Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Manden laver Lady og Vagabonden mad idag
Frisk pasta, kødboller af oksekød og revet ost og så i en lækker tomatsovs
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi skal have kylling i cola idag.. er spændt på hvordan det smager, har aldrig fået det før!
Hjemmelavet pizza Men i morgen skal vi have flæskesteg mmmm glæder mig så meget....
LAURAS MOR skriver: Vi skal have kylling i cola idag.. er spændt på hvordan det smager, har aldrig fået det før!
Glæd dig Det er rigtig godt!
Men nu ville jeg også kunne spise kylling dagen lang, hele ugen, året rundt i alle variationer
det smager rigtig godt syns jeg ..
luppe-laban skriver: det smager rigtig godt syns jeg ..
lyder godt retten er i oven.. glæder mig
TbCp skriver: Glæd dig Det er rigtig godt! Men nu ville jeg også kunne spise kylling dagen lang, hele ugen, året rundt i alle variationer
Super nu glæder jeg endnu mere Kylling er virkelig også godt.. hva med kylling i chokoladesovs.. har du prøvet det? må indrømme at det lyder meget mærkeligt!
LAURAS MOR skriver: Super nu glæder jeg endnu mere Kylling er virkelig også godt.. hva med kylling i chokoladesovs.. har du prøvet det? må indrømme at det lyder meget mærkeligt!
Nej det har jeg ikke prøvet, har slet ikke hørt om det... men det bliver jeg da nødt til at prøve nu
TbCp skriver: Nej det har jeg ikke prøvet, har slet ikke hørt om det... men det bliver jeg da nødt til at prøve nu
Hihi.. har hellere aldrig prøvet det, har bare hørt om det.. synes det lyder det ulækkert.. hmm!
Men måske man skulle prøve det en dag..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128