aftensmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

frk Jensen

Manden min laver mad... Hans egen ret... MÅMS..
http://wotanskogebog.blogspot.com/2010/02/forars-k ylling.html
Og så har han lovet at lave dessert senere...

Ligger bare og feder den total og kigger på ham

Kram Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

TbCp

Maria. skriver:

Jeg kunne også LEVE af kylling, det mener manden desværre ikke at man kan! Hmm..

Kylling i cola har jeg dog aldrig prøvet.. Hvordan laver man det?

Jeg har ikke en bestemt opskrift jeg følger. Plejer bare at Google det

Anmeld

9. april 2010

TbCp

Maria. skriver:

Jeg kunne også LEVE af kylling, det mener manden desværre ikke at man kan! Hmm..

Kylling i cola har jeg dog aldrig prøvet.. Hvordan laver man det?

Anmeld

9. april 2010

Mama3

Tjuhl skriver:

det var meningen vi skulle have kyllingefiletter med krydder"sovs" bagt i ovnen og en lækker salat, men så kom jeg til at se et program med nogen der spiste pommes fritter og nu har vi været i svendborg og æde på mcD

hehe kender det, det fik vi i går. hvordan går det med din kvalme og træthed???

jeg her fulgt dig lidt på sidelinjen, vi er hvis næsten lige langt henne

Anmeld

9. april 2010

ønskebørn74

filuccasmor skriver:

jeg kunne godt tænke mig at høre hva i skønne piger skal ha til aftensmad i dag, jeg er total tom for ideer

frisk pasta med kødsovs... mums... det smagte skønt...

Anmeld

9. april 2010

oo

filuccasmor skriver:

hehe kender det, det fik vi i går. hvordan går det med din kvalme og træthed???

jeg her fulgt dig lidt på sidelinjen, vi er hvis næsten lige langt henne

ja, jeg er 13+2 idag jo det går fremad. kvalmen er der stadig især om formiddagen, men jeg kaster overhovedet ikke op længere. og trætheden...jae...den er ikke slem. den var aldrig rigtig slem, men jeg fik også målt en meget høj blodprocent hos lægen i starten af graviditeten, så jeg mangler i hvert fald ikke jern!

hvordan går det med dig?

Anmeld

9. april 2010

Maria.

Zafir skriver:

Min Tom er heller ikke til kylling... Jeg kunne også spise kylling 5 ud af 7 dage om ugen hehe... Men altså jeg gider bare ikke lave 2 forskellige ting hverdag. Så jeg spiser desværre meget sjældent kylling.

Altså han kan godt lide kyllling, men synes bestemt ikke vi skal have det 5 ud af 7 dage, men vi får heldigvis kylling tit.. Derimod kan han godt lide fisk, så det får vi også tit! Det er dejligt.. Er ikke så meget til rødt kød..

Anmeld

9. april 2010

Maria.

TbCp skriver:

Okay, så må jeg prøve..

Anmeld

9. april 2010

Mama3

Tjuhl skriver:

ja, jeg er 13+2 idag jo det går fremad. kvalmen er der stadig især om formiddagen, men jeg kaster overhovedet ikke op længere. og trætheden...jae...den er ikke slem. den var aldrig rigtig slem, men jeg fik også målt en meget høj blodprocent hos lægen i starten af graviditeten, så jeg mangler i hvert fald ikke jern!

hvordan går det med dig?

dejligt du ikke kaster op mere jeg er 12+4 i dag skal til nf på mandag er godt nok lidt spændt, jeg her ikke så meget kvalme mere, har været heldig slet ikke at kaste op så det klager jeg ikke over, men trætheden er der stadig. jeg arbejder som dagplejer så jeg har jo 4 unger dagen lang og når de så er hentet kommer min datter på 21mdr hjem fra dp så der er gang i den hele dagen, så der er nok ikke noget at sige til at man er lidt træt til aften.

Anmeld

9. april 2010

Mira0911

filuccasmor skriver:

jeg kunne godt tænke mig at høre hva i skønne piger skal ha til aftensmad i dag, jeg er total tom for ideer

Vi har fået Gordon Bleu, kartofler, grønsager og sovs...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.