Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mmm, vi skal have tortillas med hk. okse, diverse salat-ting, salsa, guacemole, revet ost, ananas og creme fraiche...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ranarupta skriver: Mmm, vi skal have tortillas med hk. okse, diverse salat-ting, salsa, guacemole, revet ost, ananas og creme fraiche...
lækkert min absolute livret
nutche skriver: uhh vi skal ha hjemmelavet pizza det er bare ren fredagshygge med børnene.
uhh vi skal ha hjemmelavet pizza det er bare ren fredagshygge med børnene.
Vi endte med hjemmelavet pizza Blev vist fristet...
Meningen var væltet lokum, som jeg nu har lært at kalde det
Her blev det Kyllingefilet som gammeldags grydestegt kylling, med bådkartofler og gulerødder
kitty skriver: Vi endte med hjemmelavet pizza Blev vist fristet... Meningen var væltet lokum, som jeg nu har lært at kalde det
her var det også bare en kæmpe hitter fik dog lavet lige rigeligt...så der er til fryseren og et par nemme madpakker
Ansemusen skriver: Hmm... kan ske man pludselig ændrer middagsplaner!!! Haha
Hmm... kan ske man pludselig ændrer middagsplaner!!! Haha
jamen det er også bare guf lavede en grov variant...den var rigtig lækker
Det blev til kylling omelet her med rugbrød, purløg og cherry tomater til........ Uhmmmmm
Maria. skriver: Altså han kan godt lide kyllling, men synes bestemt ikke vi skal have det 5 ud af 7 dage, men vi får heldigvis kylling tit.. Derimod kan han godt lide fisk, så det får vi også tit! Det er dejligt.. Er ikke så meget til rødt kød..
Altså han kan godt lide kyllling, men synes bestemt ikke vi skal have det 5 ud af 7 dage, men vi får heldigvis kylling tit.. Derimod kan han godt lide fisk, så det får vi også tit! Det er dejligt.. Er ikke så meget til rødt kød..
Tom spiser hverken kylling eller fisk hehe. Og han siger JEG er kræsen HAHA Men altså - jeg får det og spiser det. Hvergang vi får gæster, så laver jeg kylling eller fisk - stort set, også får han en bøf
Så jeg klarer mig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128