Runas færdige værelse ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

det lykkedes ikke... er startet forfra....

Åhh altså  Det er jeg rigtig ked af!  for at næste gang er lykkens gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

ønskebørn74

dorthemus skriver:

Åhh altså  Det er jeg rigtig ked af!  for at næste gang er lykkens gang

takker søde... det skal nok gå det hele...

Anmeld

2. april 2010

benthe :-)

hvor er det bliver fint søde
benthe

Anmeld

2. april 2010

dorthemus

benthe :-) skriver:

hvor er det bliver fint søde
benthe

Tak Benthe

Anmeld

2. april 2010

Risen

SÅÅÅ lækkert ! Det skal prinsessen nok elske og nyde rigtigt godt af

Anmeld

2. april 2010

dorthemus

Risen skriver:

SÅÅÅ lækkert ! Det skal prinsessen nok elske og nyde rigtigt godt af

Tak Det har også bare været så hyggeligt og sjovt at lave, mens jeg har gået og forestillet mig hvordan hun sidder og leger derinde.

Anmeld

2. april 2010

Risen

dorthemus skriver:

Tak Det har også bare været så hyggeligt og sjovt at lave, mens jeg har gået og forestillet mig hvordan hun sidder og leger derinde.

Orh det kan jeg godt forstå, kigger også ind en gang imellem på børneværelset og drømmer en smule  

men er godt nok blevet lidt utilfreds med mit børneværelse efter at have set dit... Tror jeg skal igang med lidt farver osv ..

Anmeld

2. april 2010

dorthemus

Risen skriver:

Orh det kan jeg godt forstå, kigger også ind en gang imellem på børneværelset og drømmer en smule  

men er godt nok blevet lidt utilfreds med mit børneværelse efter at have set dit... Tror jeg skal igang med lidt farver osv ..

Elsker også bare farver, selvom jeg dog sværger ved hvide vægge i resten af lejligheden...så hellere gå amok i farverige puder, billeder og friske blomster i vinduet

Anmeld

2. april 2010

Bayze

dorthemus skriver:

TAK...og undskyld  Babyen har jo heller ikke brug for pladsen i starten hvor hun jo skal sove hos mig, så jeg indrømmer blankt at det er mest for min egen skyld lige nu..hehe. Jeg er rigtig glad for at jeg har muligheden for at indrette et værelse til hende fra starten...det er faktisk en af de største grunde til at jeg valgte lejligheden sidste år.

Nu er det jo lige om lidt for dig...hvor spændende

Ha ha -  på sin plads med en undskyldning - men den er så godtaget

Anmeld

2. april 2010

Maise

dorthemus skriver:

Hej piger

Så er Runas værelse endelig færdigt..min eks var forbi i går og hænge det sidste op..TAK JENS

Jeg synes selv det er blevet rigtig hyggeligt og jeg glæder mig til, at se Runa lege derinde

ihh hvor er det bare super flot. Vi har lige nu delvis baby/computerrum, men skal til og igang her i foråret med at lave det til pigeværelse og jeg glæder mig. er ved at lave en liste så lang med alt det jeg skal købe til værelset, puha. Glæder mig meget til at se billeder af din lille pige Runa - flot navn iøvrigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.