Veninder med børn søges fra midt og vest jylland..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2010

Diana...

LouiseLarsen skriver:

Jeg er også fra Holstebro...

Hedder Louise, jeg er 24 år gammel og bor sammen med min forlovede Andreas på 25....

Vi har en søn som bliver 3 år i maj og venter endnu en søn med termin om 10 dage.....

Jeg savner også rigtig tit veninder, da mange enden er flyttet fra byen eller falder fra fordi vi ik helt er samme sted i vores liv....

Dem af jer der skulle have lyst kan skrive et brev, også kvitere jeg med min mail adresse, så kan vi skrives ved over msn... Det er tit en god måde lige at bryde isen på, også kan vi ta den derfra...

Kram

10 DAGE Jamen det er jo lige om lidt. Du jo lige blevet gravid. Altså hvor tider flyver afsted. Hvor er det spændende altså. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Lone Jakobsen

LAURAS MOR skriver:

Hej Lone..

Aulum ligger jo ikke så langt fra Holstebro

Lyder skønt med alle de børn  så nu nyder du vel din barsel i fulde drag..hihi det går så stærkt.. så det er med at nyde det!

hej Julie

nej det er bestemt ikke langt væk, og jeg kommer meget i Holstebro. nu er jeg endda ved at ku finde en smule rundt deroppe

ja her er liv og glade dage og jeg nyder det sidste af min barsel. og nu hvor foråret endelig er kommet....er det bare super skønt at bo "lidt ude på landet"  (jeg boede tidligere i Horsens)

hvor bor du henne af i Holstebro?

jeg er begyndt at gå til babysvømning deroppe og hvor er jeg bare helt vild med badelandet....og Rasmus kan slet ikke få nok af det

Anmeld

31. marts 2010

LouiseNielsen

Diana... skriver:

10 DAGE Jamen det er jo lige om lidt. Du jo lige blevet gravid. Altså hvor tider flyver afsted. Hvor er det spændende altså. 

Jeg føler også selv af det var lige den anden dag jeg stod med den positive test i hånden..... Men ja 10 dage tilbage til termin, er slet ikke til at forstå...... KOM NU UD! Ss....

Anmeld

31. marts 2010

bette

LAURAS MOR skriver:

Det kan jeg godt forstå.. det bliver da dejlig med endnu en i flokken .. Glæder mig også til nr. 2.. men der går desværre nogle år endnu.. ! læser til pædagog.. og vil helst være færdig med udd. inden..

det er vel også kun fair.. jeg fik mig kun en hf eksamen..

kunne da godt have tænkt mig en uddannelse først.. men sådan blev det ikke..  men har da ikke opgivet drømmen om en uddannelse

Anmeld

31. marts 2010

Guldet

nutche skriver:

hej Julie

nej det er bestemt ikke langt væk, og jeg kommer meget i Holstebro. nu er jeg endda ved at ku finde en smule rundt deroppe

ja her er liv og glade dage og jeg nyder det sidste af min barsel. og nu hvor foråret endelig er kommet....er det bare super skønt at bo "lidt ude på landet"  (jeg boede tidligere i Horsens)

hvor bor du henne af i Holstebro?

jeg er begyndt at gå til babysvømning deroppe og hvor er jeg bare helt vild med badelandet....og Rasmus kan slet ikke få nok af det

Hej Lone..

Hihi.. Holstebro er nu en dejlig by.. godt du kan finde lidt rundt nu ..

Ja har også hørt at badelandet skulle være et godt sted, nu efter de har lavet det istand.. og bedre badefasiliteter..

Jeg bor i Ellebæk området.. hvis du ved hvor det er??

Anmeld

1. april 2010

Guldet

Hej 

Jeg hedder Diana er gift med min dejlige mand Claus og sammen har vi vores skønne søn Lucas på 13 måneder. Vi er lige gået i gang med projekt nr 2  

Jeg er flyttet til jylland fra københavn så jeg kender ikke så mange her ovre og savner tit nogen veninder at tage lidt ud med og vennepar savner vi os. 

Vi bruger meget af vores tid på vores hus da det under den helt store renovering. Min mand er maler og jeg er job søgende men skal starte noget uddannelse til pædagog. 

Hov og så jeg fra Engesvang 

Hej Diana..

Tak for svar..

det må være skønt at være færdig med hus renoveringen.. og skønt at i er ved projekt lillebror eller lillesøster.. ! Hvor ligger Engesvang ? Synes aldrig jeg har hørt om det..

og spændende du skal til at læse til pædagog.. er selv igang.. er det pædagog udd? eller på social og sundhedskolen?

Anmeld

1. april 2010

Lone Jakobsen

LAURAS MOR skriver:

Hej Lone..

Hihi.. Holstebro er nu en dejlig by.. godt du kan finde lidt rundt nu ..

Ja har også hørt at badelandet skulle være et godt sted, nu efter de har lavet det istand.. og bedre badefasiliteter..

