aftensmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

RumlesMor

Manden har lovet at lave sin specialitet...lasagne....mums!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Lullaby

Vi skal spise på den lokale kineser

Anmeld

9. april 2010

Cris

Hov, det er måske lidt for sent nu, du er helt sikkert startet på maden allerede... Vi skal have burgers   Vi laver nogle vegetariske burgers i ovnen og så forbereder vi salat, tomater, sure agurker og alt, hvad vi kan finde. Og så en klat ketchup og mayonese... mmmmm... sjov mad

Anmeld

9. april 2010

NinaNymannMadsen

vi har fået oksesteak med allround kryderi på, med grøntsager og stækte ris til og sovs.

Anmeld

9. april 2010

ooo

Her står den på tærte. Hele hytten dufter dejligt, og jeg glæder mig bare til kæresten kommer hjem, så vi kan spise.

Anmeld

9. april 2010

Maria.

TbCp skriver:

Glæd dig Det er rigtig godt!

Men nu ville jeg også kunne spise kylling dagen lang, hele ugen, året rundt i alle variationer

Jeg kunne også LEVE af kylling, det mener manden desværre ikke at man kan! Hmm..

Kylling i cola har jeg dog aldrig prøvet.. Hvordan laver man det?

Anmeld

9. april 2010

Maria.

Der er vidst stemning for Hjemmelavet pizza i dag..

Det skal vi også have!  

Kram Maria

Anmeld

9. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Bøffer, bagekartofler og salat... Idun og Estrid (veninde der er på besøg) skal bare have pølser

Til dessert forsøger vi med vafler igen - dog dennegang inde i stuen, så vi spiser dem varme, direkte fra jernet

Anmeld

9. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maria. skriver:

Jeg kunne også LEVE af kylling, det mener manden desværre ikke at man kan! Hmm..

Kylling i cola har jeg dog aldrig prøvet.. Hvordan laver man det?

Min Tom er heller ikke til kylling... Jeg kunne også spise kylling 5 ud af 7 dage om ugen hehe... Men altså jeg gider bare ikke lave 2 forskellige ting hverdag. Så jeg spiser desværre meget sjældent kylling.

Anmeld

9. april 2010

oo

det var meningen vi skulle have kyllingefiletter med krydder"sovs" bagt i ovnen og en lækker salat, men så kom jeg til at se et program med nogen der spiste pommes fritter og nu har vi været i svendborg og æde på mcD

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.