Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg kunne godt tænke mig at høre hva i skønne piger skal ha til aftensmad i dag, jeg er total tom for ideer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
uhh vi skal ha hjemmelavet pizza det er bare ren fredagshygge med børnene.
Jeg tror vi skal have nachos med enten krydret oksekød eller kylling og så selvfølgelig cheddarost, guachamole, salsa og creme fraiche. Ikke noget vi normalt får som aftensmad, men vi skal i BabySam og Bauhaus, så ved jeg ikke orker det store når jeg kommer hjem.
Jeg ville ellers havde lavet lammefrikadeller med tzatiki og Scoresalat! Mums!
nutche skriver: uhh vi skal ha hjemmelavet pizza det er bare ren fredagshygge med børnene.
Hmm... kan ske man pludselig ændrer middagsplaner!!! Haha
Vi skal have burgere - hjemmelavet, med sådan nogle cafébrød jeg har købt i netto på tilbud istedet for de der almindelige burgerboller. De er sådan lidt ciabatta-agtige..
heej ..
vi skal os havde hjemmelavet pizza.
Jeg skal have Fajitas, men kylling, peberfrugt, salsa, ost og cremefraise... :-)
Ansemusen skriver: Jeg tror vi skal have nachos med enten krydret oksekød eller kylling og så selvfølgelig cheddarost, guachamole, salsa og creme fraiche. Ikke noget vi normalt får som aftensmad, men vi skal i BabySam og Bauhaus, så ved jeg ikke orker det store når jeg kommer hjem. Jeg ville ellers havde lavet kammefrikadeller med tzatiki og Scoresalat! Mums!
Jeg ville ellers havde lavet kammefrikadeller med tzatiki og Scoresalat! Mums!
kammefrikedeller hva er det hvis jeg spørg dumt<?
luppe-laban skriver: kammefrikedeller hva er det hvis jeg spørg dumt<?
Sorry, lammefrikadeller Hakket lam, æg, mel, salt, peber, hvidløg, spidskommen, hvidløg og evt. lidt vand.
Scoresalaten er en salat fra Suveræne Salater.
hehe okay , jeg kunne os bare tænke mig om hehe. havde ik lige tænkt på lam.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128