Veninder med børn søges fra midt og vest jylland..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2010

Guldet

Dorthemuzz skriver:

Heii Julie..

Jeg er en ung pige på 26 år som bor i Holstebro med min forlovede, vi har været sammen i snart 4 år..

Vi venter vores første barn til Juli Vi glæder os rigtigt meget..

Til hverdag arbejder jeg i hjemmeplejen i holstebro men er desværre sygmeldt pt..

Kunne være super hyggeligt at møde dig

Håber at høre fra dig..

Kram Dorthe

Hej .. Hyggelig med en holstebrogenser  hvis man kan sige det ..

Tillykke med bebsen i maven .. Ja det kunne da være rigtig hyggeligt at mødes..

Bor du inde i Holstebro?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Guldet

Tama skriver:

Hejsa

Jeg bor i Herning med min kæreste og er 35 år ...

Jeg savner osse nogen gode veninder og evt par til hygge med og lave hyggelige familie ting sammen 

Vi venter vores første barn til oktober og glæder os rigtig meget 

Knus Tanja

Tak for svar..

og stort tillykke med bebsen i maven.. ih bliver skønt for jer ..

kunne da være skægt at mødes .. dem der har lyst..

Anmeld

31. marts 2010

Guldet

Mariekjellerup skriver:

Hej

Jeg er en pige på 20 år, bor sammen med min kæreste i herning i vores andelsbolig. vi har været sammen i 5 år her til maj og boedet sammen i 3 år. Vi venter os vores første barn sammen den 27 august så jeg er 18 uger henne. Jeg er igang med sosu hjælper uddannelsen, men jeg er færdig med den om en mdr, så er jeg uddannet sosu hjælper.

Knus Marie 18+3

Hejsa..

Mange gange tillykke méd bebsen i maven.. det bliver så stort.. og det må være skønt at du snart er færdig med sosu hjælper udd..

Anmeld

31. marts 2010

Guldet

nutche skriver:

hejsa

kan se du har fået masser af respons allerede, men vil da lige skrive alligevel. da jeg selv tænkte på at oprette et indlæg.

jeg er 31år, mor til 4 og kommer fra Aulum. jeg er uddannet delikatesse assistent, men arbejder som salgsassistent i føtex Herning. jeg er dog pt. på barsel med min yngste søn.

da jeg flyttede til byen for 2 år siden har jeg stadig ikke fundet nogle nære veninder, og savner det i det daglige.

mange hilsner

Lone

Hej Lone..

Aulum ligger jo ikke så langt fra Holstebro

Lyder skønt med alle de børn  så nu nyder du vel din barsel i fulde drag..hihi det går så stærkt.. så det er med at nyde det!

Anmeld

31. marts 2010

LouiseNielsen

Jeg er også fra Holstebro...

Hedder Louise, jeg er 24 år gammel og bor sammen med min forlovede Andreas på 25....

Vi har en søn som bliver 3 år i maj og venter endnu en søn med termin om 10 dage.....

Jeg savner også rigtig tit veninder, da mange enden er flyttet fra byen eller falder fra fordi vi ik helt er samme sted i vores liv....

Dem af jer der skulle have lyst kan skrive et brev, også kvitere jeg med min mail adresse, så kan vi skrives ved over msn... Det er tit en god måde lige at bryde isen på, også kan vi ta den derfra...

Kram

Anmeld

31. marts 2010

bette

LAURAS MOR skriver:

Nej Viborg er ikke for langt væk.. en times kørelse herfra.. og dejlig dreng du har dig.. og tillykke med bebsen i maven

hehe mange tak skal du have..

glæder mig sådan..

Anmeld

31. marts 2010

Guldet

bette skriver:

hehe mange tak skal du have..

glæder mig sådan..

Det kan jeg godt forstå.. det bliver da dejlig med endnu en i flokken .. Glæder mig også til nr. 2.. men der går desværre nogle år endnu.. ! læser til pædagog.. og vil helst være færdig med udd. inden..

Anmeld

31. marts 2010

Guldet

LouiseLarsen skriver:

Jeg er også fra Holstebro...

Hedder Louise, jeg er 24 år gammel og bor sammen med min forlovede Andreas på 25....

Vi har en søn som bliver 3 år i maj og venter endnu en søn med termin om 10 dage.....

Jeg savner også rigtig tit veninder, da mange enden er flyttet fra byen eller falder fra fordi vi ik helt er samme sted i vores liv....

Dem af jer der skulle have lyst kan skrive et brev, også kvitere jeg med min mail adresse, så kan vi skrives ved over msn... Det er tit en god måde lige at bryde isen på, også kan vi ta den derfra...

Kram

Hej Louise..

ih der er ikke lang tid tll termin  Det bliver da spændende.. så er ventetiden ikke så lang mere..

Anmeld

31. marts 2010

LouiseNielsen

LAURAS MOR skriver:

Hej Louise..

ih der er ikke lang tid tll termin  Det bliver da spændende.. så er ventetiden ikke så lang mere..

Nej det er bare skønt.... Men ud hvor bliver tålmodigheden sat på prøve!

Anmeld

31. marts 2010

Diana...

Hej 

Jeg hedder Diana er gift med min dejlige mand Claus og sammen har vi vores skønne søn Lucas på 13 måneder. Vi er lige gået i gang med projekt nr 2  

Jeg er flyttet til jylland fra københavn så jeg kender ikke så mange her ovre og savner tit nogen veninder at tage lidt ud med og vennepar savner vi os. 

Vi bruger meget af vores tid på vores hus da det under den helt store renovering. Min mand er maler og jeg er job søgende men skal starte noget uddannelse til pædagog. 

Hov og så jeg fra Engesvang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.