aftensmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

TbCp

Manden laver Lady og Vagabonden mad idag

Frisk pasta, kødboller af oksekød og revet ost og så i en lækker tomatsovs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Guldet

Vi skal have kylling i cola idag.. er spændt på hvordan det smager, har aldrig fået det før!

Anmeld

9. april 2010

mullesmith2

Hjemmelavet pizza  Men i morgen skal vi have flæskesteg mmmm glæder mig så meget....

Anmeld

9. april 2010

TbCp

LAURAS MOR skriver:

Vi skal have kylling i cola idag.. er spændt på hvordan det smager, har aldrig fået det før!

Glæd dig Det er rigtig godt!

Men nu ville jeg også kunne spise kylling dagen lang, hele ugen, året rundt i alle variationer

Anmeld

9. april 2010

Koen.

hjemmelavet kartoffelsalat med frikadeller står menuen på her

Anmeld

9. april 2010

lucas<3

LAURAS MOR skriver:

det smager rigtig godt syns jeg ..

Anmeld

9. april 2010

Guldet

luppe-laban skriver:

det smager rigtig godt syns jeg ..

lyder godt retten er i oven.. glæder mig

Anmeld

9. april 2010

Guldet

TbCp skriver:

Glæd dig Det er rigtig godt!

Men nu ville jeg også kunne spise kylling dagen lang, hele ugen, året rundt i alle variationer

Super nu glæder jeg endnu mere  Kylling er virkelig også godt.. hva med kylling i chokoladesovs.. har du prøvet det? må indrømme at det lyder meget mærkeligt!

Anmeld

9. april 2010

TbCp

LAURAS MOR skriver:

Super nu glæder jeg endnu mere  Kylling er virkelig også godt.. hva med kylling i chokoladesovs.. har du prøvet det? må indrømme at det lyder meget mærkeligt!

Nej det har jeg ikke prøvet, har slet ikke hørt om det... men det bliver jeg da nødt til at prøve nu

Anmeld

9. april 2010

Guldet

TbCp skriver:

Nej det har jeg ikke prøvet, har slet ikke hørt om det... men det bliver jeg da nødt til at prøve nu

Hihi.. har hellere aldrig prøvet det, har bare hørt om det.. synes det lyder det ulækkert.. hmm!

Men måske man skulle prøve det en dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.