LAURAS MOR skriver:
Hihi.. det er jo hellere ikke nemt at vide hvor alt ligger i Holstebro når man ikke er kendt her
.. hihi du kan da de vigtigste steder.. MCD.. er også godt at vide vejen til.. og self Bilka og sygehuset.. hihi!!
Oki.. badelandet før, var nemlig meget slidt.. og ulækkert.. der var altid så beskidt.. og bade fasiliteterne var hellere ikke så lækre.. har ikke set det nye.. men har kun hørt godt om det!
Ja kan de kunne da godt lige få nogle flere pladser.. hvor de små kan få noget at spise!
1000 TAK.. Du må også have en skøn påskeferie.. Og godt påske mødre gr. møde .. lørdag -. Vi skal desværre så meget i påsken.. Men håber også lidt at der kommer nogle med med børn på ca. lauras alder.. så det kunne være lidt sjovt for hende.. ! Men kan i hygge jer..
Mange påskehilser Herfra
hej Julie
jamen så er jeg da heldig at jeg først har set badelandet nu
de har ellers en cafe inde i selve badelandet....men hvem gider sidde i vådt badetøj og drikke cola....og med en baby er det jo helt umuligt. nej ku de lige få en lille cafe med lidt mad til voksne og børn. 
jeg var inde på sygehuset for nylig da min datter ønskede at få opereret sine stritøre ind. de fik dog skræmt hende fra det
men i det mindste fik vi da undersøgt hvordan det foregik.
med hensyn til mødet, så kan jeg godt forstå at du ønsker der er andre børn på Lauras alder....men Rasmus hyggede sig nu fint alene...så håber da du har lyst til at komme med en anden gang 
mange ønsker om en god påske til dig og familien
Lone
Anmeld