Så kom troldeungen endelig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.536 visninger
47 svar
0 synes godt om
5. april 2010

LauraLW

D. 30 marts kl 14.45 kom "lille" Vilma til verden (I uge 42+1).

Det var en meget hård og udmattende omgang der endte i akut ks. Generelt var det en rigtig dårlig oplevelse, hvor vi følte at ingen tog os seriøst og vi blev efterfølgende overladt meget til os selv (FB skal nok komme når jeg lige får den lavet). Holdningen var lidt at det var "fjollet" at jeg "gav op" - men da Vilma kom til verden med en kampvægt på 4600 gram og 57 cm lang kom de med dumsmarte kommentarer: "Nååååå, så var det derfor hun ikke kunne komme ned i dit bækken", og "så var det måske derfor du ikke kunne føde hende".... really!!?

Så pt kæmper jeg både med at genvinde kræfter, komme mig over ks smerter og indfinde mig i ny rolle som mor. Heldigvis er Vilma jo den lækreste lille trold i verden, men puha har da haft et par tudeture allerede (totalt efter bogen - startede da mælken løb til).

Ville ønske jeg havde nogle billeder på denne computer, så I kunne se vores lille trold, som vi bare er helt in looooove with 

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Soap

Stort tillykke med den "lille" prinsesse 

Anmeld

5. april 2010

MinWilliam

stort tillykke med den lille pige

Anmeld

5. april 2010

Sara.

LauraLW skriver:

Det var en meget hård og udmattende omgang der endte i akut ks. Generelt var det en rigtig dårlig oplevelse, hvor vi følte at ingen tog os seriøst og vi blev efterfølgende overladt meget til os selv (FB skal nok komme når jeg lige får den lavet). Holdningen var lidt at det var "fjollet" at jeg "gav op" - men da Vilma kom til verden med en kampvægt på 4600 gram og 57 cm lang kom de med dumsmarte kommentarer: "Nååååå, så var det derfor hun ikke kunne komme ned i dit bækken", og "så var det måske derfor du ikke kunne føde hende".... really!!?

Så pt kæmper jeg både med at genvinde kræfter, komme mig over ks smerter og indfinde mig i ny rolle som mor. Heldigvis er Vilma jo den lækreste lille trold i verden, men puha har da haft et par tudeture allerede (totalt efter bogen - startede da mælken løb til).

Ville ønske jeg havde nogle billeder på denne computer, så I kunne se vores lille trold, som vi bare er helt in looooove with 

Laura

Stort tillyke med jeres lille trold! Glæder mig til at se nogle billeder af hende

Lyder som en hård omgang, især den måde personalet har været overfor jer.. øv... Sikke bagkloge de kan være...

Du får lige et

Men dejligt i endelig fik jeres pige ud hos jer

Knus fra Sara, 41+3

Anmeld

5. april 2010

mek-83

Stort tillykke med den "lille" trold  Dejlig hun endelig kom ud, men bare kedeligt at det skulle være en ubehagelig oplevelse det er ikke særlig fedt

Maria 35+5

Anmeld

5. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kæmpe kæmpe stort tillykke!!!... Jeg er dog ked af at høre, at forløbet ikke var rart. Jeg syntes virkelig at alle bør blive hørt i den situation!! Grrr. Det gør mig mega træls altså.

MEN - det glæder mig rigtig rigtig meget at du har fået verdens dejligste troldeunge Mange har jo gået herinde og været sindsygt nysgerrige på jer, de sidste par dage. Så super skønt med pip fra jer.

KRAM OG TILLYKKE.

Anmeld

5. april 2010

dorthemus

Øv for en omgang, men STORT TILLYKKE med jeres store pige  Synd at du skulle igennem alt det.

Glæder mig til billeder

Anmeld

5. april 2010

Honningblomst

LauraLW skriver:

Laura

TILLYKKE med hende og føj for en oplevelse...det var det samme der mødte mig for snart 13 år siden, de ville bare ikke give mig et ks, så jeg var ved at miste min søn..

Men sørg for at få talt med nogen om det....jeg har det stadig skidt efter alle de år...de grinede også bare da Jeppe kom ud og vejede et kilo mere end de havde regnet med..

Knus,

Anmeld

5. april 2010

NoName

Tillykke med den store pige...

Anmeld

5. april 2010

Lady Marion <3

Ihh tillykke , har efterlyst dig et par gange   Øv øv i havde sådan en dårlig oplevelse , heldigvis glemmer man hurtigt

Tillykke med Wilma

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.