Desværre dårlige nyheder - igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Puha... Det er jeg fanmer ked af at høre...

Kan de ikke sætte en prop i, eller fylde noget mere vand ind til ham eller???..

Det er da helt forfærdeligt træls, når nu det andet, ligesom er gået over... Æv.

Jeg krydser alt hvad jeg kan!! ogås må du simpelthen krydse benene og drikke en masse vand eller noget og håbe på at det kommer ind til ham!!!...

KRAM KRAM!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Bavianis

Tutter skriver:

Først vil jeg ønske jer stort tillykke, med at det bliver en dreng

Jeg er så inderligt ked af, at høre alt det I går igennem, det må slet ikke være sjovt

Jeg vil fortælle dig en lille solstrålehistorie fra en tidligere arbejdskollega, som måske kan give jer lidt mere håb og bare en lille bitte smule ro

Min gamle kollega, er til MD scanning, får afvide, at der er meget lidt fostervand og at hendes lille pige vejer alt for lidt! Hun får lungemodner, i tilfælde af at de bliver nødt til og sætte hende igang fra uge 24.. Hun er til scanning en gang om ugen, og får samtidig der et skud lungemodner, i uge 26 er der ikke mere fostervand tilbage, og de laver AK... Ud kommer en lille bitte pige på ca 32 cm og 680 gr. (kan ikke huske de nøjagtige mål, men det er der omkring)
Liv er idag en dejlig og glad pige på 5 år, som er lidt mindre end gennemsnittet, hun er døv på det ene øre og har nedsat syn på det ene øje, men det er jo det mindste af det hele :-) Men ellers er hun helt med i udviklingen og har ingen andre senfølger fået.. Hun er lærenem og glæder sig til og starte i skole efter sommerferien :-)

Knus  - Krydser alt for jer, og er sikker på det nok skal gå jer og lille August godt

Tusind tak for din historie - jeg håber det kommer til at gå os og August ligeså godt som din kollega.

Vi har snakket om, at alt fra uge 24 er bonus, og at vi tager alle de uger i maven vi kan kratte til os. Nu gælder det blot om, at vi hænger i til den sidste slutspurt til uge 24 er overstået og at han så har en lille chance for at overleve.

Anmeld

30. marts 2010

ønskebørn74

Bavianis skriver:

Endelig kom dagen, hvor vi skulle til MD scanning. Vi har glædet os i lang tid, og ventede gode nyheder, da mine blødninger er blevet meget mindre, jeg har ikke haft smerter og generelt bare haft det godt.

Jeg er jeg kommet hjem fra scanning, og har sundet mig et par timer. Det fantastiske er, at vi venter en lille dreng, og hans organer er præcis som de skal være.

Men... Da scanningen havde været igang vender lægen sig mod kameramanden og journalisten der er med inde (jeg er med i et program på TV2 der hedder Alarm 112, fra da jeg blev indlagt med ambulance for nogle uger siden) og sagde, at de skulle gå ud, da alt ikke var som det skulle være. 

Scanningen viste desværre, at han var lidt for lille, men endnu værre og alvorligt er, at fostervandet siver, og at der var alt for lidt derinde... Det var et stort chok, og vi var begge helt uforberedte på de dårlige nyheder.

Vi har fået en ny tid allerede om en uge, hvor lægerne skal se, om der bliver mere eller mindre fostervand. Vi har fået af vide at han kan overleve med det der er nu, men at det ser rigtigt skidt ud hvis der bliver mindre.

Det er næsten ikke til at bære, at der nu er opstået endnu en komplikation, nu hvor hæmatomet var blevet mindre, og vi netop troede at vi var kommet helskindet igennem de første 4,5 mdr, og nu endelig kunne glæde os som andre forældre.

Det værste er næsten, at det nu er så tæt på - bliver han derinde til efter uge 24 er der en chance for at han kan overleve, men kommer han inden vil de ikke kunne redde ham...

Det blev vist et længere indlæg det her, er bare rendt helt over ende af det hele stadig er så usikkert, og at vi ikke kan glæde os endnu... Øv.

