Fødsel på riget- kun positive svar!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

dorthemus

kitty skriver:

Jeg har også luret nu.. Og jeg synes det er fint at du skriver, at du kun vil have positive svar!

Jeg håber der kommer nogle kloge kvinder og skriver nogle kloge ord!

Det gør jeg også  Man er nødt til at skrive sådan nogle gange...ellers vælter det ind med den ene skrækhistorie efter den anden og det har jeg IKKE brug for lige nu..haha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Sara.

Jeg har også læst... men bare af nysgerrighed... har selv født på skejby og skal det igen meget snart forhåbentlig....

Tænker at der sker gode erfaringer med fødsler og knap så gode alle steder...

Men kan godt forstå du tænker som du gør! Håber der er en masse der skriver snart!!

Jeg fik også selv en lille klump i halsen da jeg læste hendes FB, men nu mest fordi hun fødte et stort barn i uge 42+1.... og jeg selv går med tanken nu om jeg at nok ender med at blive sat igang på fredag.. er 41+3 idag... har sikkert også en stor bebs i mig...

Men som sagt; håber der når at komme en del og dele deres gode erfaringer med fødsel på Riget.

Knus

Anmeld

5. april 2010

dorthemus

Diana... skriver:

Jeg har bare været inde og læse men fødte på silkeborg. 

Men du skriver nu hvor fødslen nærmer sig men undskyld hvor lang henne er du? 

Jeg synes da lige jeg har læst dit indlæg om at nu var du gravid?

Hmm knus Diana der for første gang virkelig lige pludselig blev forvirret ha ha. 

Sådan har jeg det også nogle gange  jeg har termin den 23. maj, men ved jo ikke hvornår den lille bekvemmer sig til at ville ud. Og så blev jeg sgu´ hyllet lidt ud af den af Laura W´s tråd tidligere...følte pludselig, at jeg INTET ved og overhovedet ikke er forberedt

Anmeld

5. april 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Jeg tror at du skal snakke det GODT igennem med dem, hvad du ønsker og hvordan du gerne vil have at det skal være. Så skriver vi det ned også skal jeg nok holde dem i ørerne!

Og jeg skal nok også holde dem i ørerne, hvis de smutter eller lader dig alene. Det gider vi ikke!

Tak Men er der tid til at sludre når først veerne er igang???

Anmeld

5. april 2010

dorthemus

lærkes_mor skriver:

Jeg har også læst... men bare af nysgerrighed... har selv født på skejby og skal det igen meget snart forhåbentlig....

Tænker at der sker gode erfaringer med fødsler og knap så gode alle steder...

Men kan godt forstå du tænker som du gør! Håber der er en masse der skriver snart!!

Jeg fik også selv en lille klump i halsen da jeg læste hendes FB, men nu mest fordi hun fødte et stort barn i uge 42+1.... og jeg selv går med tanken nu om jeg at nok ender med at blive sat igang på fredag.. er 41+3 idag... har sikkert også en stor bebs i mig...

Men som sagt; håber der når at komme en del og dele deres gode erfaringer med fødsel på Riget.

Knus

Tak  Og du har ret i, at der altid vil være gode og dårlige oplevelser af samme sted...blev bare lidt ramt.

I min familie laver vi også store bebser, så det tænker jeg også på.

Pøj pøj med din forestående fødsel...må den blive en GOD og POSITIV oplevelse

Anmeld

5. april 2010

Diana...

dorthemus skriver:

Sådan har jeg det også nogle gange  jeg har termin den 23. maj, men ved jo ikke hvornår den lille bekvemmer sig til at ville ud. Og så blev jeg sgu´ hyllet lidt ud af den af Laura W´s tråd tidligere...følte pludselig, at jeg INTET ved og overhovedet ikke er forberedt

Ej det er jo lige om lidt hvor det vild. 

Den tråd har jeg slet ikke set den må jeg lige læse. 

Men du skal glemme alt det negative, jeg havde det selv rigtig svært op til min fødsels og jeg måtte op og snakke med mine jdm flere gange og på det tidspunkt her inde blev der kun snakket om dårlige oplevelser her inde og det påvirket mig så mega meget. Ja det kan gå galt og ja det gør pisse hammerende ond MEN det er SÅ sjældent at det virkelig går galt og den smerte er til at holde ud for du ved der kommer noget perfekt ud af den smerte og du bliver super women... 

Det skal nok gå det hele husk der er mange flere gode fødsler end dårlig fødsler selv om man nok altid synes ens fødsel er dårlig. Men var ved at gå galt men da jeg kan slet ikke vente til det min tur igen det er det fedeste og det vildeste jeg nogen sinde har prøvet at vide hvor stærk man er det er for sindsygt. 

Anmeld

5. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Tak Men er der tid til at sludre når først veerne er igang???

Altsååå du skal snakke det igennem med dem INDEN du går i fødsel. Men altså - med mindre der sker noget helt vildt anderledes og det går rigtig hurtigt, så KAN man altså godt snakke imellem veerne

Du skal bare vente så længe som muligt med at tage på sygehuset, for hvis de syntes du ikke er langt nok, så sender de dig bare hjem igen eller...

Så vi bliver hjemme og ve-hygger, indtil der er de dersens 3 min stabilt i mellem også suser vi afsted. Jeg er jo super chauffør, hvis det er det Så no problemos..

Anmeld

5. april 2010

Chalala85

Jeg har ikke selv født på Riget men hvidovre. MEN jeg har nogen veninder som har født på riget og det har været rigtig positive oplevelser.

Jeg synes du skal snakke det rigtig godt igennem med din JM så du måske kan få lidt ro i kroppen

Anmeld

5. april 2010

Blyb

Hej

Jeg kigger lidt med, da jeg forhåbentlig også på et tidspunkt skal føde på Riget..

Held og lykke..håber du får nogle positive svar.

Anmeld

5. april 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Altsååå du skal snakke det igennem med dem INDEN du går i fødsel. Men altså - med mindre der sker noget helt vildt anderledes og det går rigtig hurtigt, så KAN man altså godt snakke imellem veerne

Du skal bare vente så længe som muligt med at tage på sygehuset, for hvis de syntes du ikke er langt nok, så sender de dig bare hjem igen eller...

Så vi bliver hjemme og ve-hygger, indtil der er de dersens 3 min stabilt i mellem også suser vi afsted. Jeg er jo super chauffør, hvis det er det Så no problemos..

Ja du har ret...har lige været inde og se på et fødselsforberedelseskursus på LOF/Familieskolen som tilbyder er kursus af fem gange. Ringer i morgen til dem hører ad hvad der passer mig bedst.

Du kan evt. og tjekke det: hold nr. 9635 (på Riget) og 9788.

Det er dejligt, at du skal med også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.