Veninder med børn søges fra midt og vest jylland..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.447 visninger
57 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

Guldet

Hej

Jeg er en pige på snart 25. Der bor i Holstebro sammen med min kære mand og vores datter Laura på 15 mdr.

Jeg synes det kunne være smadder hyggeligt at få nogle veninder, der også har barn/børn. Jeg er den første i min omgangskreds der har barn.. så savner lidt en god veninde/veninder.. der også har barn.

Mange knus Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

bette

hejsa.

jeg er fra viborg.. ved ikke om det er for langt væk for dig..

men jeg er gravid med mit andet barn. har en dreng i forvejen som fylder 3 år til juli

jeg er 22 biver lige straks 23

Anmeld

30. marts 2010

Kvindemin

Mit navn er Christina, jeg er en ung mor på 20 år som på fjerde år er sammen med Henrik på 26 , med os har vi Celina på 2½ år og venter en endnu ukendt dreng eller pige til Septemper.
Trods min unge alder, er jeg færdiguddannet Kosmetolog, men arbejder til dagligt med udviklingshæmmede og som afløser i en børnehave/vuggestue.
Vi er et frisk par, som går meget op i almen familiehygge, rejser, til tider koncerter, men højest af alt elsker vi at foretage os ting, i selvskab med vores datter.
Jeg søger bare efter en rigtig god veninde, en der kan give mig noget og en jeg kan give en masse igen, og evt. en som har en partner der også er interesseret i nogle 'fælles møder', alle 4 parter.

Vi er forresten fra Silkeborg..

Vedhæftet:

Anmeld

30. marts 2010

Tama

Hejsa

Jeg bor i Herning med min kæreste og er 35 år ...

Jeg savner osse nogen gode veninder og evt par til hygge med og lave hyggelige familie ting sammen 

Vi venter vores første barn til oktober og glæder os rigtig meget 

Knus Tanja

Anmeld

30. marts 2010

Mariekjellerup

Hej

Jeg er en pige på 20 år, bor sammen med min kæreste i herning i vores andelsbolig. vi har været sammen i 5 år her til maj og boedet sammen i 3 år. Vi venter os vores første barn sammen den 27 august så jeg er 18 uger henne. Jeg er igang med sosu hjælper uddannelsen, men jeg er færdig med den om en mdr, så er jeg uddannet sosu hjælper.

Knus Marie 18+3

Anmeld

30. marts 2010

Lone Jakobsen

hejsa

kan se du har fået masser af respons allerede, men vil da lige skrive alligevel. da jeg selv tænkte på at oprette et indlæg.

jeg er 31år, mor til 4 og kommer fra Aulum. jeg er uddannet delikatesse assistent, men arbejder som salgsassistent i føtex Herning. jeg er dog pt. på barsel med min yngste søn.

da jeg flyttede til byen for 2 år siden har jeg stadig ikke fundet nogle nære veninder, og savner det i det daglige.

mange hilsner

Lone

Anmeld

31. marts 2010

Guldet

Hej Piger..

Tak for svar..

Vil lige fortælle lidt mere om mig selv.

Jeg hedder Julie, og er 25 lige om hjørnet . Bor i hus sammen med min mand Dan og dejlige datter Laura på 15 mdr. Vi bor i Holstebro.

Til daglig læser jeg til pædagog ude på via i Holstebro .. og min kære mand, er uddannet elektriker.. !

Jeg elsker at bruge tid sammen med min dejlige mand og datter, men også med mine veninder..

Men det kunne være skønt også at have nogel veninder med børn..! Det er jo ikke alt ens veninder ved og gider og hører om ang. med børn.. Men det er også helt forståeligt.. ! Kan selv huske da jeg ikke havde barn.. der var det jo en helt verden for sig!

Men tak for jeres svar..

Det kunne være vi alle skulle mødes..?

Kærlig hilsen Julie

Anmeld

31. marts 2010

Guldet

Chritinap skriver:

Mit navn er Christina, jeg er en ung mor på 20 år som på fjerde år er sammen med Henrik på 26 , med os har vi Celina på 2½ år og venter en endnu ukendt dreng eller pige til Septemper.
Trods min unge alder, er jeg færdiguddannet Kosmetolog, men arbejder til dagligt med udviklingshæmmede og som afløser i en børnehave/vuggestue.
Vi er et frisk par, som går meget op i almen familiehygge, rejser, til tider koncerter, men højest af alt elsker vi at foretage os ting, i selvskab med vores datter.
Jeg søger bare efter en rigtig god veninde, en der kan give mig noget og en jeg kan give en masse igen, og evt. en som har en partner der også er interesseret i nogle 'fælles møder', alle 4 parter.

Vi er forresten fra Silkeborg..

Vedhæftet:

Man kan desværre ikke se billederne

Anmeld

31. marts 2010

MinWilliam

Heii Julie..

Jeg er en ung pige på 26 år som bor i Holstebro med min forlovede, vi har været sammen i snart 4 år..

Vi venter vores første barn til Juli Vi glæder os rigtigt meget..

Til hverdag arbejder jeg i hjemmeplejen i holstebro men er desværre sygmeldt pt..

Kunne være super hyggeligt at møde dig

Håber at høre fra dig..

Kram Dorthe

Anmeld

31. marts 2010

Guldet

bette skriver:

hejsa.

jeg er fra viborg.. ved ikke om det er for langt væk for dig..

men jeg er gravid med mit andet barn. har en dreng i forvejen som fylder 3 år til juli

jeg er 22 biver lige straks 23

Nej Viborg er ikke for langt væk.. en times kørelse herfra.. og dejlig dreng du har dig.. og tillykke med bebsen i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.