hej tøser specielle eller almindelige navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2010

line melias mor

men så har i jo også sat jeres præg. navnene eller efternavnene  kan selvfølgelig også være almindelige mener bare at folk stadig vælger dem af egne og personlige grunde og syntes jeg er rigtig fedt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Munder

Tjuhl skriver:

nu vil jeg ikke røbe vores navne før de blir taget i brug, men vi har (meget omhyggeligt) valgt navne (et drenge og et pige navn) hvor fornavnet er meget specielt og meget nordisk med en "skarp" nordisk lyd og mellemnavnet er cubansk og efter revolutionære mennesker vi beundrer

det er så fornavnet vi vil bruge og mellemnavnet skal mere ses som en ekstra styrke vi ønsker at give vores børn i fødselsgave.

Fantastiske grunde. Jeg glæder mig godt nok til at læse, hvad rumpenissen skal hedde

Anmeld

10. april 2010

JustAnotherName

E.T skriver:

Tak

Der er kun 37  i DK der hedder det! Det stammer fra sønderjylland og er kældenavn for Marie. Min fars moster blev kaldt Mitte men hed Marie

Det er også er sødt navn i har valgt

Er der ikke mange folk, som ikke lige hører det ordentligt første gang, og opfatter det som, at der blev sagt METTE i stedet for Mitte ??

Anmeld

10. april 2010

JustAnotherName

Mine piger hedder Bianca og Celina.

Jeg synes navnet Bianca er specielt i og med, at der ikke er ret mange der hedder det, men det stadig er et navn som alle genkender ...så det er ikke anderledes-specielt, men velkendt og ikke så brugt.

Celina er der imod blevet mere og mere populær i den seneste tid...

Anmeld

10. april 2010

XXSS

Her har vi en Olivia Lilje - vi bruger Olivia i dagligdagen, Lilje kom som solen fra en klar himmel lige da jeg havde født, hvorfor ved jeg ikke, men det skulle bare være sådan . Vi ved ikke hvad vi venter til sommer og finder hellere ikke ud af det før fødslen, så vi har da diskuteret navne, men kan ikke helt blive enige - ikke endnu i hvert fald .

Min mand tog mit efternavn, Thomassen - det videreføre jeg fra min elskede mormor og morfars slægt som desværre ikke er her længere, ellers havde jeg heddet Pedersen.

Der er rigtig mange fine navne herinde

Knus fra Tanja

Anmeld

10. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Her er det en anelse spreciel - Jesse. Det er valgt for at han skulle have det samme navn som mig. Mit er fransk for Johanne og hans er amerikansk Johannes

Anmeld

10. april 2010

Barbamama

Min datter hedder Carla. Det kender vi ikke selv nogen der hedder og jeg elsker navnet. Men det var også vigtigt for mig at vi ikke råber efter hende og der så er 4 andre der vender sig om og siger hvad???? Hedder selv Michella og det er der heller ikke særlig mange der hedder

Anmeld

10. april 2010

line melias mor

tanja jeg syntes det er så sejt i har valgt ikke at få af vide hvad i skal have. jeg havde det sådan med min datter at jeg så gerne ville vide kønnet nok fordi jeg ikke kunne vente og havde brug for at få bekræftet at der faktisk var et barn i min mave( hun var ikke planlagt) men nu har jeg det sådan når jeg skal have mit andet barn vil jeg overraskes. tænker at det var fantastisk da jeg fødte hende og en oplevelse men det at skulle føde igen og ikke vide hvad jeg får det ville være så stort. bare det når hovedet er ude og man venter på at skulle presse til sidst og så blive så overrasket det ville være så stort

Anmeld

10. april 2010

Liljesilas

Vores søn skal hedde Silas, og det er da ikke helt almindeligt - men alligevel ikke så anderledes, at man ikke kunne finde en sut med hans navn i ønskebørn...  Men hold da op hvor vi glæder os til hans ankomst nu, og tæller dagene endnu mere

Anmeld

10. april 2010

AstridM

Uanset hvad skal man huske der skal max være 32 karaktere inkl mellemrum i ethvert navn eller giver det problemer hvis i nogensinde vil ud og flyve, især uden for EU.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.