Ville du lade mig passe dit barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

Anne85

Helt ærlig... Nej. Men det handler på ingen måde om dig som person. Jeg er bare generelt ikke "fan" af dagplejemødre... Vil til hver en tid hellere have mine børn i vuggestue hvor der er uddannet personale... Og sku jeg have dem i dagpleje ville det blive ved en med en masse erfaring.
Da min søn skulle ud og passes fik vi først en plads ved en dagplejemoder... En ung og helt ny... Hun var super sød, men hun havde på ingen måde styr på flokken af unger... Min søn (som ellers er meget tillidsfuld) SKREG når vi hentede ham.. Han ku sidde i stegende hede i fuld påklædning med sveden dryppende ned fra panden, hun havde slet ikke formået at hjælpe ham blusen af... Og hun var død forvirret.

Men det er jo bare min mening... Jeg ville heller ikke selv kunne fungere som dagplejemor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

MoarTNoah

Chritinap skriver:

Du ser sød ud og lyder sød, er da sikker på du ville have en masse overskud til min prinsesse Så nej, tror bestemt ikke det ville være et problem.

Ikke at jeg har noget imod din alder, men tror du ikke du er for ung (ifølge kommunen)

Du har helt ret, jeg har meget overskud .. Super overskuds-agtig når det tager mig.. hehe

Jeg har siddet og læst vedtægter og regler og reglementer (  ) på norddjurs kommunes hjemmeside, og der ser det altså ud til at man bare skal være fyldt 20, så jeg ved det faktisk ikke - skal hvertfald undersøges nærmere!

Anmeld

16. marts 2010

Honningblomst

Nej, det ville jeg ikke. Nu kender jeg dig ikke og det gør man jo heller ikke med dagplejere når man skal vælge en, men en ung mor som vil passe eget barn og andres barn også, nej det ville jeg ikke vælge.

Knus Eva..

Anmeld

16. marts 2010

MoarTNoah

Anne85 skriver:

Helt ærlig... Nej. Men det handler på ingen måde om dig som person. Jeg er bare generelt ikke "fan" af dagplejemødre... Vil til hver en tid hellere have mine børn i vuggestue hvor der er uddannet personale... Og sku jeg have dem i dagpleje ville det blive ved en med en masse erfaring.
Da min søn skulle ud og passes fik vi først en plads ved en dagplejemoder... En ung og helt ny... Hun var super sød, men hun havde på ingen måde styr på flokken af unger... Min søn (som ellers er meget tillidsfuld) SKREG når vi hentede ham.. Han ku sidde i stegende hede i fuld påklædning med sveden dryppende ned fra panden, hun havde slet ikke formået at hjælpe ham blusen af... Og hun var død forvirret.

Men det er jo bare min mening... Jeg ville heller ikke selv kunne fungere som dagplejemor

Det er osse helt iorden at du ikke er fan af dagplejere ingen brokkeri herfra

Det lyder ret uheldigt at hun ikke kunne styre de små! Det er jeg da ked af at høre at din guldklump skulle udsættes for! Det er sådan nogen ting jeg osse selv frygter skulle ske hvis jeg sætter min egen i dagpleje eller vuggestue.

Jeg havde regnet med at have 3 børn i det hele hvoraf den ene er min egen, og det vil jeg ikke kunne se nogen problemer i at skulle overskue da jeg til hverdag har et meget stort overblik.

Anmeld

16. marts 2010

MoarTNoah

Eva skriver:

Nej, det ville jeg ikke. Nu kender jeg dig ikke og det gør man jo heller ikke med dagplejere når man skal vælge en, men en ung mor som vil passe eget barn og andres barn også, nej det ville jeg ikke vælge.

Knus Eva..

Okay.

Ville du vælge en ung mor som selv får sit barn passet af en anden (dagpleje/vuggestue), men som samtidig er Dp mor?

Anmeld

16. marts 2010

BinaMor

KatrineR skriver:

Tak for svaret!

