Desværre dårlige nyheder - igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

Lone Jakobsen

æv hvor er det bare super ærgeligt at i ikke kan få lidt medvind. jeg har fulgt meget med i dine indlæg....og synes nok der burde være lidt posetivt til jer snart.

jeg krydser dog fingre for at alt nok skal gå godt...og at jeres lille dreng kommer helskindet ud til jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

oo

Bavianis skriver:

Tusind tak

Jeg er også bare bekymret døgnet rundt. Og ind imellem knækker filmen også. Men så er der også alle de stunder hvor man sådan bliver mindet om hvor fantastisk det hele alligevel er.

Idag på vej til scanningen sidder Gregers og jeg i bilen og bliver lidt nostalgiske, da vi præcis idag er halvejs. Vi sidder og evaluerer det vi hart oplevet og været igennem. Gregers siger, at han vil fortælle hvad der har påvirket ham og rørt ham mest ved det her:

Han fortæller, at jeg, da det var alle sortest med blod, smerter, hospital og usikkerhed sagde til ham, at jeg var den lykkeligste kvinde i verden. Jeg begyndte selvfølgelig at tude da han sagde det i bilen, men det beskriver meget godt, hvordan man - på trods af ALT - alligevel er så utrolig taknemmelig over at have et lille liv inde i sig.

jeg sad lige og drak et glas mælk da jeg læste det her og var lige ved at kløjes fordi jeg fik en kæmpe klump i halsen og tårer i øjnene puha!

ja det er jo fantastisk, det er det største man nogensinde har lavet - og man ved også, at det vil være det største man nogensinde har mistet, hvis det går galt. sådan havde jeg det selv efter første graviditet.

MEN!!! jeg er overbevist om, at I får August ud i god behold på en eller anden facon, og indtil da må du jo bare slappe af og stene på baby.dk

Anmeld

30. marts 2010

Faith

Bavianis skriver:

Endelig kom dagen, hvor vi skulle til MD scanning. Vi har glædet os i lang tid, og ventede gode nyheder, da mine blødninger er blevet meget mindre, jeg har ikke haft smerter og generelt bare haft det godt.

Jeg er jeg kommet hjem fra scanning, og har sundet mig et par timer. Det fantastiske er, at vi venter en lille dreng, og hans organer er præcis som de skal være.

Men... Da scanningen havde været igang vender lægen sig mod kameramanden og journalisten der er med inde (jeg er med i et program på TV2 der hedder Alarm 112, fra da jeg blev indlagt med ambulance for nogle uger siden) og sagde, at de skulle gå ud, da alt ikke var som det skulle være. 

Scanningen viste desværre, at han var lidt for lille, men endnu værre og alvorligt er, at fostervandet siver, og at der var alt for lidt derinde... Det var et stort chok, og vi var begge helt uforberedte på de dårlige nyheder.

Vi har fået en ny tid allerede om en uge, hvor lægerne skal se, om der bliver mere eller mindre fostervand. Vi har fået af vide at han kan overleve med det der er nu, men at det ser rigtigt skidt ud hvis der bliver mindre.

Det er næsten ikke til at bære, at der nu er opstået endnu en komplikation, nu hvor hæmatomet var blevet mindre, og vi netop troede at vi var kommet helskindet igennem de første 4,5 mdr, og nu endelig kunne glæde os som andre forældre.

Det værste er næsten, at det nu er så tæt på - bliver han derinde til efter uge 24 er der en chance for at han kan overleve, men kommer han inden vil de ikke kunne redde ham...

Det blev vist et længere indlæg det her, er bare rendt helt over ende af det hele stadig er så usikkert, og at vi ikke kan glæde os endnu... Øv.

Knus til Jer alle, 

Susanne  

Ved slet ikke hvad jeg skal sige, for ord er fattige i sådan en situation. Har ufatteligt ondt af jer og ønsker sådan for jer at det hele ender lykkeligt.

Stort herfra.

Anmeld

30. marts 2010

Bavianis

Ih - nu begynder JEG at græde igen, når I skriver alle de søde ting... Tusind tak for Jeres støtte, det varmer rigtigt meget.

Anmeld

30. marts 2010

SpunkenJo

Bavianis skriver:

Tusind tak for din besked, hvor er det dejligt at høre at det sagtens kan gå endnu. Jeg håber så inderligt at han kan holde ud lidt endnu.

Jeg er ikke blevet indlagt. Jeg er sygemeldt, og har fået besked på at tage den meget med ro. Jeg synes også det er meget rarere at være hjemme. Sidst jeg var indlagt var det så trist. Og man bliver hele tiden mindet om hvor sygeligt det hele er...

Til alle Jer andre søde piger: Tusind tak for Jeres søde ord - jeg er så glad for at I krydser fingre for os og August...

Bare hæng i, og godt du er hjemme. Det er klart bedre for humøret.

Men hold dig nu vandret, så der siver så lidt ud som muligt, og sørg for at holde øje med hvor meget vand dit bind suger....

Og syns du der er det mindste, så ring til det svangreambulatorie du er tilknyttet.

Så er det bare, at læne dig tilbage, klappe maven, synge en sang, og lege dronningen af Saba, mens de andre er skakffedyr for dig!

Så selvom det er RØVSYGT at have 3 måneder på sofaen i udsigt, så er det bare sådan det er  BASTA!

Kan anbefale en go bog, nu du alligevel ligger på langs. HVis du kan lide krimier, så er "kvinden i buret" skrevet af Jussi Adler Olsen FANTASTISK! Der er 3 bøger i serien, og man er kongeligt underholdt.