Jeg bor i Ellebæk området.. hvis du ved hvor det er??

hej Julie

ohh nej det har jeg ikke hørt om jeg har en veninde der bor ude omkring øvelses området...og ellers er det ting som føtex, badelandet og sygehuset jeg kan finde.....og så selvfølgelig bilka og mc. donalds

jeg ved ikke hvordan badelandet så ud før...men nu er det bare lækkert. dog synes jeg der mangler siddepladser udenfor selve hallen. når man sidder med sultne småbørn ku man godt bruge lidt plads.

håber i nyder påsken. her er vi i gang med lidt i standsættelse af børneværelser. så der er nok at "rive i" men ellers står den på påskefrokost imorgen, efterfulgt af besøg hos "drømmer" herindefra

Anmeld

1. april 2010

Diana...

LAURAS MOR skriver:

Hej Diana..

Tak for svar..

det må være skønt at være færdig med hus renoveringen.. og skønt at i er ved projekt lillebror eller lillesøster.. ! Hvor ligger Engesvang ? Synes aldrig jeg har hørt om det..

og spændende du skal til at læse til pædagog.. er selv igang.. er det pædagog udd? eller på social og sundhedskolen?

Vi mangler dog stadig førstesalen men det tager vi stille og rolig bare vi kan bo i det og det kan vi nu :) så nu kommer haven først så vi kan få glæde af den til sommer og så første salen derefter :) 

Jamen Engesvang ligger lidt uden for silkeborg en lille by i ikast-brande kommune. 

Ja det er skønt vi glædes os os meget 

Jamen det er pædagog udd. men det er et længere forløb da jeg kun har 9-10 klasse. så jeg skal først have enkelt fag på VUC og engelsk 10 klasse da jeg er ordblind så jeg har ikke eksamen i engelsk 10 klasse så det skal jeg så os lige. Hvor langt er du? 

Anmeld

1. april 2010

Guldet

nutche skriver:

hej Julie

ohh nej det har jeg ikke hørt om jeg har en veninde der bor ude omkring øvelses området...og ellers er det ting som føtex, badelandet og sygehuset jeg kan finde.....og så selvfølgelig bilka og mc. donalds

jeg ved ikke hvordan badelandet så ud før...men nu er det bare lækkert. dog synes jeg der mangler siddepladser udenfor selve hallen. når man sidder med sultne småbørn ku man godt bruge lidt plads.

håber i nyder påsken. her er vi i gang med lidt i standsættelse af børneværelser. så der er nok at "rive i" men ellers står den på påskefrokost imorgen, efterfulgt af besøg hos "drømmer" herindefra

Hihi.. det er jo hellere ikke nemt at vide hvor alt ligger i Holstebro når man ikke er kendt her .. hihi du kan da de vigtigste steder.. MCD.. er også godt at vide vejen til.. og self Bilka og sygehuset.. hihi!!

Oki.. badelandet før, var nemlig meget slidt.. og ulækkert.. der var altid så beskidt.. og bade fasiliteterne var hellere ikke så lækre.. har ikke set det nye.. men har kun hørt godt om det! Ja kan de kunne da godt lige få nogle flere pladser.. hvor de små kan få noget at spise!

1000 TAK.. Du må også have en skøn påskeferie.. Og godt påske mødre gr. møde .. lørdag -. Vi skal desværre så meget i påsken.. Men håber også lidt at der kommer nogle med med børn på ca. lauras alder.. så det kunne være lidt sjovt for hende.. ! Men kan i hygge jer..

Mange påskehilser Herfra

Anmeld

1. april 2010

Guldet

Diana... skriver:

Vi mangler dog stadig førstesalen men det tager vi stille og rolig bare vi kan bo i det og det kan vi nu så nu kommer haven først så vi kan få glæde af den til sommer og så første salen derefter  

Jamen Engesvang ligger lidt uden for silkeborg en lille by i ikast-brande kommune. 

Ja det er skønt vi glædes os os meget 

Jamen det er pædagog udd. men det er et længere forløb da jeg kun har 9-10 klasse. så jeg skal først have enkelt fag på VUC og engelsk 10 klasse da jeg er ordblind så jeg har ikke eksamen i engelsk 10 klasse så det skal jeg så os lige. Hvor langt er du? 

Åh så mangler i jo en del endnu.. Men dejligt at i kan bo i noget af huset så! Ja det er da med at få ordnet haven.. det bliver jo skønt til sommer hvor Lucas kan rende rundt ude i haven og lege.. Vi vil også ha købt en gynge og sandkasse til Laura.. glæder mig sådan til at se hende lege ude i haven

Oki.. det er måske en meget lille by??

Det bliver da spændende at skulle i gang med pædagog udd. når du har fået tage de fag du mangler.. hvor lang tid tager det at tage dem på vuc?  Jeg er på mit 2 semester.. ¨så der er et stykke tid endnu til jeg er færdig  Men nyder studielivet..

Mange påske hilsner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.