MIn baby er død :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2010

kbh-tøs

det er jeg da virkelig ked af at høre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

LotteGabriella

Rillo skriver:

JA vi var i tirsdags til md scanning og vi glædede os så meget og håbede vi kunne se køn..men til vores store skræk var vores baby død hjertet slog ikke og barnet var helt krøpet sammen.

Vi blev så scannet af en ny læge og ja svarret var det samme!

Verden gik under!!!!!!!!!

Men vi fik at vide vi skulle komme næste dag og føde barnet!

Blev sat igang onsdag morgen kl 10 og fik så 2 stikpiller hver 3. time, puha det var hårdt og vnetetiden blev lang, vi avde fået at vide at det tog ca. 6-8 timer men fødte først fredag kl 14:13 en smuk engel vi kunne dog ikke se køn men det får vi svar på på mandag. barnet avr 230 gr og 20 cm og ahvde en fod på 2 cm!

Nu ved i hvad er sket, det synes jeg jeg skyldte jer!

Vi er selvf. i dyb sorg..det er ufattelig hårdt...men tiden skal nok gøre vores sår mindre!

Tak fordi du læste med!

hvor er det bare rigtig sørgeligt og ikke til at bære Jeg sender jer et kæmpe kram

Anmeld

27. marts 2010

CS

sender min dybeste medfølelse til jer

Anmeld

27. marts 2010

Mettemus

Årh nej, nej, nej hvor er det frygteligt! Sender de varmeste tanker og største knus. Håber i finde lidt lys i mørket.

Anmeld

27. marts 2010

nannanadja

først tillykke med i er blevet forældre, så uretfærdigt at i ikke måtte beholde  jeres baby hos jer.

jeg er selv mor til en smuk engel Noah, så ved hvordan du har det- føler med dig og din famile.

Anmeld

27. marts 2010

mamalicious

Rillo skriver:

JA vi var i tirsdags til md scanning og vi glædede os så meget og håbede vi kunne se køn..men til vores store skræk var vores baby død hjertet slog ikke og barnet var helt krøpet sammen.

Blev sat igang onsdag morgen kl 10 og fik så 2 stikpiller hver 3. time, puha det var hårdt og vnetetiden blev lang, vi avde fået at vide at det tog ca. 6-8 timer men fødte først fredag kl 14:13 en smuk engel vi kunne dog ikke se køn men det får vi svar på på mandag. barnet avr 230 gr og 20 cm og ahvde en fod på 2 cm!

Vi er selvf. i dyb sorg..det er ufattelig hårdt...men tiden skal nok gøre vores sår mindre!

Tak fordi du læste med!

Pyyyh hvor hårdt !!! Jeres lille engel fik vinger AL for tidligt........

Sender AL hvad jeg har af varme tanker og trøstende knus

Mamalicious

Anmeld

27. marts 2010

Kløver

Rillo skriver:

Tak fordi du læste med!

åh hvor er det dog forfærdeligt, føler virkelig med jer, ved intet man siger kan trøste så sender istedet store kram

håber de finder ud af hvad der er sket, så det ikke sker igen.

Anmeld

27. marts 2010

XXSS

Kondolerer, hvor er det bare forfærdeligt! Sender varme og posivite tanker

Anmeld

27. marts 2010

LinLin

Åh nej! Det er jeg ked af at høre!

Stort!

Anmeld

27. marts 2010

Kruse90

det gør mig virkelig ondt
Er helt tom for ord.
Håber tiden heler jeres sår

/- Carina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.