dorthemus skriver:
Nu hvor fødslen nærmer sig med hastige skridt har jeg brug for, at høre fra jer der har haft nogle positive oplevelser ved at føde på Riget....jeg er blevet lidt utryg efter at have læst Laura W´s tråd om hendes fødsel.
Hvad har jeg brug for at vide på forhånd?
Hvordan kan jeg forberede mig bedst?
Hvem skal jeg tale med om evt. specielle ønsker, smertelindring, karbad o.lign.?
Vær rar at holde jeres dårlige oplevelser væk fra denne tråd - jeg er nervøs nok i forvejen.
På forhånd 
Hej Dorthe,
Jeg har ikke selv født endnu og skal heller ikke på Riget... MEN min veninde har født på Riget for en uge siden og har kun haft en positiv oplevelse.
Da veerne kom, var hun i telefonisk kontakt med JM, der gerne ville høre, hvor meget veerne bed inden min veninde blev bedt om at komme ind.
Hun kom ind - det var en længerevarende fødsel, men det var babys "skyld"...
Min veninde endte med at få smertelindring i karret og få en blokade. Drengen blev taget med sugekop, og selvom min veninde umiddelbart blev skræmt af tanken om kop, så ændrede hun mening.
Hun sagde, at det var en rigtigt god oplevelse og følte, at det var et yderst kompetent personale.
Hun anbefaler desuden, at man overnatter på barselshotellet efterfølgende 
Dorthe, jeg håber, at du får en fantastisk fødsel!! (Skal du have nogen med dig?)
Kram, Karina 29+2
Anmeld