MIn baby er død :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2010

Lillefe

ÅÅh nej det er ikke spor rart..  herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Liljesilas

Rillo skriver:

JA vi var i tirsdags til md scanning og vi glædede os så meget og håbede vi kunne se køn..men til vores store skræk var vores baby død hjertet slog ikke og barnet var helt krøpet sammen.

Vi blev så scannet af en ny læge og ja svarret var det samme!

Verden gik under!!!!!!!!!

Men vi fik at vide vi skulle komme næste dag og føde barnet!

Blev sat igang onsdag morgen kl 10 og fik så 2 stikpiller hver 3. time, puha det var hårdt og vnetetiden blev lang, vi avde fået at vide at det tog ca. 6-8 timer men fødte først fredag kl 14:13 en smuk engel vi kunne dog ikke se køn men det får vi svar på på mandag. barnet avr 230 gr og 20 cm og ahvde en fod på 2 cm!

Nu ved i hvad er sket, det synes jeg jeg skyldte jer!

Vi er selvf. i dyb sorg..det er ufattelig hårdt...men tiden skal nok gøre vores sår mindre!

Tak fordi du læste med!

Hold da op en sørgelig besked, og mærkelig. Hvordan kan det dog lade sig gøre... Jeg synes det er så synd for jer, og sender dig lige et kæmpe kram

Anmeld

28. marts 2010

Lone Jakobsen

sender et varmt trøste kram føler virkelig med jer

Anmeld

28. marts 2010

1977

Profilbillede for 1977

Hejsa,

Det gør mig ondt på jeres vejne, og jeg ved at der ikke er noget jeg kan sige der gør det bedre. Jeg står selv midt i samme mararidt, så skriv hvis du har brug for at snakke.

Når du får overskudet til det, så ring til landsforeningen til støtte ved spædbørnsdød på 39612451. HVis du ikke har energien, så få en til at kontakte dem for dig. De er så søde og kan hjælpe dig.

Anmeld

28. marts 2010

Rillo

Hvor er i nogle dejlige mennesker

Tak for al omsorgen!

Det er møg hårdt lige nu og det er svært at overskue begravelse og alle de praktiske ting der skal gøres!

Men hvor er jeg taknemlig over de 3 skønne børn jeg er velsignet med og den amnd der holder modet oppe hos mig!

Anmeld

28. marts 2010

Enayia

Rillo skriver:

JA vi var i tirsdags til md scanning og vi glædede os så meget og håbede vi kunne se køn..men til vores store skræk var vores baby død hjertet slog ikke og barnet var helt krøpet sammen.

Vi blev så scannet af en ny læge og ja svarret var det samme!

Verden gik under!!!!!!!!!

Men vi fik at vide vi skulle komme næste dag og føde barnet!

Blev sat igang onsdag morgen kl 10 og fik så 2 stikpiller hver 3. time, puha det var hårdt og vnetetiden blev lang, vi avde fået at vide at det tog ca. 6-8 timer men fødte først fredag kl 14:13 en smuk engel vi kunne dog ikke se køn men det får vi svar på på mandag. barnet avr 230 gr og 20 cm og ahvde en fod på 2 cm!

Nu ved i hvad er sket, det synes jeg jeg skyldte jer!

Vi er selvf. i dyb sorg..det er ufattelig hårdt...men tiden skal nok gøre vores sår mindre!

Tak fordi du læste med!

Kære du!

Det gør mig forfærdelig ondt at høre om jeres tab.

Når man mister et barn, mister man ikke bare barnet, men også alle de forhåbninger og drømme man havde for fremtiden, med barnet!.

Jeg har desværre ikke nogle "super" råd jeg kan give, og jeg ved at den smerte man føler, desværre ikke bare forsvinder. Giv jer selv lov til at græde, være vrede, og giv også jer selv lov til at le, når i kan det! Håber der er mennesker der kan være der for jer, og at i får snakket meget om det! Det er forfærdeligt at miste et barn, uanset hvor langt man er i sin graviditet.

Hvis du har overskud til det, eller brug for nogen at tale med, så må du gerne skrive til mig privat. Vi mistede selv vores barn sidste månede. Kender til nogle af de grimme tanker/følelser man kan have bagefter.

Har du ikke lyst, overskud eller tid, så er det selfølgelig også helt i orden! Man har så mange ting i sit hovede!

Jeg sender jer min dybeste medfølelse, jere barn vil altid være i jeres hjerter!

Anmeld

29. marts 2010

mathildemb

Åh nej, hvor er jeg ked af det på jeres vegne. Blev virkelig berørt over at læse dit indlæg, og føler så meget med jer.

Jeg fik selv samme besked for 3 uger siden til nakkefolds-scanning, og kan kun forestille mig, hvordan I må have det lige nu. Det er et kæmpe chok at få og helt ubeskriveligt hårdt at gå igennem. Så synd og uretfærdigt!

Jeg håber, I har venner og familie der støtter og trøster jer i den svære periode I går igennem lige nu, og også i tiden bagefter.

Mange kram Mathilde

Anmeld

1. april 2010

Tina2

Åh nej, hvor forfærdeligt!!!!! Ved de hvorfor den er død?

Sender dig mine tanker og ønsker jer alt mulig held og lykke......

Anmeld

1. april 2010

Rillo

Tina2 skriver:

Åh nej, hvor forfærdeligt!!!!! Ved de hvorfor den er død?

Sender dig mine tanker og ønsker jer alt mulig held og lykke......

Nej de ved ikke endnu hvorfor hun er død- hun skal hedde Kamma!

Men d. 31. maj får vi svar hvis de finder et svar

Nu glæder jeg mig bare til at vi kan prøve igen!

Anmeld

1. april 2010

Tina2

Rillo skriver:

Nej de ved ikke endnu hvorfor hun er død- hun skal hedde Kamma!

Men d. 31. maj får vi svar hvis de finder et svar

Nu glæder jeg mig bare til at vi kan prøve igen!

Hvorfor kunne de ikke se kønnet, når du var så langt henne? Er da egentlig længe at skulle vente på svar om hvad der var galt med hende.....

Puha jeg føler med jer... Er jo selv gravid så det er skisme hård læsning....

Jeg håber I snart må/kan prøve igen og du får en problemfri graviditet med en sund og rask baby!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.