Runas færdige værelse ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

dorthemus

mayapigen skriver:

God ide, for så meget legetøj har de jo heller ikke endnu Ind til vider ligger der kun en bold i den ene kasse hihi

Lige præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

dorthemus

Alexis skriver:

Det er da også super dejligt, at kunne tage hende med hjem efter fødslen og vise hende, hendes fantastiske værelse.

Og må da bestemt også være dejligt, at det står klart, så du ikke skal bakse med det mens hun er lille bitte

Ja lige præcis...jeg er jo alene og selvom jeg godt kan svinge en hammer og en boremaskine så blir min tid jo anderledes prioriteret når først Runapigen indfinder sig

Og jeg glæder mig sådan til hun kommer

Anmeld

2. april 2010

dorthemus

Alexis skriver:

Mon ikke den lille pige med det super smukke navn og lækreste børneværelse kommer til, at få sin moders gode smag

Anmeld

2. april 2010

ønskebørn74

dorthemus skriver:

Hej piger

Så er Runas værelse endelig færdigt..min eks var forbi i går og hænge det sidste op..TAK JENS

Jeg synes selv det er blevet rigtig hyggeligt og jeg glæder mig til, at se Runa lege derinde

HEJ SMUKKE... DET ER BARE SUPER FIIIIINT!!!!

KNUS OG KRAM LENE

Anmeld

2. april 2010

*A*

Det er virkelig et fint værelse. Jeg synes at det er en super flot grøn farve du har valgt...

Det værelse kan du godt være stolt af

Anmeld

2. april 2010

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

HEJ SMUKKE... DET ER BARE SUPER FIIIIINT!!!!

KNUS OG KRAM LENE

Tak Lene  Hvornår skal du teste??

Anmeld

2. april 2010

dorthemus

*A* skriver:

Det er virkelig et fint værelse. Jeg synes at det er en super flot grøn farve du har valgt...

Det værelse kan du godt være stolt af

Tak  OG KÆMPE TILLYKKE med graviditeten

Anmeld

2. april 2010

Anne85

dorthemus skriver:

Hej piger

Så er Runas værelse endelig færdigt..min eks var forbi i går og hænge det sidste op..TAK JENS

Jeg synes selv det er blevet rigtig hyggeligt og jeg glæder mig til, at se Runa lege derinde

Ej hvor er det fint.... jeg elsker at det ikke bare er pusse nusse lyserødt... Det er et værelse der både kan fungere til en lille baby men også til en tumling

Anmeld

2. april 2010

ønskebørn74

dorthemus skriver:

Tak Lene  Hvornår skal du teste??

det lykkedes ikke... er startet forfra....

Anmeld

2. april 2010

dorthemus

Anne85 skriver:

Ej hvor er det fint.... jeg elsker at det ikke bare er pusse nusse lyserødt... Det er et værelse der både kan fungere til en lille baby men også til en tumling

Tak for din søde kommentar...det er præcis sådan jeg også har tænkt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.