Knus til Jer alle, 

Susanne  

EJ SØDE, VED SLET IKKE HVAD JEG SKAL SKRIVE... KÆMPE KRAMMER DIN VEJ!!!! OG JEG HÅBER ALT SER LYSERE UD IMORGEN!!!!!!!!!!!!

KNUS OG KRAM LENE

Anmeld

30. marts 2010

lollandpigen

Nej søde hvor jeg bare føler med dig....

Min veninde havde samme problem og blev indlagt til aflastning da lægerne sagde at dette måske  ville gøre at fostervandet sivede mindre eller helt stoppede hvis man holdte sig i ro.... Det har ikke været på tale hos dig??

Føler virkelig med dig og krydser alt hvad jeg krydse kan.....

Knusser herfra 

Anmeld

30. marts 2010

Skouboe

Ej, hvor er det bare øv... jeg krydser fingre for at de kan sætte en "prop" i, så vandet bliver derinde.

Anmeld

30. marts 2010

Pige2009

Sikke da et chok for jer. Jeg håber inderligt, der ikke bliver mindre vand, så den lille mand, kommer ud som han skal til august.

Sender dig alle mine positive tanker og ønsker alt det bedste for jer

K.h. Linda

Anmeld

1. april 2010

Bayze

Bavianis skriver:

Endelig kom dagen, hvor vi skulle til MD scanning. Vi har glædet os i lang tid, og ventede gode nyheder, da mine blødninger er blevet meget mindre, jeg har ikke haft smerter og generelt bare haft det godt.

Jeg er jeg kommet hjem fra scanning, og har sundet mig et par timer. Det fantastiske er, at vi venter en lille dreng, og hans organer er præcis som de skal være.

Men... Da scanningen havde været igang vender lægen sig mod kameramanden og journalisten der er med inde (jeg er med i et program på TV2 der hedder Alarm 112, fra da jeg blev indlagt med ambulance for nogle uger siden) og sagde, at de skulle gå ud, da alt ikke var som det skulle være. 

Scanningen viste desværre, at han var lidt for lille, men endnu værre og alvorligt er, at fostervandet siver, og at der var alt for lidt derinde... Det var et stort chok, og vi var begge helt uforberedte på de dårlige nyheder.

Vi har fået en ny tid allerede om en uge, hvor lægerne skal se, om der bliver mere eller mindre fostervand. Vi har fået af vide at han kan overleve med det der er nu, men at det ser rigtigt skidt ud hvis der bliver mindre.

Det er næsten ikke til at bære, at der nu er opstået endnu en komplikation, nu hvor hæmatomet var blevet mindre, og vi netop troede at vi var kommet helskindet igennem de første 4,5 mdr, og nu endelig kunne glæde os som andre forældre.

Det værste er næsten, at det nu er så tæt på - bliver han derinde til efter uge 24 er der en chance for at han kan overleve, men kommer han inden vil de ikke kunne redde ham...

Det blev vist et længere indlæg det her, er bare rendt helt over ende af det hele stadig er så usikkert, og at vi ikke kan glæde os endnu... Øv.

Knus til Jer alle, 

Susanne  

Ahr, kære Susanne, hvor er det forbandet synd for jer! Det er godt nok alt for meget I bliver budt og skal bære på, hvor er jeg ked af det på jeres vegne. Jeg håber, håber, håber det går og udvikler sig i den rigtige retning i den kommende tid...

Mange tanker og kram, Tina

Anmeld

1. april 2010

Bayze

Bavianis skriver:

Sjovt - er ved at læse "Fasandræberne" af samme forfatter!!!

Har selv slugt "Drageløberen" og "Under en bagende sol" af Khaled Hosseini. Kan varmt anbefales:-)

Anmeld

1. april 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Det gør mig rigtig ondt, at høre at I skal leve med den angst og usikkerhed.

Jeg håber det bedste for jeres lille dreng. Krydser fingre for jer og følger med, mens jeg håber at en masse positive tanker og energier vil nå jer.

Anmeld

1. april 2010

Diana...

Ej jeg sider bare med en kæmpe klump i halsen. Det er jeg virkelig ked af at høre. 

alt for at han bliver der inde og at du producere mere fostervand end der kan sive ud. 

Og en lille dreng  tillykke med det han skal nok blive stor og stærk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.