Runas færdige værelse ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Hej piger

Så er Runas værelse endelig færdigt..min eks var forbi i går og hænge det sidste op..TAK JENS

Jeg synes selv det er blevet rigtig hyggeligt og jeg glæder mig til, at se Runa lege derinde

Nej, hvor er det bare super fint!! Sikke en masse du har gjort ved det - hold op med at aktivere mine utilstrækkelig-mor-følelser allerede inden jeg er blevet mor!

For sådan ser vores barneværelse altså ikke helt ud og bebsen kommer altså også til at dele pladsen med nogle af "vores" møbler - hvert fald det første års tid. Så jeg synes dit værelse er noget fornemt. Og super søde lamper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Vidunderligeunger

hej dorthe lækkert værelse, Runa kommer til at elske det! 

Jeg havde selv planer med en grøn væg og de der suuuper flotte lamper, men der havde jeg jo kigget efter dit, så nu har jeg tegnet og tegnet  i paint - og dét blev helt anderledes. glæder mig til  det er færdigt, så kan jeg også lige billedspamme

knus!

Anmeld

2. april 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

hej dorthe lækkert værelse, Runa kommer til at elske det! 

Jeg havde selv planer med en grøn væg og de der suuuper flotte lamper, men der havde jeg jo kigget efter dit, så nu har jeg tegnet og tegnet  i paint - og dét blev helt anderledes. glæder mig til  det er færdigt, så kan jeg også lige billedspamme

knus!

Tak....og jeg vil glæde mig til du billedspammer  Det er altid sjovt at fåinspiration fra andre, men i sidste ende er det jo os selv der skal sætte præg på det. Og det er SÅ hyggeligt at lave.

Anmeld

2. april 2010

dorthemus

tinpou skriver:

Nej, hvor er det bare super fint!! Sikke en masse du har gjort ved det - hold op med at aktivere mine utilstrækkelig-mor-følelser allerede inden jeg er blevet mor!

For sådan ser vores barneværelse altså ikke helt ud og bebsen kommer altså også til at dele pladsen med nogle af "vores" møbler - hvert fald det første års tid. Så jeg synes dit værelse er noget fornemt. Og super søde lamper

TAK...og undskyld  Babyen har jo heller ikke brug for pladsen i starten hvor hun jo skal sove hos mig, så jeg indrømmer blankt at det er mest for min egen skyld lige nu..hehe. Jeg er rigtig glad for at jeg har muligheden for at indrette et værelse til hende fra starten...det er faktisk en af de største grunde til at jeg valgte lejligheden sidste år.

Nu er det jo lige om lidt for dig...hvor spændende

Anmeld

2. april 2010

Liljesilas

dorthemus skriver:

Hej piger

Så er Runas værelse endelig færdigt..min eks var forbi i går og hænge det sidste op..TAK JENS

Jeg synes selv det er blevet rigtig hyggeligt og jeg glæder mig til, at se Runa lege derinde

Det er vel nok et hyggeligt og sødt værelse. Jeg har selv købt den lille hvide reol med kasserne til Silas. Den er så fin, til alt deres legetøj.

Anmeld

2. april 2010

dorthemus

mayapigen skriver:

Det er vel nok et hyggeligt og sødt værelse. Jeg har selv købt den lille hvide reol med kasserne til Silas. Den er så fin, til alt deres legetøj.

Tak  Ja den er rigtig god...lige nu bruger jeg den til opbevaring af bleer og tøjbleer o.lign.

Anmeld

2. april 2010

dorthemus

Alexis skriver:

SÅ FLOT!!!! WHOW!!! Er vild med farven på væggene. Lige min smag.

TAK søde Håber også, at Runa kommer til at dele min passion for grøn

Anmeld

2. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

dorthemus skriver:

TAK søde Håber også, at Runa kommer til at dele min passion for grøn

Mon ikke den lille pige med det super smukke navn og lækreste børneværelse kommer til, at få sin moders gode smag

Anmeld

2. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

dorthemus skriver:

TAK...og undskyld  Babyen har jo heller ikke brug for pladsen i starten hvor hun jo skal sove hos mig, så jeg indrømmer blankt at det er mest for min egen skyld lige nu..hehe. Jeg er rigtig glad for at jeg har muligheden for at indrette et værelse til hende fra starten...det er faktisk en af de største grunde til at jeg valgte lejligheden sidste år.

Nu er det jo lige om lidt for dig...hvor spændende

Det er da også super dejligt, at kunne tage hende med hjem efter fødslen og vise hende, hendes fantastiske værelse.

Og må da bestemt også være dejligt, at det står klart, så du ikke skal bakse med det mens hun er lille bitte

Anmeld

2. april 2010

Liljesilas

dorthemus skriver:

Tak  Ja den er rigtig god...lige nu bruger jeg den til opbevaring af bleer og tøjbleer o.lign.

God ide, for så meget legetøj har de jo heller ikke endnu Ind til vider ligger der kun en bold i den ene kasse hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.