Så kom troldeungen endelig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

Livas mor

Mon du fødte på Riget??

Lyder så meget som samme behandling jeg fik nemlig, som virkelig slog mig ud. Tusinde gange tillykke med vidunderet.

Knus Rikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

LauraLW

Livas mor skriver:

Mon du fødte på Riget??

Lyder så meget som samme behandling jeg fik nemlig, som virkelig slog mig ud. Tusinde gange tillykke med vidunderet.

Knus Rikke..

Yes sir! Og det var så første og sidste gang jeg gør det! Aldrig aldrig mere. - Skal have snakket forløbet igennem, men tror nu stadig jeg holder på at jeg ikke skal føde der mere.

Og tak for alle jeres hilsner, det varmer i det skrøbelige moder hjerte

Laura

Anmeld

5. april 2010

dorthemus

LauraLW skriver:

Yes sir! Og det var så første og sidste gang jeg gør det! Aldrig aldrig mere. - Skal have snakket forløbet igennem, men tror nu stadig jeg holder på at jeg ikke skal føde der mere.

Og tak for alle jeres hilsner, det varmer i det skrøbelige moder hjerte

Laura

Åhhh nej..jeg skal føde på Riget  Blir helt vildt utryg lige nu. Hvad mener du med, at du skulle have talt forløbet igennem først...hvornår gør man det???

Anmeld

5. april 2010

MyBaby

Kæmpe stort tillykke. Det lyder som om, det har været en hård omgang, jeg håber, du kommer dig godt over det! Glæder mig til at læse din FB og se billeder af din lille ny datter!

Anmeld

5. april 2010

LouiseNielsen

Kæmpe stort tillykke med "lille" pigen....

Anmeld

5. april 2010

MariaJ

For en sej omgang. Puha. Stort tillykke med hende og kram og masser af hvile til dig .  Glæder mig til at se billeder.

Maria

Anmeld

5. april 2010

Mira0911

Et stort tillykke med hende... Sikke en træls omgang....

Anmeld

5. april 2010

Chalala85

Stort tillykke med din pige Sikken en omgang du skulle igennem

Anmeld

5. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

dorthemus skriver:

Åhhh nej..jeg skal føde på Riget  Blir helt vildt utryg lige nu. Hvad mener du med, at du skulle have talt forløbet igennem først...hvornår gør man det???

Jeg havde den mest fantastiske fødsel, godt nok på Viborg sygehus.
Og der snakker man forløbet igennem når man skal over på patient hospitalet og have taget hæl-prøven på den lille. Det er en jordemoder det foretager den prøve, og der snakker hun med én om fødselsforløbet. Og ja, om hvordan det går nu.. :-)

LauraLW: Stort tillykke med 'lille' Vilma Glæder mig til at se billeder a din lille prinsesse. Og øv med den trælse fødsel. Ville ønske alle fik en lige så fantastisk fødsel som jeg havde mig..
Stort knus herfra..

Anmeld

5. april 2010

dorthemus

LouiseVous skriver:

Jeg havde den mest fantastiske fødsel, godt nok på Viborg sygehus.
Og der snakker man forløbet igennem når man skal over på patient hospitalet og have taget hæl-prøven på den lille. Det er en jordemoder det foretager den prøve, og der snakker hun med én om fødselsforløbet. Og ja, om hvordan det går nu.. :-)

LauraLW: Stort tillykke med 'lille' Vilma Glæder mig til at se billeder a din lille prinsesse. Og øv med den trælse fødsel. Ville ønske alle fik en lige så fantastisk fødsel som jeg havde mig..
Stort knus herfra..

Nå okay..håbede lidt, at man også talte forløb igennem INDEN...altså hvad skal der ske, hvad har du brug for, hvad giver tryghed, smertelindring o.lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.