vil ud og flyve, især uden for EU.

Ja, det er faktisk MEGA irriterende! Jeg har selv et navn med mere end 32 bogstaver, og skal ALTID stave mig igennem, eller også forklare, at der mangler bogstaver på biletten og derfor stemmer det ikke overens med pas etc...

Har ikke børn - endnu- men de kommer også til at få nordiske navne, da jeg er sammen med en færøsl mand. Navnene skal kunne siges rimelig ens på begge sprog!

Anmeld

10. april 2010

line melias mor

maya nu har jeg set så mange indlæg du har skrevet og for lige at give en side bemærkning hvor er du bare smuk gravid. kan godt forstå du glæder dig  gjorde jeg også som en sindsyg.

blev så træt til sidst af ventetiden. men her 4 måneder efter sidder jeg og hun er alt hvad jeg kunne drømme om og mere til. havde aldrig troet det at blive mor ville være på den her måde. kan forestille mig du tænker og drømmer dig hen har en forestilling om hvordan tingene bliver når smukke silas kommer. men det bedste af alt er du har ingen ide´ om hvordan det bliver. det bliver 10000 gange smukkere sjovere og bedre end du kan forestille dig. du kan have dårlige dage men de overskygges af dit barn på alle måder. tingene mellem dig og din kæreste bliver anderledes i finder ud af hvor forskellige i faktisk er og at i skal lærer nye måder at kende hinanden på. dit liv får en helt ny mening. glæder mig til at hører fra dig efter du er blevet mor

Anmeld

10. april 2010

Valle81

Hejsa;0)

Her har vi en Asta Emilie og Anton:0)

Anmeld

10. april 2010

forår

Valle81 skriver:

Hejsa;0)

Min datter hedder Livia. Der er 94 der hedder det i DK, så det er ikke så udbredt et navn.

Anmeld

10. april 2010

forår

Valle81 skriver:

Hejsa;0)

Ups..ikke lige meningen at jeg ville citer dit indlæg;o)

Anmeld

10. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi har en Frederic S. T. Biinfeldt her i huset, en være bandit på nu 19 mdr...

Anmeld

10. april 2010

Mira0911

Her er det Julie Mira!

Anmeld

10. april 2010

Liljesilas

line melias mor skriver:

maya nu har jeg set så mange indlæg du har skrevet og for lige at give en side bemærkning hvor er du bare smuk gravid. kan godt forstå du glæder dig  gjorde jeg også som en sindsyg.

blev så træt til sidst af ventetiden. men her 4 måneder efter sidder jeg og hun er alt hvad jeg kunne drømme om og mere til. havde aldrig troet det at blive mor ville være på den her måde. kan forestille mig du tænker og drømmer dig hen har en forestilling om hvordan tingene bliver når smukke silas kommer. men det bedste af alt er du har ingen ide´ om hvordan det bliver. det bliver 10000 gange smukkere sjovere og bedre end du kan forestille dig. du kan have dårlige dage men de overskygges af dit barn på alle måder. tingene mellem dig og din kæreste bliver anderledes i finder ud af hvor forskellige i faktisk er og at i skal lærer nye måder at kende hinanden på. dit liv får en helt ny mening. glæder mig til at hører fra dig efter du er blevet mor

Jamen 1000 tak for den søde kommentar Jeg er da bare vildt glad for at få sådan en sød besked Tak tak tak... Når det så er sagt, så kan jeg da godt forstå at du er så lykkelig for din datter, hun er da også bare mega smuk! Jeg glæder mig så ubeskriveligt meget, og er mega dejligt at få så positive ord med på vejen, for det bekræfter min allerede store kærlighed til mit kommende barn. Jeg har haft både angst, store humør svingninger mm. Men det har bare rustet mig så godt, til at tage imod mit barn (tror jeg da hehe)

Kram

Anmeld

10. april 2010

line melias mor

det var da så lidt. du kan tro jeg er stolt ´jeg er en af de piger der har levet et vildt liv lige pludselig får man et barn. ens mor bliver den mest stolte mor i verden ens veninder roser en til skyerne. sundhedspjersken er helt vild og fortæller hvor imponeret hun er og min læge kan ikke tage øjenene fra hende. fra man vågner om morgenen til man går i seng intet kan hamle op med den følelse man har. man bliver stærkere end man troede var muligt og mere og mere stolt som dagene går. skynd dig at få ham ud så vi kan se ham og du kan blive mor <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.