Desværre dårlige nyheder - igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

Sofia

Sender også en varmende tanke til søde dig - hvor er det en grim besked at få, krydser alle mine fingre for at lille August klarer det med oprejst pande og kommer ud til jer som et KÆMPE STORT og samtidig lille bitte mirakel

Knus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Low

Jeg krydser finger for at alt bliver meget beder for jer og at han han bliver ved med at være der inde i god behold til uge 40  

Anmeld

30. marts 2010

businesstigger

Sikke dog en omgang nyheder. Det kan man da på ingen måde forberede sig på. Synes også I har været nok igennem allerede.

Jeg håber at fostervandet holder op med at sive så jeres lille dreng kan vokse sig stor og stærk inde i din mave

Anmeld

30. marts 2010

Lillefe

Bavianis skriver:

Endelig kom dagen, hvor vi skulle til MD scanning. Vi har glædet os i lang tid, og ventede gode nyheder, da mine blødninger er blevet meget mindre, jeg har ikke haft smerter og generelt bare haft det godt.

Jeg er jeg kommet hjem fra scanning, og har sundet mig et par timer. Det fantastiske er, at vi venter en lille dreng, og hans organer er præcis som de skal være.

Men... Da scanningen havde været igang vender lægen sig mod kameramanden og journalisten der er med inde (jeg er med i et program på TV2 der hedder Alarm 112, fra da jeg blev indlagt med ambulance for nogle uger siden) og sagde, at de skulle gå ud, da alt ikke var som det skulle være. 

Scanningen viste desværre, at han var lidt for lille, men endnu værre og alvorligt er, at fostervandet siver, og at der var alt for lidt derinde... Det var et stort chok, og vi var begge helt uforberedte på de dårlige nyheder.

Vi har fået en ny tid allerede om en uge, hvor lægerne skal se, om der bliver mere eller mindre fostervand. Vi har fået af vide at han kan overleve med det der er nu, men at det ser rigtigt skidt ud hvis der bliver mindre.

Det er næsten ikke til at bære, at der nu er opstået endnu en komplikation, nu hvor hæmatomet var blevet mindre, og vi netop troede at vi var kommet helskindet igennem de første 4,5 mdr, og nu endelig kunne glæde os som andre forældre.

Det værste er næsten, at det nu er så tæt på - bliver han derinde til efter uge 24 er der en chance for at han kan overleve, men kommer han inden vil de ikke kunne redde ham...

Det blev vist et længere indlæg det her, er bare rendt helt over ende af det hele stadig er så usikkert, og at vi ikke kan glæde os endnu... Øv.

Knus til Jer alle, 

Susanne  

ÅÅh gud nej.. det var slet ikke rart at komme ind og så gav de sådan en nyhed.. krydser fingre alt det kan!

knus herfra

Anmeld

30. marts 2010

otlitrom

Ved slet ikke, hvad jeg skal sige.. Så jeg sender et stort kram til dig og den lille kæmper!

Anmeld

30. marts 2010

mamalicious

Bavianis skriver:

Jeg har slet ikke noget problem med at forholde mig fuldstændigt i ro - jeg gør det gerne for den lilles skyld.

Jeg har søgt lidt på nettet vedr for lidt fostervand/sivende fostervand, og der står at det kan føre til at barnet ikke vokser som det skal, og det er jo netop det han ikke gør mere... Chancerne for at han skal overleve afhænger endvidere af hans vægt, så det er lidt af en ond cirkel synes jeg...

Åååh nej !!! Hvor er det bare hårdt !!!

Jeg har prøvet det samme med min ældste søn, som idag er 10 år.

Der gik vandet i 23 uge.. Var indlagt læææææææænge. fik binyrebakhormon, som er lungemodnende en gang ugentligt - indtil 32 uge, hvor lungerne er færdige...

Jeg blev sat igang i uge 36, pga infktionsfare for os begge, men indtil da var alt fint !!!

Han har ikke rigtigt nogle tydelige følger heraf, men var dog indlagt et stykke tid efter fødsel...

Jeg håber på det bedste for jer, og jeres lille August, den seje !!! Pas på jer !!!

Kram fra Mamalicious, som ved hvad du går igennem...... pyyy... 

Anmeld

30. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åhh sikke noget da!!! Jeg havde sådan håbet for jer at I ikke skulle rende på flere komplikationer, men I skal åbenbart udfordres mere end de fleste...

STORT tillykke med den lille purk, ellers - man skal jo også huske det fantastiske og dejlige!

Jeg er sikker på at det nok skal gå alt sammen! Men hold dig nu i ro og lad dig forkæle af alle omkring dig!

KH

Rosa

Anmeld

30. marts 2010

Chalala85

Åhhh nej dog Det er da noget af en kamel i skal sluge der. Jeg sidder og får en klump i halsen, det må være så skrækkeligt at sidde i den situation.

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at jeres lille dreng klarer den og det hele går som det skal

Du skal have et kæmpe

Anmeld

30. marts 2010

Mettemus

Årh nej, en dårlig nyhed! Og hvor må det være frygteligt hverken at kunne gøre til eller fra! Sender et kæmpe stort kram, krydsede fingre og varme tanker!!! Håber at August ligger og svømmer som han skal i næste uge

Anmeld

30. marts 2010

Becks

Først vil jeg ønske jer stort tillykke, med at det bliver en dreng

Jeg er så inderligt ked af, at høre alt det I går igennem, det må slet ikke være sjovt

Jeg vil fortælle dig en lille solstrålehistorie fra en tidligere arbejdskollega, som måske kan give jer lidt mere håb og bare en lille bitte smule ro

Min gamle kollega, er til MD scanning, får afvide, at der er meget lidt fostervand og at hendes lille pige vejer alt for lidt! Hun får lungemodner, i tilfælde af at de bliver nødt til og sætte hende igang fra uge 24.. Hun er til scanning en gang om ugen, og får samtidig der et skud lungemodner, i uge 26 er der ikke mere fostervand tilbage, og de laver AK... Ud kommer en lille bitte pige på ca 32 cm og 680 gr. (kan ikke huske de nøjagtige mål, men det er der omkring)
Liv er idag en dejlig og glad pige på 5 år, som er lidt mindre end gennemsnittet, hun er døv på det ene øre og har nedsat syn på det ene øje, men det er jo det mindste af det hele :-) Men ellers er hun helt med i udviklingen og har ingen andre senfølger fået.. Hun er lærenem og glæder sig til og starte i skole efter sommerferien :-)

Knus  - Krydser alt for jer, og er sikker på det nok skal gå jer og lille August godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.