nutche skriver:
hej Julie
ohh nej det har jeg ikke hørt om
jeg har en veninde der bor ude omkring øvelses området...og ellers er det ting som føtex, badelandet og sygehuset jeg kan finde.....og så selvfølgelig bilka og mc. donalds 
jeg ved ikke hvordan badelandet så ud før...men nu er det bare lækkert. dog synes jeg der mangler siddepladser udenfor selve hallen. når man sidder med sultne småbørn ku man godt bruge lidt plads.
håber i nyder påsken. her er vi i gang med lidt i standsættelse af børneværelser. så der er nok at "rive i"
men ellers står den på påskefrokost imorgen, efterfulgt af besøg hos "drømmer" herindefra 
Hihi.. det er jo hellere ikke nemt at vide hvor alt ligger i Holstebro når man ikke er kendt her
.. hihi du kan da de vigtigste steder.. MCD.. er også godt at vide vejen til.. og self Bilka og sygehuset.. hihi!!
Oki.. badelandet før, var nemlig meget slidt.. og ulækkert.. der var altid så beskidt.. og bade fasiliteterne var hellere ikke så lækre.. har ikke set det nye.. men har kun hørt godt om det!
Ja kan de kunne da godt lige få nogle flere pladser.. hvor de små kan få noget at spise!
1000 TAK.. Du må også have en skøn påskeferie.. Og godt påske mødre gr. møde .. lørdag -. Vi skal desværre så meget i påsken.. Men håber også lidt at der kommer nogle med med børn på ca. lauras alder.. så det kunne være lidt sjovt for hende.. ! Men kan i hygge jer..
Mange påskehilser Herfra
Anmeld