MIn baby er død :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.619 visninger
57 svar
0 synes godt om
27. marts 2010

Rillo

JA vi var i tirsdags til md scanning og vi glædede os så meget og håbede vi kunne se køn..men til vores store skræk var vores baby død hjertet slog ikke og barnet var helt krøpet sammen.

Vi blev så scannet af en ny læge og ja svarret var det samme!

Verden gik under!!!!!!!!!

Men vi fik at vide vi skulle komme næste dag og føde barnet!

Blev sat igang onsdag morgen kl 10 og fik så 2 stikpiller hver 3. time, puha det var hårdt og vnetetiden blev lang, vi avde fået at vide at det tog ca. 6-8 timer men fødte først fredag kl 14:13 en smuk engel vi kunne dog ikke se køn men det får vi svar på på mandag. barnet avr 230 gr og 20 cm og ahvde en fod på 2 cm!

Nu ved i hvad er sket, det synes jeg jeg skyldte jer!

Vi er selvf. i dyb sorg..det er ufattelig hårdt...men tiden skal nok gøre vores sår mindre!

Tak fordi du læste med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

MyBaby

Hvor er det bare skrækkeligt for jer! Jeg har ingen ord, der kan hjælpe, så jeg sender blot en masse tanker og håber, I sammen kan være der for hinanden!

Nina!

Anmeld

27. marts 2010

lollandpigen

En rigtigt hård og ubehagelig oplevelse..... Håber virkelig du kommer hurtigt ovenpå igen... Er aldrig sjovt at miste men når de ske må man finde det positive frem selvom det er svært.... Jeres lille engel var sikkert syg og derfor valgte kroppen selv at det skulle være som det nu engang blev.....

Held og lykke til dig og familien. Pas godt på Hinanden he ri den svære tid...

De største knus fra Dorthe

Anmeld

27. marts 2010

B&J

Jeg er så ked af det på jeres vegne ingen ord er store nok til af fortælle hvor ked af det jeg er....

men jeg kan da give en kæmpe

Anmeld

27. marts 2010

Lady Marion <3

til jer

Anmeld

27. marts 2010

Bavianis

Rillo skriver:

JA vi var i tirsdags til md scanning og vi glædede os så meget og håbede vi kunne se køn..men til vores store skræk var vores baby død hjertet slog ikke og barnet var helt krøpet sammen.

Vi blev så scannet af en ny læge og ja svarret var det samme!

Verden gik under!!!!!!!!!

Men vi fik at vide vi skulle komme næste dag og føde barnet!

Blev sat igang onsdag morgen kl 10 og fik så 2 stikpiller hver 3. time, puha det var hårdt og vnetetiden blev lang, vi avde fået at vide at det tog ca. 6-8 timer men fødte først fredag kl 14:13 en smuk engel vi kunne dog ikke se køn men det får vi svar på på mandag. barnet avr 230 gr og 20 cm og ahvde en fod på 2 cm!

Nu ved i hvad er sket, det synes jeg jeg skyldte jer!

Vi er selvf. i dyb sorg..det er ufattelig hårdt...men tiden skal nok gøre vores sår mindre!

Tak fordi du læste med!

NEj! Det er dog skrækkeligt! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive, jeg er helt i chok... Vi var ca lige langt henne, og jeg føler virkelig med dig...

Hvor er det forfærdeligt...

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige...

Kærligst Susanne

Anmeld

27. marts 2010

Bare mig..

Nej nej nej.. Jeg er tom for ord.. Virkelig.. !

Jeg har stor respekt for, at du har det overskud, og kunne skrive herinde! Hvor mon det kommer fra!?

Jeg føler med jer, og ønsker jer alt godt. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, for er så ked af det på jeres vejne..

Marikka

Anmeld

27. marts 2010

Riksen

Sender jeg varme tanker i denne svære tid.

Anmeld

27. marts 2010

otlitrom

Sikken en hård besked at få! Jeg sender de bedste tanker!

Anmeld

27. marts 2010

svaller

Ej, ved slet ikke hvad jeg skal skrive, jeg sender de varmeste tanker til jer og jeres lille engel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.