Runas færdige værelse ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

dorthemus

Diana... skriver:

Hvor er det bare blevet fint, super lækre farver 

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Cris

Hvor er det blivet godt!!!!! Super værelse!!!!!

Men nu at du er alene med hende måske ville du har hende over i din seng? Det har gjord natamning så meget nemmere for os. Jeg siger det fordi da jeg var gravid troede, at babier kunne sove næsten igennem fra starten (nogle kan!) og jeg troede, at man bare kunne putte dem og lukke døren og sige godnat og så kunne jeg sove   Men sådan var det ikke hos os og min den ældste vågnede meget. Han sov hos mig meget. Nu med nr2 har jeg bare sagt fra starten, at min mand skulle finde et andet sted at sove, for det var fantastisk at have hele sengen til os   Men vi skiftede og nogle gange har vi sovet på sofaen og nogle gange har min man sovet i sengen. Da den lille begyndte at kun vågne et par timer så sover han bare ved siden af os i tremmesengen. Og når han vågner kl04 og kl05 så flytter jeg bare ham over til os. Jeg vidste bare ikke noget om babier første gang

Men det er fantastisk at have sådan et smuk sted til at bare bruge det så snart som man er klar til det eller bare til at hygge derinde!

Anmeld

1. april 2010

dorthemus

Cris skriver:

Hvor er det blivet godt!!!!! Super værelse!!!!!

Men nu at du er alene med hende måske ville du har hende over i din seng? Det har gjord natamning så meget nemmere for os. Jeg siger det fordi da jeg var gravid troede, at babier kunne sove næsten igennem fra starten (nogle kan!) og jeg troede, at man bare kunne putte dem og lukke døren og sige godnat og så kunne jeg sove   Men sådan var det ikke hos os og min den ældste vågnede meget. Han sov hos mig meget. Nu med nr2 har jeg bare sagt fra starten, at min mand skulle finde et andet sted at sove, for det var fantastisk at have hele sengen til os   Men vi skiftede og nogle gange har vi sovet på sofaen og nogle gange har min man sovet i sengen. Da den lille begyndte at kun vågne et par timer så sover han bare ved siden af os i tremmesengen. Og når han vågner kl04 og kl05 så flytter jeg bare ham over til os. Jeg vidste bare ikke noget om babier første gang

Men det er fantastisk at have sådan et smuk sted til at bare bruge det så snart som man er klar til det eller bare til at hygge derinde!

Jo men det skal hun skam også...sengen skal ind og stå ved siden af min når hun kommer til verden Lige nu står den på hendes værelse så jeg kan se hvor den skal stå engang når hun rykker ind og sover på sit eget værelse

Anmeld

1. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

DØØØØØGTIG MOSTER helt selv at ligge billeder ind

du skal jo også lære det, når du skal ligge 100vis af billeder ind af Runa snart hehe

Dejligt at se dig idag .

Og super dejlig værelse i øvrigt.

Anmeld

1. april 2010

Tina2

Naiiii, hvor er det bare et fint værelse! Rigtig piget og flot:-)

Der skal hun nok komme til at føle sig tilpas

Anmeld

1. april 2010

dorthemus

Zafir skriver:

DØØØØØGTIG MOSTER helt selv at ligge billeder ind

du skal jo også lære det, når du skal ligge 100vis af billeder ind af Runa snart hehe

Dejligt at se dig idag .

Og super dejlig værelse i øvrigt.

100vis??? Mener du ikke 1000vis med små bitte ændringer hist og her fordi moaren bare IKKE kan vælge..hehe

Det var SÅÅÅ hyggeligt og dejligt at se jer alle idag

Anmeld

1. april 2010

dorthemus

Tina2 skriver:

Naiiii, hvor er det bare et fint værelse! Rigtig piget og flot:-)

Der skal hun nok komme til at føle sig tilpas

Tak

Anmeld

2. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

100vis??? Mener du ikke 1000vis med små bitte ændringer hist og her fordi moaren bare IKKE kan vælge..hehe

Det var SÅÅÅ hyggeligt og dejligt at se jer alle idag

Nåja 1000vis

Og nu må jeg i seng. Zznnnnork

Anmeld

2. april 2010

dorthemus

Nattenat Zafir 

Anmeld

2. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

SÅ FLOT!!!! WHOW!!! Er vild med farven på væggene. Lige min smag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.