Veninder med børn søges fra midt og vest jylland..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

DortheSimonsen

Hejsa.

Jeg hedder Dorthe, har Victor som bliver 9 måneder d. 11/5. Vi bor i Skjern i en lille lejlighed. Er ikke sammen med Victors far længere, men har til gengæld fået jordens sødeste kæreste

Til daglig går i dagpleje og jeg arbejder i hjemmeplejen i Skjern. Er uddannet Social- & Sundhedshjælper.

Ved ikke om Skjern er for langt væk - men ville lige prøve lykken  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Guldet

DortheSimonsen skriver:

Hejsa.

Jeg hedder Dorthe, har Victor som bliver 9 måneder d. 11/5. Vi bor i Skjern i en lille lejlighed. Er ikke sammen med Victors far længere, men har til gengæld fået jordens sødeste kæreste

Til daglig går i dagpleje og jeg arbejder i hjemmeplejen i Skjern. Er uddannet Social- & Sundhedshjælper.

Ved ikke om Skjern er for langt væk - men ville lige prøve lykken  

Hejsa.. Tak for din besked..

Nej så langt væk er Skjern da heller ikk

Sikke en dejlig dreng i har, han ser så skøn ud på det profil billede..

Anmeld

28. april 2010

DortheSimonsen

LAURAS MOR skriver:

Hejsa.. Tak for din besked..

Nej så langt væk er Skjern da heller ikk

Sikke en dejlig dreng i har, han ser så skøn ud på det profil billede..

Tak skal du have

Anmeld

7. maj 2010

Chrisip

Hejsa..

Jeg hedder christina, jeg er 20 år og bor ved i en lille by 7 km fra Holstebro..

Jeg har en dreng som bliver 5 år i december..

Jeg er tilflytter fra Bornholm og har derfor heller ikke rigtig nogle veninder herovre..Og derfor lyder du meget interessant i mine ører.

håber du skriver

Mor-til-marcus@hotmail.com

knus Christina

Anmeld

8. maj 2010

Solstrålen

Hmm jeg bruger simpelthen denne side for lidt, for hold da fast hvor er der mange fra "mit" område, der bruger denne side ..

Jeg bor, ligesom nogle af jer andre, i Holstebro. Jeg er mor til Amalie på 3 og venter lillebror til august ..

Anmeld

17. maj 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Ligesom Solstrålen, så tror jeg også, at jeg får brugt denne side alt for lidt..

Hvor er det dejligt, at læse at der er så mange fra området..

Jeg selv hedder Anja, og er gift med Lars.. Vi er forældre til Sofie, som nu er 18 måneder..

Vi bor i Tim, en lille by godt tyve minutters kørsel fra Holstebro.. Vi er tilflyttere til området, så vi kender ikke så mange endnu - så blev rigtig glad da jeg så denne tråd..

Jeg går hjemme endnu, da jeg ikke rigtig har kunne få et job, men jeg håber, at kunne starte på sygeplejeskolen i Holstebro til sseptember..

det var ganske kort om os..

Anja

Anmeld

18. maj 2010

Guldet

Chrisip skriver:

Hejsa..

Jeg hedder christina, jeg er 20 år og bor ved i en lille by 7 km fra Holstebro..

Jeg har en dreng som bliver 5 år i december..

Jeg er tilflytter fra Bornholm og har derfor heller ikke rigtig nogle veninder herovre..Og derfor lyder du meget interessant i mine ører.

håber du skriver

Mor-til-marcus@hotmail.com

knus Christina

Undskyld jeg først får tilbage nu.. havde fuldstændig glemt tråden

Tak for du har skrevet..

Det er jo ikke så langt fra Holstebro..

Hvad laver du ellers til daglig?

Knus

Anmeld

18. maj 2010

Guldet

AnjaM skriver:

Ligesom Solstrålen, så tror jeg også, at jeg får brugt denne side alt for lidt..

Hvor er det dejligt, at læse at der er så mange fra området..

Jeg selv hedder Anja, og er gift med Lars.. Vi er forældre til Sofie, som nu er 18 måneder..

Vi bor i Tim, en lille by godt tyve minutters kørsel fra Holstebro.. Vi er tilflyttere til området, så vi kender ikke så mange endnu - så blev rigtig glad da jeg så denne tråd..

Jeg går hjemme endnu, da jeg ikke rigtig har kunne få et job, men jeg håber, at kunne starte på sygeplejeskolen i Holstebro til sseptember..

det var ganske kort om os..

Anja

Hej Anja..

og undskyld til dig at jeg først svarer tilbage nu, har haft så meget om ørerne og havde fuldstændig svedt denne tråd ud!

Så er vores børn tæt på hinanden aldersmæssigt .. min bliver 16 mdr snart ..

Jeg går selv ude på via i Holstebro.. rigtig godt sted.. jeg læser til pædagog på mit 2 semester.

Knus

Anmeld

18. maj 2010

Guldet

Solstrålen skriver:

Hmm jeg bruger simpelthen denne side for lidt, for hold da fast hvor er der mange fra "mit" område, der bruger denne side ..

Jeg bor, ligesom nogle af jer andre, i Holstebro. Jeg er mor til Amalie på 3 og venter lillebror til august ..

Hejsa.. ja ej hvor sjovt at der er så mange fra lille Holstebro eller tæt på !

og spændende med den lille i maven.. og stort tillykke

Anmeld

18. maj 2010

Pernille84

Hej Søde, er du også herinde hehe .

Men ja mig kender du jo lidt, men præsentere mig lige alligevel

Jeg hedder Pernille og er lige blevet 26 år her den 9 maj. Jeg kommer også fra Holstebro, og går på pædagog uddannelsen på 2 semester.

Jeg er mor til 3 børn:

Victor på 4½ år, Sophie på 2½ og vores lille Engel Filucca på 10 dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.