Jeg har nemlig osse været meget i tvivl omkring det netop pga min alder. Jeg lavede ikke denne afstemning og debat for at få folk til at sige "JA, pas mit barn!" - men for at høre om andres mening!

Et er min mors mening til det, men andet er osse alle andre mødre og fædre (selvom jeg nu ikke tror fædrene går lisså meget op i det som mødrene )...

Men jeg har osse bare den holdning at "det er det her jeg vil" - Så hvorfor skal jeg vente til jeg bliver f.eks 30?! -

Så tak for dit ærlige svar!

og stadigvæk... så jeg kun din alder på et papir fra kommunen vil jeg stadig tage ud og snakke med dig. man ku jo blive positivt overrasket.

held og lykke

Anmeld

16. marts 2010

Honningblomst

KatrineR skriver:

Okay.

Ville du vælge en ung mor som selv får sit barn passet af en anden (dagpleje/vuggestue), men som samtidig er Dp mor?

Det ville være mere optimalt, men nej, det tror jeg faktisk ikke jeg ville. Eller den er jo svær, kan faktisk ikke sige det før jeg havde talt med personen. En gammel kone som har siddet med børn i 25 år mener jeg bestemt heller ikke umiddelbart er bedre.

Så jeg ville nok kun vælge en nystartet og und dagplejer hvis jeg kendte personen, men helt ærligt, så tror jeg ikke det er et problem...hvis du vil være det, så er der masser af kunder i butikken.

Personligt synes jeg dagpelejen har overlevet sig selv og burde helt nedlægges, men det er jo en helt anden sag...

Knus og held og lykke med det..

Anmeld

16. marts 2010

Anne85

KatrineR skriver:

Det er osse helt iorden at du ikke er fan af dagplejere ingen brokkeri herfra

Det lyder ret uheldigt at hun ikke kunne styre de små! Det er jeg da ked af at høre at din guldklump skulle udsættes for! Det er sådan nogen ting jeg osse selv frygter skulle ske hvis jeg sætter min egen i dagpleje eller vuggestue.

Jeg havde regnet med at have 3 børn i det hele hvoraf den ene er min egen, og det vil jeg ikke kunne se nogen problemer i at skulle overskue da jeg til hverdag har et meget stort overblik.

Hende dagplejemoderen havde også sit eget barn som dagplejebarn... Hvilket fremover også vil være en grund til at jeg kunne finde på at fravælge en dagplejemoder. Hun gjorde så voldsomt meget forskel på hendes eget barn og de andre børn.

Men hvis det er det du brænder for er det da det du skal gøre heldigvis er vi jo forskellige og der vil sikkert være mange der gerne vil have dig.
Så held og lykke med det

Anmeld

16. marts 2010

MoarTNoah

gabriellasmor skriver:

og stadigvæk... så jeg kun din alder på et papir fra kommunen vil jeg stadig tage ud og snakke med dig. man ku jo blive positivt overrasket.

held og lykke

Ja det har du fuldstændig ret i - Og jeg ku osse sagtens være alt det som du ikke bryder dig om Det er jo helt afhængig af hvilke forventninger man har..

Tak

Anmeld

16. marts 2010

MoarTNoah

Eva skriver:

Det ville være mere optimalt, men nej, det tror jeg faktisk ikke jeg ville. Eller den er jo svær, kan faktisk ikke sige det før jeg havde talt med personen. En gammel kone som har siddet med børn i 25 år mener jeg bestemt heller ikke umiddelbart er bedre.

Så jeg ville nok kun vælge en nystartet og und dagplejer hvis jeg kendte personen, men helt ærligt, så tror jeg ikke det er et problem...hvis du vil være det, så er der masser af kunder i butikken.

Personligt synes jeg dagpelejen har overlevet sig selv og burde helt nedlægges, men det er jo en helt anden sag...

Knus og held og lykke med det..

Tak for din mening!

Det er ikke første gang jeg har hørt folk sige sådan.. hehe..

Og mange tak, der kommer jo nok opdateringer herinde omkring det - man kan jo ikke lade være med at gå herind og se hvad der sker og selv dele lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.