Rillo skriver:
JA vi var i tirsdags til md scanning og vi glædede os så meget og håbede vi kunne se køn..men til vores store skræk var vores baby død hjertet slog ikke og barnet var helt krøpet sammen.
Vi blev så scannet af en ny læge og ja svarret var det samme!
Verden gik under!!!!!!!!!
Men vi fik at vide vi skulle komme næste dag og føde barnet!
Blev sat igang onsdag morgen kl 10 og fik så 2 stikpiller hver 3. time, puha det var hårdt og vnetetiden blev lang, vi avde fået at vide at det tog ca. 6-8 timer men fødte først fredag kl 14:13 en smuk engel vi kunne dog ikke se køn men det får vi svar på på mandag. barnet avr 230 gr og 20 cm og ahvde en fod på 2 cm!
Nu ved i hvad er sket, det synes jeg jeg skyldte jer!
Vi er selvf. i dyb sorg..det er ufattelig hårdt...men tiden skal nok gøre vores sår mindre!
Tak fordi du læste med!
hvor er jeg bare ked af at hører, at i skulle opleve noget så frygtligt, men synes det er flot du har overskud til at skrive det her inde og jeg er sikker på at alle her inde føler med jer
det gør jeg ihvertfald.
jeg har selv oplevet at miste men det var så i uge 11 , så det kan ikke helt sammenlignes, men jeg kan kun sige til jer at prøv at forsøg at holde humøret højt og støt hinanden og når i så er klar må i forsøge igen, også får i jeres ønske barn unden tvivl
sender dig lige et kæmpe
det kan man have brug for i den svære tid..
kram marie
Anmeld