hej tøser specielle eller almindelige navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Nanoju

Her hedder lillepigen på snart 1 år Emma Leonora  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vores søn hedder Sofus. Et ganske almindeligt navn til en helt speciel lille dreng.

Anmeld

12. april 2010

Becks

AstridM skriver:

Uanset hvad skal man huske der skal max være 32 karaktere inkl mellemrum i ethvert navn eller giver det problemer hvis i nogensinde vil ud og flyve, især uden for EU.

Det har aldrig givet mig problemer og jeg har 33..

Anmeld

12. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har valgt Luka og Lina. Jeg var vild med Lukas, men synes der var så mange der hed det og så blev det til Luka. Lina synes vi bare var super sødt

Anmeld

15. april 2010

novalfrida

Vores pigers navne er lidt anderledes,men ikke på den der smarte måde med Z og sån 

Endvidere er jeg helt hooked på gammeldags navne såsom Olga og Halfdan

Kedelige almindelig top 100 navne siger mig absolut intet...

Vores piger hedder Nova og Alfrida

Anmeld

15. april 2010

Leneur

Min yndige datter hedder Silje, en forkortelse af Cecilia og betyder piletræ. Sidste år var navnet nr 50 over populære navne. har lige været inde og tjekke og nu er det så nr 49, så lidt fremgang men det er vist ca. 1000 der hedder det i DK indtil videre og det kan jeg godt leve med... :-)

Det var det første navn jeg nævnte for min x, som han kunne lide. Han ville have hun skulle hedde Malou men det navn kan jeg ikke lide, så jeg fik min vilje. Nok også godt nok, nu vi ikke er sammen længere.

Jeg ved så ikke hvor jeg har navnet fra men tror jeg må have læst det et sted.

Anmeld

15. april 2010

Christinahr

line melias mor skriver:

har selv en datter med et specielt navn ville være sjovt at hører hvad i har kaldt jeres børn om i har valgt almindelige eller speciele navne og hvorfor i har valgt det navn.

Lidt sjovt du nævner det som specielt, det ville jeg også have gjort for et halvt år siden, men i den vuggestue jeg arbejder er der hele to skønner unger med det navn - og det er i Odense.

Mine børn har ikke top ti navne, men heller ikke så unormale at man studser over det synes jeg

Anmeld

15. april 2010

Lone Jakobsen

mine 3 ældste har navne som jeg synes er meget specielle....dog tog jeg helt fejl af Emma, da det har lagt top ti siden hun blev født

til gengæld ku jeg ikke få lov at kalde min yngste noget specielt, så her kom manden til orde....og han blev døbt Rasmus, mens hans søn hedder så også Daniel som vist ligger på top 30 (eller var det 40)

så en flok bestående af Emma, Elian, Isac, Daniel og Isac

til trådstarter....hvordan udtales din datters navn, altså melia? er det med tryk på I?

Anmeld

15. april 2010

møller-82

Mine skønne unger hedder:

Oliver - det er der idag 12469 der hedder det er græsk og betyder Oliventræ. Dengang vi valgte det i 2001 var der ikke mange der hed det.

Amalie - det er der idag 8589 der hedder, ved ik hvad navnet betyder. Da vi valgte det i 2005 var der ik mange der hed det.

Maluca - det er der idag 6 der hedder. Sidste år da vi valgte det var hun den første i følge statestikken der fik det navn med den stavemåde.
Navnet kan os staves Malucca - Maluka

Elsker specielle navne som der ikke er mange der hedder.
Jeg selv hedder Maria og det er der MANGE der hedder.

Anmeld

15. april 2010

Mikkel's mor <3

Hvis vi får en lille pige, har vi valgt at kalde hende Sarah Celina. lige hvorfor det ved jeg ikke.
men får vi en lille dreng bliver der nok lidt problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.