Fødsel på riget- kun positive svar!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.385 visninger
49 svar
0 synes godt om
5. april 2010

dorthemus

Nu hvor fødslen nærmer sig med hastige skridt har jeg brug for, at høre fra jer der har haft nogle positive oplevelser ved at føde på Riget....jeg er blevet lidt utryg efter at have læst Laura W´s tråd om hendes fødsel.

Hvad har jeg brug for at vide på forhånd?

Hvordan kan jeg forberede mig bedst?

Hvem skal jeg tale med om evt. specielle ønsker, smertelindring, karbad o.lign.?

Vær rar at holde jeres dårlige oplevelser væk fra denne tråd - jeg er nervøs nok i forvejen.

På forhånd   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

dorthemus

Hmmm mange læser, men ingen svarer. Så enten er der ingen der har født på Riget eller også - og værre- har ingen positive oplevelser

Anmeld

5. april 2010

LinLin

Var bare nysgerrig  Har født på Skejby, så kan ikke hjælpe, desværre...

Anmeld

5. april 2010

Hava

dorthemus skriver:

Hmmm mange læser, men ingen svarer. Så enten er der ingen der har født på Riget eller også - og værre- har ingen positive oplevelser

Kære Dorthe
Ja, det nærmer sig nu. Med syvmileskridt!

Jeg var med min veninde på Riget, da hun fødte ved kejsersnit. Og de var altså utroligt søde, proffe og rare - selvom det skulle gå lidt stærkt. Så selvom jeg var ved at skide grønne grise af nervøsitet (sammen med den kommende farmand), så var min veninde meget rolig og følte sig rigtig godt behandlet!

kh.

Hava

Anmeld

5. april 2010

dorthemus

Mor til David skriver:

Var bare nysgerrig  Har født på Skejby, så kan ikke hjælpe, desværre...

Anmeld

5. april 2010

AnneBJ

Jeg har læst det, men ikke svaret - jeg har nemlig ikke født, eller er gravid for den sags skyld

Håber du hører noget positivt fra nogen, inden så længe

Anmeld

5. april 2010

dorthemus

Hava skriver:

Kære Dorthe
Ja, det nærmer sig nu. Med syvmileskridt!

Jeg var med min veninde på Riget, da hun fødte ved kejsersnit. Og de var altså utroligt søde, proffe og rare - selvom det skulle gå lidt stærkt. Så selvom jeg var ved at skide grønne grise af nervøsitet (sammen med den kommende farmand), så var min veninde meget rolig og følte sig rigtig godt behandlet!

kh.

Hava

Tak for det Og tak for sidst, det var hyggeligt!

Anmeld

5. april 2010

otlitrom

Jeg har også luret nu.. Og jeg synes det er fint at du skriver, at du kun vil have positive svar!

Jeg håber der kommer nogle kloge kvinder og skriver nogle kloge ord!

Anmeld

5. april 2010

Diana...

Jeg har bare været inde og læse men fødte på silkeborg. 

Men du skriver nu hvor fødslen nærmer sig men undskyld hvor lang henne er du? 

Jeg synes da lige jeg har læst dit indlæg om at nu var du gravid?

Hmm knus Diana der for første gang virkelig lige pludselig blev forvirret ha ha. 

Anmeld

5. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg tror at du skal snakke det GODT igennem med dem, hvad du ønsker og hvordan du gerne vil have at det skal være. Så skriver vi det ned også skal jeg nok holde dem i ørerne!

Og jeg skal nok også holde dem i ørerne, hvis de smutter eller lader dig alene. Det gider vi ikke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.