Runas færdige værelse ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

Malene84

dorthemus skriver:

Tak Malene  Det er så fedt når det er færdigt og klar til at blive taget i brug, ikke? Nu er der ikke længe til for os begge to.

Jooo... det er bare det bedste, at det er færdigt. Elsker at gå derind bare og kigge og drømme. Uuuhh nej, nu kommer vores børn snart... så dejligt. Håber du har det skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Lady Marion <3

dorthemus skriver:

Ja tak! Kun max to måneder tilbage...

Juubiii   Og hjælp , hvor blev tiden af

Anmeld

1. april 2010

dorthemus

Malene84- skriver:

Jooo... det er bare det bedste, at det er færdigt. Elsker at gå derind bare og kigge og drømme. Uuuhh nej, nu kommer vores børn snart... så dejligt. Håber du har det skønt

Det kan du tro jeg har...især efter jeg fik barsel Jeg håber også du har det godt, på trods af plukveer o.a.

Anmeld

1. april 2010

Mathilde

Ej hvor er det flot! Skønne farver

Anmeld

1. april 2010

MariaJ

Hvor er det fint. Godt nok et lækkert børneværelse. Det skal du og Runa nok blive glade for. Jeg er vild med farvevalget og med at det netop ikke er lyserødt, selvom det er et pigeværelse.

Maria

Anmeld

1. april 2010

smokin

dorthemus skriver:

Hej piger

Så er Runas værelse endelig færdigt..min eks var forbi i går og hænge det sidste op..TAK JENS

Jeg synes selv det er blevet rigtig hyggeligt og jeg glæder mig til, at se Runa lege derinde

Det er bare så lækkert Dorthe. Totalt indretningsarkitekt du er!

Jeg skal male værelse imorgen... WUHU jeg glæder mig så meget.

Anmeld

1. april 2010

Diana...

Hvor er det bare blevet fint, super lækre farver 

Anmeld

1. april 2010

starsofheaven

super hyggeligt og fint værelse

Anmeld

1. april 2010

dorthemus

MariaJ skriver:

Hvor er det fint. Godt nok et lækkert børneværelse. Det skal du og Runa nok blive glade for. Jeg er vild med farvevalget og med at det netop ikke er lyserødt, selvom det er et pigeværelse.

Maria

Tak  Det er også meget bevidst, at det ikke er blevet FOR lyserødt/pink...jeg skal jo også kunne opholde mig derinde..haha

Anmeld

1. april 2010

dorthemus

Zette skriver:

Det er bare så lækkert Dorthe. Totalt indretningsarkitekt du er!

Jeg skal male værelse imorgen... WUHU jeg glæder mig så meget.

Tak søde  Held og lykke i morgen. Det er SÅ dejligt at gå igang med det...husk billeder, ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.