Veninder med børn søges fra midt og vest jylland..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

Lone Jakobsen

LAURAS MOR skriver:

Hihi.. det er jo hellere ikke nemt at vide hvor alt ligger i Holstebro når man ikke er kendt her .. hihi du kan da de vigtigste steder.. MCD.. er også godt at vide vejen til.. og self Bilka og sygehuset.. hihi!!

Oki.. badelandet før, var nemlig meget slidt.. og ulækkert.. der var altid så beskidt.. og bade fasiliteterne var hellere ikke så lækre.. har ikke set det nye.. men har kun hørt godt om det! Ja kan de kunne da godt lige få nogle flere pladser.. hvor de små kan få noget at spise!

1000 TAK.. Du må også have en skøn påskeferie.. Og godt påske mødre gr. møde .. lørdag -. Vi skal desværre så meget i påsken.. Men håber også lidt at der kommer nogle med med børn på ca. lauras alder.. så det kunne være lidt sjovt for hende.. ! Men kan i hygge jer..

Mange påskehilser Herfra

hej Julie

jamen så er jeg da heldig at jeg først har set badelandet nu de har ellers en cafe inde i selve badelandet....men hvem gider sidde i vådt badetøj og drikke cola....og med en baby er det jo helt umuligt. nej ku de lige få en lille cafe med lidt mad til voksne og børn.

jeg var inde på sygehuset for nylig da min datter ønskede at få opereret sine stritøre ind. de fik dog skræmt hende fra det men i det mindste fik vi da undersøgt hvordan det foregik.

med hensyn til mødet, så kan jeg godt forstå at du ønsker der er andre børn på Lauras alder....men Rasmus hyggede sig nu fint alene...så håber da du har lyst til at komme med en anden gang

mange ønsker om en god påske til dig og familien

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Guldet

nutche skriver:

hej Julie

jamen så er jeg da heldig at jeg først har set badelandet nu de har ellers en cafe inde i selve badelandet....men hvem gider sidde i vådt badetøj og drikke cola....og med en baby er det jo helt umuligt. nej ku de lige få en lille cafe med lidt mad til voksne og børn.

jeg var inde på sygehuset for nylig da min datter ønskede at få opereret sine stritøre ind. de fik dog skræmt hende fra det men i det mindste fik vi da undersøgt hvordan det foregik.

med hensyn til mødet, så kan jeg godt forstå at du ønsker der er andre børn på Lauras alder....men Rasmus hyggede sig nu fint alene...så håber da du har lyst til at komme med en anden gang

mange ønsker om en god påske til dig og familien

Lone

Ja vær glad for det.. fordi det var ikke særligt lækkert før ..

Åh .. så hun vil ikke have dem opereret ind alligevel så? Men det er da også træls for hende.. hvis hun går og er ked af sine ører.. er det meget slemt?

Ja måske en anden gang..  

Anmeld

1. april 2010

Lone Jakobsen

LAURAS MOR skriver:

Ja vær glad for det.. fordi det var ikke særligt lækkert før ..

Åh .. så hun vil ikke have dem opereret ind alligevel så? Men det er da også træls for hende.. hvis hun går og er ked af sine ører.. er det meget slemt?

Ja måske en anden gang..  

nej hun fik afvide at hun havde nogle meget pæne øre, at operationen ku give frygtelig grimme ar, og at de for øvrigt kun ordnede den øverste del af øret...og så synes hun bestemt ikke længere at det var aktuelt.

hun er aldrig blevet drillet....men har været træt af dem et stykke tid. nu har hun dog indset at hun endnu ikke er parat til at gennemgå en operation for at se bedre ud. og det synes jeg da egentligt er godt nok. selv om jeg gerne støttede hende igennem det.

Anmeld

1. april 2010

Guldet

nutche skriver:

nej hun fik afvide at hun havde nogle meget pæne øre, at operationen ku give frygtelig grimme ar, og at de for øvrigt kun ordnede den øverste del af øret...og så synes hun bestemt ikke længere at det var aktuelt.

hun er aldrig blevet drillet....men har været træt af dem et stykke tid. nu har hun dog indset at hun endnu ikke er parat til at gennemgå en operation for at se bedre ud. og det synes jeg da egentligt er godt nok. selv om jeg gerne støttede hende igennem det.

Nå oki.. så kan jeg godt forstå hende.. !

Men forsat god påske--.

Anmeld

1. april 2010

Lone Jakobsen

LAURAS MOR skriver:

Nå oki.. så kan jeg godt forstå hende.. !

Men forsat god påske--.

i lige måde

Anmeld

1. april 2010

Diana...

LAURAS MOR skriver:

Åh så mangler i jo en del endnu.. Men dejligt at i kan bo i noget af huset så! Ja det er da med at få ordnet haven.. det bliver jo skønt til sommer hvor Lucas kan rende rundt ude i haven og lege.. Vi vil også ha købt en gynge og sandkasse til Laura.. glæder mig sådan til at se hende lege ude i haven

Oki.. det er måske en meget lille by??

Det bliver da spændende at skulle i gang med pædagog udd. når du har fået tage de fag du mangler.. hvor lang tid tager det at tage dem på vuc?  Jeg er på mit 2 semester.. ¨så der er et stykke tid endnu til jeg er færdig  Men nyder studielivet..

Mange påske hilsner

Ja vi mangler MEGET endnu :) Men det ok vi tager det i vores tempo under etagen havde vi kun 6 måneder til at lave med arbejde ved siden af og det var ALT der manglet der stod kun ydermurene af huset ingen vægge inden i ingen vinduer eller døre og ingen gulve så det var alt der skulle laves så så jo ikke rigtig manden men det var det hele vær nu det hele nyt og lækkert og lige som vi vil havde det. Så nu tager vi det stille og rolig med resten. 

Hi hi det kan jeg godt forstå vi har os lige købt sandkasse til Lucas den har MOAR så mere glæde af end Lucas griner han spiser det bare  

Bor i os i hus el? 

Jamen engelsk tager 1 år og VUC tager 1 år så det bliver så 5 1/2 år i alt og engelsk er der ikke nok timer i til jeg kan få su så der skal jeg så finde et arbejde der kan acceptere at jeg skal i skole de gange om ugen det nu er. 

Uhh det kan jeg godt forstå jeg glæder mig os til at starte i skole igen. 

Anmeld

5. april 2010

Tama

Det kunne være rigtig hyggeligt at arrangere et møde nu vi er en del fra området 

Knus Tanja

Anmeld

6. april 2010

Lone Jakobsen

Tama skriver:

Det kunne være rigtig hyggeligt at arrangere et møde nu vi er en del fra området 

Knus Tanja

hejsa

vil da lige gøre opmærksom på at vi er nogle stykker som skal mødes snart (igen) hvis du kigger under "mødregruppe møde vol. 3" 

Anmeld

7. april 2010

Tama

Jeg vil gerne med hvis der bliver et 4. møde jeg kan nemlig ikke den 17 desværre - ville så gerne møde nogen fra området 

Knus Tanja

Anmeld

7. april 2010

Lone Jakobsen

jamen det er jeg sikker på der bliver vi hygger os nemlig super meget når vi mødes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.