Kram Jo

Anmeld

30. marts 2010

Bavianis

SpunkenJo skriver:

Bare hæng i, og godt du er hjemme. Det er klart bedre for humøret.

Men hold dig nu vandret, så der siver så lidt ud som muligt, og sørg for at holde øje med hvor meget vand dit bind suger....

Og syns du der er det mindste, så ring til det svangreambulatorie du er tilknyttet.

Så er det bare, at læne dig tilbage, klappe maven, synge en sang, og lege dronningen af Saba, mens de andre er skakffedyr for dig!

Så selvom det er RØVSYGT at have 3 måneder på sofaen i udsigt, så er det bare sådan det er  BASTA!

Kan anbefale en go bog, nu du alligevel ligger på langs. HVis du kan lide krimier, så er "kvinden i buret" skrevet af Jussi Adler Olsen FANTASTISK! Der er 3 bøger i serien, og man er kongeligt underholdt.

Kram Jo

Sjovt - er ved at læse "Fasandræberne" af samme forfatter!!!

Anmeld

30. marts 2010

Malthesmoar

Bavianis skriver:

Endelig kom dagen, hvor vi skulle til MD scanning. Vi har glædet os i lang tid, og ventede gode nyheder, da mine blødninger er blevet meget mindre, jeg har ikke haft smerter og generelt bare haft det godt.

Jeg er jeg kommet hjem fra scanning, og har sundet mig et par timer. Det fantastiske er, at vi venter en lille dreng, og hans organer er præcis som de skal være.

Men... Da scanningen havde været igang vender lægen sig mod kameramanden og journalisten der er med inde (jeg er med i et program på TV2 der hedder Alarm 112, fra da jeg blev indlagt med ambulance for nogle uger siden) og sagde, at de skulle gå ud, da alt ikke var som det skulle være. 

Scanningen viste desværre, at han var lidt for lille, men endnu værre og alvorligt er, at fostervandet siver, og at der var alt for lidt derinde... Det var et stort chok, og vi var begge helt uforberedte på de dårlige nyheder.

Vi har fået en ny tid allerede om en uge, hvor lægerne skal se, om der bliver mere eller mindre fostervand. Vi har fået af vide at han kan overleve med det der er nu, men at det ser rigtigt skidt ud hvis der bliver mindre.

Det er næsten ikke til at bære, at der nu er opstået endnu en komplikation, nu hvor hæmatomet var blevet mindre, og vi netop troede at vi var kommet helskindet igennem de første 4,5 mdr, og nu endelig kunne glæde os som andre forældre.

Det værste er næsten, at det nu er så tæt på - bliver han derinde til efter uge 24 er der en chance for at han kan overleve, men kommer han inden vil de ikke kunne redde ham...

Det blev vist et længere indlæg det her, er bare rendt helt over ende af det hele stadig er så usikkert, og at vi ikke kan glæde os endnu... Øv.

Knus til Jer alle, 

Susanne  

Arghhh hvor er det trist læsningfor alt dog går vel

Knus og tanker herfra

Anmeld

30. marts 2010

Faith

Bavianis skriver:

Ih - nu begynder JEG at græde igen, når I skriver alle de søde ting... Tusind tak for Jeres støtte, det varmer rigtigt meget.

Har de givet jer nogen pejling om hvordan jeres chancer ser ud, altså procentvis for at jeres lille dreng klarer den?

Kan du mærke at fostervandet siver, eller er det ikke noget man selv bemærker?

Anmeld

30. marts 2010

SpunkenJo

Bavianis skriver:

Sjovt - er ved at læse "Fasandræberne" af samme forfatter!!!

Uuuh, fedt bog ik?

Jeg er lige kommet godt igang med Flaskepost fra P!

Damn, han skriver godt ham der Jussi

Hvis du har brug for flere bogtips, siger du bare til. Vi læser MAAANGE bøger herhjemme

Kram Jo
- som forudser, at du får læst mange bøger de næste par måneder.... Og det ska nydes, for når først ham der August kommer, så er det forbi for en tid... he he he

Anmeld

30. marts 2010

Ansemusen

Det er godt nok noget møg at høre  Men dog er der jo et rigtigt stort håb endnu, og der er kun 4 uger til han er 24 uger gammel og han har en rimelig chance for at overleve, hvis han kommer ud, og derfra bliver chancerne bare bedre og bedre for hver eneste dag der går!! Så hæng i og hold og alle tre!!!
Nu ved jeg ikke hvordan du har det med at bede andre om hjælp og bare ligge vandret selv, men det er VIRKELIG vigtigt at du gør det, at du aldrig gør rent, handler ind osv. men kun lige rejser dig for at gå på toilettet, for at strække benene osv. Så selvom det er smadder kedeligt, er jeg sikker på, at det er meget vigtigt at du ligger ned det allermeste af tiden, og det er jo lille Auust du gør det for, og ikke fordi du er doven eller ugidelig! Min Mormor var ved at tabe både min Moster og Mor, så hun lå i 3-4 måneder i begge graviditeter og var SLET IKKE oppe overhovedet, fordi hun var indlagt og ikke fik lov. Hun klarede det og fik to dejlige tøser ud af det  Og selvom situationen ikke var den samme for hende som for dig, kan du måske alligevel trøste dig lidt med endnu en solstråle historie hvor det hele endte godt

Jeg håber og tror at det nok skal gå godt

Jeg kan i øvrigt varmt anbefale 'Snemanden' af Jo Nesbø, spænding fra side 1 af - er selv igang med den nu. Og så er 'Jordens Søjler' den bedste bog jeg nogensinde har læst!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.