Nogle fra Viborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2010

Gaia

Tama skriver:

Jeg er fra Herning men har bil så vil rigtig gerne køre til viborg når du har født 

Knus Tanja

Det lyder i hvert fald godt :-) Så kan vi jo aftale tid og sted og evt. se om andre vil være med. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Mira0911

Bor ca. en ½ times kørsel fra Viborg...

Anmeld

6. april 2010

Tama

Det kunne være hyggeligt hvis der var andre men osse alene )

Jeg er ihvertfald klar til noget tøse hygge og glæder mig til at møde dig og evt flere 

Knus Tanja

Anmeld

7. april 2010

Gaia

Synes da vi skal finde ud af noget os der nu kan Som sagt tænker jeg fredag den 30 April evt. hos mig eller på en café her i byen, alt efter hvordan hjemme tager sig ud efter vi har fået vores pige (hun skulle gerne komme indenfor de næste max 14 dage).Krydser fingre for at fødslen snart begynder.

Jeg vil da glæde mig rigtig meget til at møde jer og forhåbentlig få en god tøsesnak .

Anmeld

7. april 2010

VNB

Gaia skriver:

Synes da vi skal finde ud af noget os der nu kan Som sagt tænker jeg fredag den 30 April evt. hos mig eller på en café her i byen, alt efter hvordan hjemme tager sig ud efter vi har fået vores pige (hun skulle gerne komme indenfor de næste max 14 dage).Krydser fingre for at fødslen snart begynder.

Jeg vil da glæde mig rigtig meget til at møde jer og forhåbentlig få en god tøsesnak .

hej! har først lige opdaget denne tråd nu

men jeg bor også i Viborg, og synes også at det kunne være rigtig hyggeligt og spændende at møde nogle nye mennesker

Jeg flyttede fra Århus til viborg i januar sidste år, så har kun boet i  viborg i lidt over et års tid nu. 

Den 30 April lyder som en fin dato, så må vi håbe at du kan fremvise en lækker lille bebs der   er med på både café eller privat hjem.

Og så vil jeg da lige slutte af med at sige at det er et fedt initiativ du har taget  

Knus Vinni.

Anmeld

7. april 2010

LotteN

hovr lyder detd abare super hyggeligt..

jeg er også fra viborg og har en datter på 22 måneder...

Anmeld

7. april 2010

Tama

Håber da osse snart den lille bebs kommer til verden 

Den 30 april er en helligdag men jeg kan sagtens om dag hvis det er ...

Skal med min kærestes arbejde ud og spise til aften 

Knus Tanja

Anmeld

7. april 2010

lucas<3

heej..

jeg bor 15 min fra vibrog så  en gå tur lyder godt rundt om søen..

kh louise..

Anmeld

7. april 2010

Gaia

VNB skriver:

hej! har først lige opdaget denne tråd nu

men jeg bor også i Viborg, og synes også at det kunne være rigtig hyggeligt og spændende at møde nogle nye mennesker

Jeg flyttede fra Århus til viborg i januar sidste år, så har kun boet i  viborg i lidt over et års tid nu. 

Den 30 April lyder som en fin dato, så må vi håbe at du kan fremvise en lækker lille bebs der   er med på både café eller privat hjem.

Og så vil jeg da lige slutte af med at sige at det er et fedt initiativ du har taget  

Knus Vinni.

Det lyder bare rigtig godt :-) jo flere des bedre :-) Ja jeg satser på at have en lille bebs den 30 April og fremviser hende gerne 

Man kunne evt. mødes på morville her i Viborg...Kender ik så mange cafeer men hvis du kender nogle så modtages forslag gerne.

jeg vil også gerne inviterer her hjem til mig, men da mødet sikkert kommer til at finde sted inden for vores piges første 14-3 uger, ja så er jeg ik sikker på hjemme tager sig alt for pænt ud..har i hvert fald hørt at man skal lade hjemme ligge i den periode. (uh bliver lidt svært). Så ligenu hælder jeg til at mødes på Café og hvis vejret er til det en tur om søen Hvad siger I? Og hvor mange er med på at mødes den 30 april?

Anmeld

7. april 2010

Gaia

Kan I evt skrive jer på denne liste hvis i Kan mødes i Viborg fredag den 30 April Så får vi lige et overblik Jeg kan begynde med mig og så håbe på andre skriver sig på.

(Nåja kan ik finde ud af om hvad der er bedst med en lille baby..at mødes hjemme hos mig eller på café? Nogle med erfaringer?? hvor ville være smartest hjemme eller ude? )

Gaia (Mig)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.